Вийшов скандал з моєю подругою після того як я припинив її адюлтер на самому початку. Під час сва
Вийшов скандал з моєю подругою після того як я припинив її адюлтер на самому початку. Під час сварки прозвучали на мою адресу такі слова" я тебе ненавиджу і всі наші відносини прпиняються. як правильно повести в цій ситуаціі. Ми вже 12 років. І в моєму віці не хотілось робити кардинальні зміни
Питання від: ; Вік: 53

психолог онлайн
Віталій, доброго дня. Яку допомогу від психологів Ви очікуєте отримати? Ви хотіли б дізнатись, як зберегти відносини з жінкою, після того, як вона вирішила їх розірвати?
психолог онлайн
Добро дня, Віталій!
Скажіть, а є ще щось, крім бажання не "робити кардинальніх змін", заради чого варто не розривати стосунки?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня. Співчуваю ситуації,що з Вами трапилась. Віталій, а Ви самі готові продовжувати стосунки після дій та слів дівчини? Крім небажання "кардинальних змін",щось ще Вас тримає разом? Що Ви відчули бачачи і слухаючи дівчину?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332033 для Татьяна Штапова
Так, Я в собі тішу надію що це були лише слова,
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332034 для
Мабуть кохання.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332037 для Яна Дмитриевна Кузик
До продовження стосунків готовий. Під час спілкування було лише бажання порозумітись. За моє життя я лише двічі кохав. Перше було в молоді роки. І от це кохання.
психолог онлайн
Нина Ивановна Уэнэм
Вірю, що Ваше кохання щире і глибоке,але яким би міцним воно не було,за двох кохати не можливо. І якщо любові зі сторони дівчини немає,та її слова під час сварки дійсно відображають її позицію та почуття(варто їх ще раз обговорити, бо імпульсивно можна наговорити різного) - Вам необхідно прийняти це. Це вакжо і боляче, але важкі переживання проходять.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332047 для Яна Дмитриевна Кузик
Дякую.
психолог онлайн
цитата:
Так, Я в собі тішу надію що це були лише слова,
Як давно була сварка? Чи говорили Ви з подругою після цього?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332049 для Татьяна Штапова
сварка була вчора. Ввечері вчора ми ще поспілкувались по СМС( наговоривши купу неприємних слів ). Після всього ми більше не спілкувались.
психолог онлайн
цитата:
Що в Ваших силах зробити, щоб принаймі дізнатись, чи готова подруга продовжувати відносини?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332054 для Татьяна Штапова
я розумію що, якщо я зявлюсь десь білянеї то буде черговий скандал. ми проживаємо порізнь. от я і не знаю як правильно повестися.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
В скандалі приймають участь обидві сторони. Що Ви можете зробити для того, щоб розмова привела до порозуміння, а не до скандалу? Що раніше відбувалось після сварок, після чого ваші відносини продовжувались?
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Віталій
Чи правильно я розумію, що у вас є подруга, з якою ви разом 12 років. Але проживаєте окремо?
Зараз ви пишете про адюльтер. Алюльтер - це подружня невірність. Але, на скільки я розумію, ви не одружені.
Чи можете ви розповісти, яким чином ви дізналися про зраду? А також, яким чином ви це припинили і звідки знаєте, що на самому початку?
психолог онлайн
цитата:
Вийшов скандал з моєю подругою після того як я припинив її адюлтер на самому початку.
Було б гарно, якщо б Ви прописали цю ситуацію більш докладно і документально. Що саме відбулося? Що за "її адюлтер" і в чому конкретно він полягав? Якими діями Ви його припинили?
психолог онлайн
цитата:
До продовження стосунків готовий.
Для достижения цели, у человека кроме "хочу", должно быть "могу" и "делаю".
Какие у Вас есть возможности для
цитата:
продовження стосунків
?
И что Вы будете для этого делать?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332060 для Соломія Лехіцька
Доброго дня. Ситуація банальна. Я декіька разів подзвонив їй протягом дня, але вона не відповідала. Ввечері я підїхав до спортклубу де вона займається, Коли ми зустрілись, вона запитала що я тут роблю а потім прозвучало що вона мене ненавидить. Я запропонував відвезти її додому, але почув у відповідь що її чекають. Зрозумівши що я її не залишу подзвонила при мені дочці та попросила забрати її.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332097 для Павел Леонидович Басанский
---
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=56604&utm_campaign=ask&utm_medium=email&utm_content=ask Вийшов скандал з моєю подругою після того як я при
психолог онлайн
Чи правильно я розумію, що ситуацію, коли ви декілька раз подзвонили своїй подрузі і вона не відповідала, а коли ви приїхали - сказала, що розриває стосунки, вище ви назвали адюльтером? Тобто, саме цю ситуацію, а під час сексу з іншим чоловіком ви її не застали?
Скажіть, буд ласка, як ви думаєте, з яких причин в той день подруга не відповідала, коли ви дзвонили?
Чи часто у ваших стосунках так буває, що ви телефонуєте декілька раз, а не чекаєте, що жінка побачить один пропущений дзвінок і вам передзвонить?
З якою метою ввечері ви їхали у спортклуб? Як я розумію, ви не домовлялися про зустріч.
Складно вам щось порекомендувати, бо мало зрозуміло про вашу ситуацію. Тому задаю стільки питань.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332126 для Соломія Лехіцька
Іноді вона не відповідала на дзвінки, мотивуючи те що телефон підвисає. Я не знаю причину її мовчання До спортклубу їхав з метою прояснити ситуацію. Біля спортклубу вона мені повідомила що її чекають. Коли я запропонував її провести, відмовилась і зателефонувала при мені дочці говорячи що я їй заважаю та попросила приїхати забрати її.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго ранку, Віталій!
цитата:
Під час сварки прозвучали на мою адресу такі слова" я тебе ненавиджу і всі наші відносини прпиняються. як правильно повести в цій ситуаціі.
Правильно, означає, з повагою до жінки та її слів.
цитата:
Ми вже 12 років
Ми вже 12 років що ...? У Вас є відповідь? Коханці? Друзі? Просто знайомі!
Проаналізуйте цей довгий період і все, що протягом нього відбувалось. І поставте собі питання, чи відчуваєте розвиток стосунків? І в який бік?
цитата:
І в моєму віці не хотілось робити кардинальні зміни
А якщо між вами зникло взаємне тяжіння, то яке значення має, чого б Вам не хотілося?
психолог онлайн
Доброго!
цитата:
Ситуація банальна. Я декіька разів подзвонив їй протягом дня, але вона не відповідала. Ввечері я підїхав до спортклубу де вона займається, Коли ми зустрілись, вона запитала що я тут роблю а потім прозвучало що вона мене ненавидить. Я запропонував відвезти її додому, але почув у відповідь що її чекають. Зрозумівши що я її не залишу подзвонила при мені дочці та попросила забрати її.
Віталій, ситуація справді банальна. Подруга ясно дала Вам зрозуміти, що вона Вам НЕ подруга.
Спочатку ігнорила Вас. Потім відкрито сказала про ненависть до Вас. А в кінці чітко дала зрозуміти, що не бажає навіть знаходитись поряд із Вами.
І що Вам не зрозуміло? Чи вважаєте, що для такої її поведінки не було підстав? А якщо були? Якщо добре подумати?
Найцікавіше, що ми не знаємо як розвивались ваші стосунки протягом цих 12 років. І які були ситуації між вами до останньої, описаної Вами.
І не зрозуміло, що таке "подруга"? Коханка, друг чи громадянська дружина. Можливо, що через невизначеність у стосунках все і сталося.