Мені здається я сама руйную своє життя
Вітаю
Мені здається, що помалу ч руйную своє життя, саму себе і постійно падаю у прірву відчаю.
Я постійно роблю те, чого не потрібно, я прекрасно розуміють, що так як чиню є шкідливим для мене самої, але не можу зупинитися.
Прогулюю навчання в училищі, навмисно порчу стосунки з батьками виводячи їх на агресію і конфлікт, часто хапаю себе на думці про алкоголь, але поки що тримаюся. Адже все ще пам'ятаю, як в молодшому віці постійно вживала алкоголь і які наслідки це принесло. Але розумію, що мені все важче стримуватися.
Я перестала спілкуватися з друзями, скучаю за нашими розмовами та прогулянками, але постійно відмовляюся й роблю так, щоб вони від мене віддалялися. Постійно лінуюся, мені навіть ліньки інколи встати в туалет чи піти попити.
Мене постійно переслідують думки про те, щоб завдати собі фізичного болю
Батьки все частіше говорять про те, що мені пора вже жити самостійно або хоча б піти на роботу, а я розумію, що як почну жити окремо, то більше не буде ніяких заборон і я або зіп'юсь або вб'ю себе ненароком, бо в голові просто промайне імпульсивна думка:а що буде, якщо я зараз вистрибну з вікна?
Питаю тут в надії на якусь пораду, бо можливості піти до психолога я на жаль не маю.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Постійно лінуюся, мені навіть ліньки інколи встати в туалет чи піти попити.
Це може бути симптомом депресії або іншого психічного розладу, тож Вам, насамперед, треба до лікаря-психіатра. Лікар запитає про Ваш фізичний та психологічний стан і дасть рецепт на медикаменти. Госпіталізувати Вас не будуть, бо Ви не становите загрози для себе та оточення. Психотерапія також не завадить.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
що буде, якщо я зараз вистрибну з вікна?
Вероятнее всего, у вас пока что нет психического расстройства.
А есть проблемы с мотивацией и очень много "долгов", которые и мешают вам жить.
Вы не осознаете свои истинные желания, не осуществляете то, что хотите и поэтому ваша жизнь просто не устраивает вас.
И от этого всего вы и пытаетесь уйти в алкоголь, суицидальные мысли и контрзависимое поведение (избегание близости).
Поэтому безусловно ваша проблема может быть решена в индивидуальной работе с вами. Причем за 3 месяца психотерапии.
Но если у вас нет
цитата:
можливості піти до психолога
то тогда, к сожалению, вам придется идти к врачу и убирать суицидальные мысли с помощью медикаментов.
Так как если вы ничего не будете делать, то ваше состояние будет только ухудшаться.
цитата:
якусь пораду
Безусловно я могу вам порекомендовать найти деньги и решить вопрос с индивидуальной психотерапией.
Так как все равно это будет проще и дешевле, чем потом годами лечить у психиатра клиническую депрессию и/или алкогольную зависимость (например).
Відредаговано автором 10-04-2023 04:15:39
психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
Вікторія, прийміть від мене слова підтримки. Знаю, наскільки важко, якщо не сказати тяжко, перебувати в тому стані, який ви описуєте. Але вихід є. І ви його шукаєте. Це добрий знак!
Вам зараз потрібні підтримка і реальна допомога. Можливо, поспілкуєтесь з батьками, розповісте їм про свої переживання. Не виключего, що вони хоча б мінімально приймуть участь у вашій долі.
Також варто звернутись до бюджетних установ, лікарень, де працюють психіатр/психотерапевт/психолог. На мою думку, вам спочатку знадобиться медикаментозна допомога задля стабілізації психічного стану. А потім почнете психотерапію. В центрах соціальних служб для молоді приймають людей на безоплатній основі. На додаток в деяких, знову ж таки, безоплатно проводять групи психологічної підтримки.
Крім того, є психологи волонтери та психологи, які працюють за посильні для клієнта гроші.
Словом, потрібно діяти і реально шукати можливості.