Втрачений час
Я планував шикарне життя до певного віку. Цього не відбулось. І я винен за це. Що не сталося так. Проте я дуже хочу повернутися у минуле і виправити. Мені погано. Кожен день думки на рахунок цього.. Я не можу прийняти те, що все втрачено. Бажання йти вперед є. Але я прив'язаний до того віку.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Вітаю! Розкажіть будь ласка детальніше що саме ви планували і що саме ви хочете виправити?
цитата:
Я не можу прийняти те, що все втрачено
Що саме втрачено?
Яку допомогу ви очікуєте отримати на сайті?
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
цитата:
я дуже хочу повернутися у минуле і виправити.
Задам дурне питання - це реально, можливо?
цитата:
Я не можу прийняти те, що все втрачено
Все - це що саме?
Ви втратили здоров'я і прив'язани до ліжка?
Ви втратили гроші?
Ви втратили дівчину?
Ви втратили батьків?
Ви втратили роботу?
Ви втратили друзів?..
Що саме Ви втратили?
Що Ви очікуєте отримати від психологів? Яка Ваша мета на цьому сайті?
психолог онлайн
Здравствуйте!
"Я планував шикарне життя до певного віку. Цього не відбулось." т.е у Вас были определенные представления, о том чего бы Вам хотелось, но так оно не сработало, и Вы чувствуете "І я винен за це. Що не сталося так"! Тут необходимо понимать насколько Вы реалестичную цель себе задали, что для этого делали, и на какой период времени расчитывали?
Проте я дуже хочу повернутися у минуле і виправити" прошлое не вернуть, но сделать определенные выводы с него стоит, это как ресурс на который Вы можете в дальнейшем опираться, только верно подойдя к своему опыту!
Есть настоящее в котором Вы можете товорить и прогназировать на будущее, но помните будущее не может быть предсказуемым, и да, выходят и разочарования! Однако есть настоящее, есть опыт и желания, а также время идет и отношения к своим запросам также может менятся, трансформироваться!
Можете выбрать психологу и разобрать более детально, то что Вас тревожит!
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я планував шикарне життя до певного віку. Цього не відбулось.
Невже все заплановане мало відбутись саме собою? Чи це Ви щось перебільшили, чогось не врахували чи не зробили через певні причини? Цікаво - через які?
цитата:
І я винен за це.
Одразу винен. А чому не "відповідальний"? Це ж набагато конструктивніше, ніж винний, адже почуття вини нікуди не веде - лише пригнічує.
цитата:
Проте я дуже хочу повернутися у минуле і виправити.
В минуле? Ви серйозно? Хіба можливо повернутсиь в минуле?!
Вважаю, що зробити будь-що можливо ЛИШЕ в теперішньому часі!!!
цитата:
Я не можу прийняти те, що все втрачено.
Невже ВСЕ-ВСЕ? Чи не могли б Ви розкрити, що маєте на увазі, коли пишите "ВСЕ"?
психолог онлайн
Доброго дня!
Як на мене, ключ до змін на краще в Вашому житті - це вміння прийняти вже те, що сталося. Ніяке бажання рухатися вперед не буде мати результату, допоки Ви живете минулим.
Що саме Вас так змушує карати себе, звинувачувати і не прощати? Чи не надмірне бажання бути ідеальним, а отже, ніколи не помилятися?
Отже, щоб Вам допомогти, потрібно зрозуміти, звідки таке невміння прощати себе і заборона на помилку?
Як до Вас батьки ставилися в дитинстві? Як батьки ставляться одне до одного?
І ще... Що на Вашу думку "шикарне" життя і чиє, насправді, це бажання?
Відредаговано автором 29-11-2023 16:21:32