Мені всі кажуть що я тупа
Я завжди вважала себе не надто тупою, але припускала що багато дій я робила не так і завжди чимось дратувала людей: когось просто бісив один мій погляд, других коли я щось говорила, інші ставились до мене приязно та з коханням, але потім все одно на емоціях казали що я дурна і несу нісенітниці. Я розумію що мене ніколи вже не будуть сприймати нормально, але не знаю як з цим жити і просто хочу щоб мене цінували та не вважали тупою, але не знаю як стати розумнішою. Цікаво чи вийде в мене
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
завжди чимось дратувала людей: когось просто бісив один мій погляд, других коли я щось говорила, інші ставились до мене приязно та з коханням, але потім все одно на емоціях казали що я дурна і несу нісенітниці
Ми не можемо подобатись усім - це по-перше.
По-друге, важливо розуміти контекст всіх цих ситуацій:
1) На КОГО Ви дивилися і з яким почуттям? ЩО читала людина у Вашому погляді? І ЩО було насправді?
2) ЩО САМЕ Ви говорили, коли хтось дратувався - і ЩО це була за людина за своїм характером?
3) ЩО Ви говорили конкретно, що інші обізвали нісенітницями? Наскільки ці люди є експертами по нісенітницям?
цитата:
Я розумію що мене ніколи вже не будуть сприймати нормально, але не знаю як з цим жити
Ці люди може й не будуть, але ж є й інші! Тим більше, що поняття норми дуже умовне.
цитата:
просто хочу щоб мене цінували та не вважали тупою, але не знаю як стати розумнішою
1. Для початку почати ЦІНУВАТИ САМУ СЕБЕ.
2. Потім бажано ВИБРАТИ тих, людей, яким Ви довіряєте і які до Вас ставляться з симпатією - тобто потенційно можуть цінувати - і спілкуватися переважно з ними. А інших - на перших порах уникати.
3. Далі, треба зрозуміти в чому конкретно полягає Ваша "тупість" (вада)?
4. Потроху виправляти її, тренувати певні якості - в залежності від типу вади.
цитата:
Цікаво чи вийде в мене
Це в залежності від Ваших відповідей на всі ці запитання.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Цікаво чи вийде в мене
А чому це має не вийти?!
Ви ж, насправді, явно не тупа, адже, якби були тупою, то не змогли б доволі ясно і чітко висловлювати свої думки в дописі. Хіба не так?
Щодо тупості. Ця категорія настільки умовна і хитка, що дійсного визначення, мабуть, ніхто і не дасть.
Тупа - для себе.
Тупа для з точки зору інших.
Тупа стосовно вирішення завдань з фізики, чи математики або ще чогось. Контекст буде завжди різний.
Поки що видно, як інші люди навішують на Вас свої ярлики. А Ви схильні сприймати їх оцінки за чисту моменту. Навіщо?
Якою Ви самі себе вважаєте?
Що частіше за все чули у свій бік від батьків?
цитата:
Я розумію що мене ніколи вже не будуть сприймати нормально
Мені здається, цей висновок явно передчасний, бо він сформований на основі негативного досвіду.
цитата:
просто хочу щоб мене цінували та не вважали тупою, але не знаю як стати розумнішою.
Ви вже почали цей шлях. Шукаєте відповіді. Обираєте шлях.
У зв'язку з цим раджу зайняти роль дослідниці власного способу сприйняття себе і стосунків з іншими, способів задоволення власних бажань і потреб. Читайте. Дивіться розумні кінострічки, зустрічайте щирих і прихильних до Вас людей, працюйте з психологом.
Відредаговано автором 19-01-2024 10:38:13
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня! Ваше бажання, щоб оточуючи люди цінували вас і не вважали тупою - цілком нормальне, здорове бажання. Кожна людина має право на повагу від інших.
Я так зрозуміла, що ви якось себе поводите, щось говорите і це дратує оточуючих людей, вони називають вас «тупою», «дурна» і «несете нісенітницю». І ви хочете стати розумнішою, щоб вас не називали тупою. І це ваше бажання також нормальне. Якщо поставити собі мету, то у майбутньому можна точно досягти певних результатів у розвитку своїх розумових здібностей.
Та мені цікаво, які якості є у вас вже зараз, які оточуючи люди цінують? Або які ваші якості, як ви вважаєте у вас є, але поки що людям не знайомі? За що вас можна цінувати вже сьогодні?
Тут таке діло, що майбутнє ми будуємо із сьогодення, вивчаючи себе, свої якості, свої цінності, наміри, очікування та ін.
З повагою, Олена Мороз