я хочу припинити наносити собі шкоду
все почалося у 12 років. мене зґвалтували та порізали ножем. я нікому про це не сказала, мені було соромно. це був не той час, коли всі кричали, що у зґвалтуванні винен ґвалтівник, тому я мовчала. мені було бридко від шрамів на тілі, які мені залишили, тому я почала сама себе різати. мене це ніби заспокоювало. заспоювало те, що я перекриваю ті порізи своїми порізами, щоб не бачити. після чого, я почала розуміти, що саме цей процес, коли я наношу собі шкоду, заспокоює мене і я почала частіше це робити, коли мені було сумно і тяжко. це продовжувалось майже до 17 років. я вирішила більше не робити цього. я люблю себе, в мене є друзі, в мене гарні відносини з сім‘єю, мене люблять. мені було важко відмовитись від цього, але мені вдалося. тоді в мене з‘явились стосунки з хлопцем. все було добре, поки не почалися сварки. мій хлопець не дозволяв ходити мені на дні народження до подруг. не дозволяв гуляти з подругами, адже вважав, що я забагато часу гуляю і мало часу приділяю йому. ми через це багато сварилися і розходилися. останнім часом все налагоджувалось. неочікувано він написав мені, що хоче взяти паузу у відносинах, адже від мене немає романтики. у нас немає сексу в стосунках. мені було боляче, адже я дуже люблю його. я вирішила розповісти йому історію про зґвалтування, щоб пояснити, чому я така. після чого ми розійшлися остаточно через те, що я весь час мовчала про це та не була відвертою з ним. він перша людина, кому я це розповіла. мені було дуже боляче і все ще боляче. тому я почала знову різати себе, щоб заспокоїтись. я боюсь стану, коли мені боляче. я боюсь, що в стані цього афекту зроблю щось з собою, але я хочу жити. тому я постійно себе так заспокоюю. мені не подобається бачити порізи на своєму тілі і я хочу це припинити, але я не можу, я постійно зриваюсь. я не хочу про це нікому розповідати, тому що не хочу нікого засмучувати. я просто хочу бути щасливою.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Дуже сумно і боляче читати вашу історію. Шкода, що Ви зіткнулися із насильством та зі зрадою. Вам потрібна робота с психологом. Такий біль сам собою не минеться. Він буде ставати меншим, але буде актуалізуватися, коли Ви знов опинитесь в сітуації емоційного або фізичного насильства.
психолог онлайн
цитата:
Я ХОЧУ ПРИПИНИТИ НАНОСИТИ СОБІ ШКОДУ
Це дуже вірна думка і правильна ціль
Вона говорить про те, що ви незважаючи ні на що, залишаєтеся Душевно і Духовно здорові!
Психологічно ви отримали травму. І це дуже боляче .Вам нанесли і фізичну і Душевну біль!
цитата:
у 12 років. мене зґвалтували та порізали ножем.
Однак ви залишилися жити і зуміли вистояти, не зламалися, хоча так не просто було носити в собі цей біль....
цитата:
я нікому про це не сказала, мені було соромно
Однак іменно Духовна Сила вашої Особистості допомагає і остаточно допоможе вам цілком зцілитися психологічно!
Ви вже почали ЗЦІЛЯТИСЯ.
Попробуйте зрозуміти , що ви Дуже сильно ПОЧАЛИ ЗВИНУВАЧУВАТИ СЕБЕ, в тому, що стали жертвою насилля!
В цьому основна причина, що ви стали себе зневажати і зайшли повністю в роль жертви!
А жертва вимагає покарання!
цитата:
тому я почала сама себе різати. мене це ніби заспокоювало.
Перестаньте продовжувати карати сама себе і наносити собі біль!
Цим ви продовжуєте сприяти тому насильнику, який в свій час наніс вам біль і фізичну і психологічну! Спочатку вам нанесли біль, а тепер ви самі наносите собі біль, і порізами і самозвинуваченням!
П Р И П И Н И Т И!
ПРОСТІТЬ Себе! І простіть в собі ту 12 річну дівчинку.
Вона не може відповідати за дії неадекватних дорослих.
Ви НЕ ВИННІ.
Але ви і не жертва!
Ви ТА, Яка може тепер захистити в собі ту свою Дівчинку-Душу! І тільки Ви!
В вас є і не простий досвід і мудрість і Сила Духу!
І ваші стосунки з Собою і життям поступово гармонізуються
Ви робите вірні кроки, коли наважилися розповісти і відкрити свою біль і психологам і тому хлопцеві!
цитата:
я вирішила розповісти йому історію про зґвалтування, щоб пояснити, чому я така.
І ПРОСТІТЬ і його не мудрість. І подякуйте в думках Богу, що дав вам цю зустріч лише для того, щоб ви зуміли розкрити цю біль!
Це лише крок до зцілення.
цитата:
він перша людина, кому я це розповіла.
Він замість розуміння , почав звинувачувати вас! І ви самі знову оживили в собі почуття ВИНИ, і...знову.....
цитата:
тому я почала знову різати себе,
ПРОСТІТЬ СЕБЕ. Перестаньте себе Звинувачувати
З Цим (різанням) ПОКІНЧЕНО!
А мужчина, вам був даний лише для досвіду і спроби зцілення.
Це не ваш мужчина! Це ще не Любов. Це лише закоханість. Ваш, ще попереду
І він прийме і зрозуміє вас! Вас попереду очікує САМОУСВІДОМЛЕНЕ життя і вірні стосунки!
Це вже відчуває і ваша Душа і до цього прагне ваш Дух
цитата:
я хочу жити.
цитата:
я просто хочу бути щасливою.
Вірю і впевнений, що в вас ЦЕ ПОЛУЧИТЬСЯ!
Зокрема, можна ще звернутися до хорошого психолога, щоб остаточно вийти на пряму дорогу!
Удачі вам!
психолог онлайн
цитата:
я хочу це припинити, але я не можу
Да, Вы не сможете это сделать самостоятельно.
Потому что Вам нужна индивидуальная психотерапия и/или консультация врача (самоповреждающее поведение чаще всего является симптомом психического заболевания).
И если бы Ваша проблема решалась за счет самовнушения, самопрощения и мотивирующих лозунгов, то психологи не были бы нужны.
Поэтому Вам надо обратиться за помощью к родителям.
Так как все равно они должны дать свое согласие на Вашу работу с психологом (потому что Вам нет 18 лет) и оплатить услуги специалиста.
Конечно, Вы сможете найти и бесплатную помощь психологов. Но это будут разовые консультация, а Вам нужна длительная проработка Вашего внутриличностного конфликта, который и приводит к самоповреждающему поведению.