Питання про комплекси й страхи
Чи це пройде згодом? У мене немає друзів. Я дуже боюся суспільства та постійно намагаюся уникати контакту з незнайомими людьми. Боязнь, що почнуть сміятися з мене і ображати дається взнаки. Мені страшно підійти до будь-якої людини і запитати щось, аби не спілкуватися з кимось. Я уникаю цієї реальності через свій внутрішній світ і сон. Мені легше переживати будь-які моменти у своєму вигаданому світі, і велику частину часу я там і перебуваю. Мені не подобається цей світ, іноді у мене є моменти, коли замислююся про ⚰️. У мене багато комплексів, я часто голодую чи навпаки, переїдаю та шкодую про це. Щодня на терезах, щоразу після їди. Мені не подобається своє тіло. Мені не подобається все. Батьки думають, що я надумала собі щось і не сприймають мене як особистість, у якої можуть бути реальні проблеми. Це все нормально для мого віку? Позбавлюся я нав'язливих думок і буду соціалізованою людиною в цьому світі?
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Ні, саме не пройде. 100%
Треба для цього щось зробити. Точніше відомо що: звернутися до психолога та почати з ним працювати особисто (не листуванням на сайті) в психотерапії.
Соціофобія, нав'язливі думки, неприйняття свого тіла, життя у вигаданому світі, РХП, численні комплекси - тем для роботи з психологом вистачить надовго.
Але, через те, що Ви - неповнолітня, це можливо реалізувати ТІЛЬКИ з відома та дозволу батьків.
психолог онлайн
Доброго дня! У вас ціла палітра симптомів, з якими треба працювати. Співчуваю вам! Дуже багато людей проходили такі стани як у вас. Це лікується і ви потребуєте психотерапевтичної допомоги. Повідомте про цю потребу батьків. Вам самій собі для початку треба стати другом і зуміти себе витримати, а потім коли ця мета буде втілена - друзі з’являться. Знаєте все по силам дається. Вам потрібні сили та любов до себе, бо ви негативно налаштовані до себе і очікуєте, що і життя буде нападати.