Як пережити розлучення
Дайте будь ласка пораду, як пережити розлучення, коли чоловік сказав що в ньому щось клацнуло і вирішив що сім'ї у нас більше немає. Кохаю його і хочу все зберегти, але не можу підібрати до нього слів. Він мене не чує, дуже холодно відповідає і таке враження ніби ми чужі люди. Наша зустріч з ним буде в неділю, буде важка розмова, але я навіть уявити не можу як себе вести і що говорити.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ольго, важливо зрозуміти реальність, а не " не можу підібрати слів ", так, ніби все ок, залишилось тільки слова вірні підібрати, і він знов стане не чужим.
Дуже мало інформації, як довго тривають ваші стосунки , які були вони, які були проблеми, чи немає у нього когось іншого та багато іншого. Ви можете звернутись індивідуально до спеціаліста, адже на сайті немає можливості зануритися в ситуацію глибоко, а Вам важливо розібратися, а не просто знайти якісь маніпулятивні фокуси, щоб чоловік не пішов. Адже якщо нічого не змінити в стосунках, то він може піти пізніше, але все одно не залишиться там, не не хоче.
Чоловік може сказати, що "клацнуло ", може він інакше не може пояснити.
Важливо відверто говорити що не так . Можливо Ви його чимось образили, або не було розуміння і він довго терпів, або ж закохався в когось.
Але й, можливо, вже дійсно пізно, і він не хоче бути з Вами.
Тоді варто замислитись, а чи треба бути поруч з людиною, яка не хоче бути поруч?
психолог онлайн
Наталия Горская
Ирина Константиновна Зубиашвили
Валентина Віталіївна Гриценко
Дорбого вечора, Ольго!
цитата:
ЯК ПЕРЕЖИТИ РОЗЛУЧЕННЯ
Розлучення ще не сталося, але може статися. Такого варіанту розвитку подій не варто відкидати. Тому в будь-якому випадку слід НЕ ВТРАТИТИ себе(!)
Що я маю на увазі? не втратити повагу до себе. Свою гідність зберегти. І не вважати себе винною через те, що в чоловіка щось там "клацнуло"(!)
цитата:
і вирішив що сім'ї у нас більше немає
Можливо, рішення не остаточне. Може, коливається ще. Однак це не привід сприймати його слова як вирок. Проте поставитись до них необхідно з усією уважністю. Саме уважністю, а не панікою(!)
цитата:
Він мене не чує, дуже холодно відповідає і таке враження ніби ми чужі люди.
В його реальності це може означати що завгодно. Ані Ви, ані тим більше психологи достеменно не знаємо, що в нього в голові і чому він так себе поводить. Через це не варто щось надумувати. І теоретично шукати свою провину.
цитата:
Наша зустріч з ним буде в неділю, буде важка розмова, але я навіть уявити не можу як себе вести і що говорити.
Це розгубленість спричиняє такий настрій. Скажіть, будь ласка, Вас заскочило зненацька його повідомлення? Чи були якість сигнали раніше, але вам було вигідно не звертати на них увагу?
Як себе вести і що говорити під час зустрічі? Та, напевно ж, треба бути собою(!) Говорити про свої почуття. Запропонувати йому розкритись і повідомити Вам, на чому грунтується його рішення.
Також доречно з кількома аспектами розібратись самостійно. Наприклад, чим цінні для Вас ці стосунки? Чи прийнятний для Вас варіант, коли почуття в парі невзаємні? Чи були раніше спроби чоловіка побудувати з Вами спражній контакт, де є довіра і повага? А з Вашого боку такі рухи були?
Відредаговано автором 15-08-2023 20:32:03
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора, Ольга!
Які стосунки з чоловіком та атмосфера у сім'ї були у вас до цього?
цитата:
як пережити розлучення, коли чоловік сказав що в ньому щось клацнуло і вирішив що сім'ї у нас більше немає.
Варто запитати у нього, що спонукнуло його прийняти таке рішення? Дізнатися, коли виникла тріщина у стосунках. Буває, що людина замовчує про певні негаразди, накопичує і потім раптом приймає таке радикальне рішення.
цитата:
Знайдіть опору для себе. Це може бути Бог чи інша вища сила, якщо ви вірите. Можливо, у вас є близькі люди, які готові вам підставити плече у тяжку хвилину. І звісно у вас є ви.
Читаючи вашу ситуацію згадала цитату "Поганий кінець краще, ніж погано без кінця".
Та навіть після розлучення життя триває.
Бережіть себе, будь ласка!