Важко завершити дружбу із людиною
Мені складно вийти із дружби,яка триває практично все життя, в цій дружбі нас 4,я завжди відчувала себе лишньою або якоюсь не такою,як потрібно було б. Дівчата обговорюють усіх, відчувається якась пасивна агресія, з мене часто насміхалися,не сприймали всерйоз, обговорюють за спиною. Одна з них вважається як авторитет,її любила вся школа і хотіли бути схожою на неї, вона старається бути милою,сексуальною та привабливою, все знає, тільки вона знає що найкраще,а що ні, вона веде такий легковажний спосіб життя, спить із різними чоловіками,хоча зізнається, що не отримує від цього як такого задоволення, старається привернути увагу,що саме її помічали всюди, завжди робить необдумані та спонтанні вчинки, часто потрапляє в якісь проблеми, в неї проблеми з особистим життям, проте в інших все в гаразд у стосунках, і вона внушає, що ми скучно та спокійно живемо, я із хлопцем на відстані, вона починає обесцінювати мої відносини, насміхатися,що я з ним зараз не часто бачуся, все що мені подобається і хто цікавить це повна херня, вона краще знає у всьому, що в тренді, а що молодіжніше, називає мене як «не з того світу», що я «дивна», вона до всіх ставиться так як до чогось нижчого та меншовартісного, я завжди відчувала себе якоюсь нижчою та як маленькою дитиною коло неі, не могла заступитися за себе,коли вона насміхалася із мого брата, який має колобому на очі,перекривляла його, бо очко трохи коситься,в жарт назвала його відсталим. На рахунок хлопців, вона завжди старалися внушити довіру та закохати хлопця,а потім згодом його кидає та блокує всюди, і вона перед нами хвалиться, що один хлопець через неі пішов до психолога. Вона нас вчила курити, а також пропонувала наркотики. Зараз я стараюсь віддалитися від неі,але водночас складно, бо вона наче нам всім внушила, що без неі життя нудне та всі сіра маса. Інші дівчата дуже підтакують їй, повторяють за нею у всьому, вважають її авторитетною,одна теж така токсична, мені часто пакості робила просто так, відкрито заздрить мені або принижує, і ще одна також пасивно агресивна, розпалює провокації, теж мене недолюблює і всюди перед всіма мнне виставляє клоуном. Я не знаю чому я не можу піти, страшно, буде осуд, тиск, що я щось погане зробила, що без них буде справді скучно,хоча завжди розумію, що мені погано із ними, я відчуваю себе не вартою у життя, і не заслуговую, хоча вони не знають, якою ціною я добиваюся усього.
Питання від: ; Вік: 22
Доповнення від автора
Також вона часто насміхалася з мене, називаючи «дивною», що я мала свій перший досвід інтимний у 20, а також поцілунок, каже що я раніше робила. Вона всіх відкрито часто запитує про тему сексу, переказує чиїсь секрети, всі її вважають експертом по сексу, і багато дівчат хваляться перед нею та розповідать свої подвиги, вона може легко запитати який розмір або що у вас там,я ніколи не розповідаю, а інші прям як поради.

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день!
Ті стосунки, що Ви описали є токсичними.
цитата:
розумію, що мені погано із ними
Для Вас самої буде дуже корисно їх покинути. Не бійтеся осуду. Це не Ваше коло людей. Ви не маєте так почувати себе серед друзів. Нормальні стосунки мають бути підтримуючими, де Вас будуть поважати, як людину, Ваш вибір і Ваші почуття.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349411 для Марія Василівна
Так і є,мені справді потрібно потурбуватися про своє емоційне здоров’я, бо протягом життя не могла ніяк піти з дружби, бо вони налаштовували весь клас і як тільки я з кимось іншим хотіла спілкуватися,вони здружувалися з ними. Але зараз наші шляхи в різних містах, тому піти зараз значно легше буде.
психолог онлайн
Ви молодець, що наважились це зробити. Я впевнена Ваше життя покращиться, і прийдуть нові люди які Вас будуть цінувати.
Відредаговано автором 29-08-2023 11:47:28
психолог онлайн
Доброго дня, Аліно!
цитата:
ВАЖКО ЗАВЕРШИТИ ДРУЖБУ ІЗ ЛЮДИНОЮ
А чи справді ці хворобливі стосунки можна вважати дружбою?
Запитайте себе, що Ви отримували в цій зграї дівчат? Що доброго і корисного? Можливо, повагу і ставлення на рівних? Може, розуміння і підтримку?
Але чомусь Ви все-таки тримались за них. От із цим і варто розібратись, аби набути почуття здорової автономії та усвідомлення того, з ким Вам буде краще дружити.
психолог онлайн
Доброго дня!
А если вот по честному ответить ... (несмотря на весь негатив от вашей подруги...)
вы ей завидуете?? Хотели бы быть такой как она свободной, откровенной, резкой ???
Может поэтому все за нее держитесь, подсознательно как эталон... к которому хочется дотянуться...
хоть чучуть быть такой как она - СВОБОДНОЙ!
и потому терпите - весь этот негатив и унижения...
Вам надо начать ценить себя!
Да знаю тяжело... нет пока такой привычки ценить себя...
но именно с этого начнется ваше освобождения - от этого морального рабства...
Понять, что каждый человек уникальный!
И что необязательно копировать когото... необязательно быть там где тебе плохо!
(Вы и сами уже это осознаете!)
Любить вам себя надо, любить причем каждый день!
Фокус внимания менять от подруг - к себе!
Что вы о себе думаете?? только хорошее... (к негативу вы и так уже привыкли.)
Нужно учится думать о себе позитивно!
( это все на проработку с психологом)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349419 для Владимир Анатольевич
Єдине, що тримало мене це звичка,бо все життя з ними, якісь передбачувані паттерни,бажання щось довести постійно,доказати свою важливість та інше. Були й приємні спогади і моменти,було весело, але справді це не нормально, коли я у стосунках повинна себе відчувати якоюсь приниженою. В мене чомусь завжди такі друзі попадалися,і якось потихеньку починаю розуміти,що треба щось з цим робити,припинити притягуватися до людей із деструктивною поведінкою, і почати жити нормально,просто залежність від них якась є емоційна.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349423 для Ірина Миколенко
Можливо заздрість й є справді,бо людина дуже переконливо себе рекомендує усім, робить, що хоче і не відчуває провину за вчинки. Але мене більше дратує, що якась несправедливість, типу чому вона заслуговує увагу та важливість до себе, якщо погано із людьми поступає та принижує їх. Я згодом збагнула, що її цінують ті,які мають життєву позицію «жерви»,ними легко маніпулюють, вони не мають своєї думки та інше, і помітила, що я теж така, і інколи так хочеться висказитися їй за всі роки, але якось водночас не хочу витрачати нерви в сили на то.
Доповнення від автора
Залежність присутня, бо наче то якісь емоційні качелі, постійно гонитва за визнання мене як особистості, бажання сподобатися, бути авторитетною, згодом знову тотальний ігнор, приниження, підколи і так по кругу,дуже звикла до цього,ніби це частина мене.
психолог онлайн
Извините за вопрос - а родители у вас тоже деструктивные??
какие отношения с родителями??
Вы с подругами как будто соревнуетесь всевремя...
и сами вот говорите, хотите им чтото доказать...
что именно доказать?? что вы ценная?? что вы тоже крута???
вот это причина - почему вы к таким тянетесь... крутости хочется...
но настоящая крутость ... не в количестве мужчин... и не в количестве каблуков с платьями... и даже не в машинах и квартирах...
Настоящая крутость она в другом - в Счастье и свободно проживать свою жизнь - именно так как хотите этого вы!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349427 для Ірина Миколенко
Якраз з батьками були проблеми,батько мав деструктивну поведінку, психологічне та періодично фізичне насилля, постійна критика, осуд, вимогливість до ідеального. Мати хороша, завжди підтримує, але має домінантні риси в характері,все робить,як вона хоче, періодично мною маніпулює, контроль, гіперопіка. І якось так склалося,що й дівчата підтягнулися, складне було дитинство, багато пережила таких людей,я була дуже невпевненою в собі, не вірила в себе та боялась людей після таких моментів,зараз трохи краще після психотерапії, принаймі почала розуміти,що це не нормально і зі мною все ок. На рахунок дівчат,так я хотіла довести про свою крутість,щоб просто мене визнали, прийняли, чомусь в них я вбачала авторитет, бо їх всі поважали та рівнялися до них, та й загалом хотілося добитися їхньої уваги та прийняття,бо задівало, що я їхніх очах була невдахою та дивакуватою.
психолог онлайн
Вы молодец! Многое сами видите и понимаете!
Да именно жертвы на нее и притягиваются безвольные... которые все за ней повторяют... а она ими манипулирует и управляет... так самоутверждается...
Могу вас поздравить!) Раз вы стали все это замечать - вы уже выздоравливаете уходите с этого тумана!
Главное на эмоции эти не ведитись... вас эмоции еще держат, адреналин... страсти.
Логикой больше логикой анализируйте.
Перестаньте им доказывать...
Лучше докажите себе - что вы уже другая, и с вами больше так нельзя!
И не позволительно!
А насчет несправедливости... согласна... в жизни много чего несправедливого...
Но поймите - к таким людям притягиваются, чаще всего такие же деструктивные люди... либо наивные...
Ваша же задача перестать быть наивной! И стать мудрой! И защищать свои границы!
А для этого себе доказывайте, а не комуто еще...
И вообще осознайте - что она всего лишь человек... обычный человек да! Именно обычный!
Корону просто снимите с нее - и вам станет легче!
И уже не будете, так зависеть от ее величия... оно все наносное искусственно... искренности там ноль... судя по вашему рассказу... про нее... ноль
А теперь главное - зачем вам ноль?))
Вот почемуто - мне захотелось, вам скинуть эту песенку - именно в этой композиции - там мужчина классно играет - как раз под настроение ))
https://www.youtube.com/watch?v=MLY25Jz7oDs&list=RDMM&index=21
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349429 для Ірина Миколенко
Дуже дякую за розуміння та підтримку,ці слова для мене дуже цінні,мені стало легше, бо якось ця проблема тривала роками і мене поїдала зсередини,не давала зустріти достойніших людей та вийти із абюзивних відносин, я справді маю собі довести,що мати поважати та цінувати себе, припинити ганятися за адреналіном. Дякую за посилання, зараз гляну🙏🏻
психолог онлайн
Мне приятно, что вам легче!)
Смотрите, а вот насчет родителей... вот откуда корни...
Вы уже привыкли с детства - впитали с молоком так сказать... (деструктивную картинку мира...)
по сути вы нормального то отношения и не видели, и не знали... к сожалению...
(родителей не выбирают...)
отец тиран... мать которая вами командует...и манипулирует
вот потому - как под копирку, вы и подругу такую же выбрали...
чтоб дотянутся до нее... чтоб она вас признала и приняла на равных...
( сами про это сказали - вы умничка многое видите )
А все потому, что на самом деле, так подсознательно - вы хотели - чтоб хотя бы ктото вас услышал - принял как человека, как личность!
Родители ж не принимали и не признавали... а только доминировали...
Вам надо саму себя признать - Я есть! Я Личность! Я Масштабная! И не надо меня подавлять!
У меня есть Воля! У меня есть свои интересы и желания! Я себя признаю и принимаю!
Вот эти слова - по чаще себе самой повторяйте - утром, вечером когда хотите, на пробежку, или за готовкой салата, или в поход в магазин!
Чем чаще будете повторять ... тем будет легчать!
Вы умничка!) Сильная очень девочка! С такого ада выйти! (Не каждый сможет!)
А вы уже выходите! Главное теперь - уже сметайте всех, кто вас, как то давит - и больше к себе их не подпускайте!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349434 для Ірина Миколенко
Дуже дякую за приємні слова та за підтримку♥. Батьки справді є джерелом моєї проекції та ставленні до самого себе, і ви праві,я справді шукала визнання серед інших людей, які мають схожу модель поведінки. Я буду й надалі працювати над цим та старатися почути себе та полюбити цю дитинку в душі, яку ображали все життя,скільки живу. Я дуже рада,що звернулася за порадою, в мене з’явилися мотивація та віра в саму себе.
психолог онлайн
Вам також дякую!
Шлях у вас не простий... але і ви не проста! Ви дуже сильна насправді!
Подолаєте! Вже долаєте!
Успіхів вам!)
психолог онлайн
цитата:
Єдине, що тримало мене це звичка,бо все життя з ними, якісь передбачувані паттерни,бажання щось довести постійно,доказати свою важливість та інше.
Схоже, ніби намагались надолужити те, чого бракувало у стосунках з батьками. Звідти йдуть корені ємоційної залежності. Напевно, в родині Вам бракувало почуття важливості, уваги і поваги до себе. Чи не так?
Людині завжди важливо бути поміченою, визнаною, прийнятою і так далі. Проте не завжди в неї розвинена здібність ОБИРАТИ з-поміж інших тих, хто насправді сприймає її без усіляких умов і обмежень, такою, як вона є.
Сподіваюсь, маркери нездорових стосунків Ви вже відчули і усвідомили. Це почуття приниженості, зверхнього ставлення, відчутні розбіжності у цінностях тощо.
Зрештою, визнання самої себе цінною, а також свідомий і відповідальний вибір способу життя буде Вам запорукою в подальшому. Успіхів Вам!