Як зрозуміти себе?
Моя мама померла 3 роки тому, і я зараз відчуваю що морально і фізично залишилася сама. Мені важко обрати професію, та контролювати свої емоції. Часто відчуваю себе самотньою але загрузивши себе всілякими справами,я забуваю про самотність. Я вмію себе заспокоїти, вислухати та дати пораду, але зі сторони це виглядає дуже дивно.
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Доброго дня!
Дуже мало інформації та незрозуміле питання.
цитата:
ЯК ЗРОЗУМІТИ СЕБЕ?
Можна більш розширити? В чому саме зрозуміти себе? Вас турбує самотність?
Відчувається, що на Ваші 14 років Ви досить дорослі та самостійні, але чи є поруч старша людина якій Ви довіряєте? З ким Ви проживаєте? Які відносини з людьми, з якими Ви проживаєте?
цитата:
Мені важко обрати професію, та контролювати свої емоції.
Чому вам так важливо контролювати свої емоції?
психолог онлайн
К сожалению, психологи имеют право консультировать Вас (даже на форумах) только с согласия родных, потому что Вам нет 18 лет.
Если Вы хотите решить свои проблемы, попросите родных, чтобы они нашли Вам психолога.
У Вас есть к кому обратиться с такой просьбой?
Відредаговано автором 09-02-2023 06:35:03