перевірка психологічного стану
Хочу пройти перевірку й при необхідності корекцію психологічного стану, бо аідозрюю соціопатію та хронічну депресію (або втому). 2 в 1, так би мовити.
Я не люблю людей, розратована, немає ресурсу, вважаю себе занадто джорсткою та нетерплячою людиною, швидко втомлююсь, не сплю ті ще багато іншого. Вивчу дитину адекватного психолога в універі, мабуть, бо на мій погляд - вагон роботи зі мною.
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Бажання отримати кваліфіковану допомогу то добре. Але покладати цей тягар на свою дитину, це занадто. В цьому бажанні теж треба розібратись. Дитина не може допомогти матері. Це суперечить етиці психолога і здоровому глузду. Це як у хірургів. Вони не можуть оперувати близьких. Бо психолог - фігура неупереджена, незацікавлена, найманий фахівець. А дитина - навпаки.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый вечер!
Скажите, а как давно у Вас это состояние и после чего оно могло начаться? Обычно с такими вопросами обращаются за терапией . Депрессия это серьёзное психическое заболевание, которое диагностируется врачом психиатром и лечится медикаментозно вместе с терапией
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331666 для Тетяна Олександрівна Бородавко
Якщо ви не зрозуміли сарказму про те що дитина психолога буде вчитися в універі завдяки вирішенню моїх проблем тому що це потребує забагато часу та коштів від мене то ви явно не мій лікар😂
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331669 для Ольга Владимировна Головченко
От саме тому я хочу пройти для початку перевірку і визначитися чи є в мене проблема чи мені здається що вона є
в стані хронічної втоми я знаходжуся останні 5 років а загострення навіть попри поліпшення умов життя все 1 не проходить
психолог онлайн
Вітаю!
"саме тому я хочу пройти для початку перевірку і визначитися чи є в мене проблема чи мені здається що вона є
в стані хронічної втоми я знаходжуся останні 5 років а загострення навіть попри поліпшення умов життя все 1 не проходить"
Мені здається ви вже визначилися, що проблема існує, а значить настав час її вирішувати. Для того, щоб розібратися з вашим станом хронічної втоми необхідна довгострокова особиста терапія.
"Я не люблю людей, розратована, немає ресурсу, вважаю себе занадто джорсткою та нетерплячою людиною, швидко втомлююсь, не сплю ті ще багато іншого"
Рекомендую вам спочатку відвідати лікаря психіатра або невролога.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
A_Loos, доброго часу доби!
цитата:
розратована, немає ресурсу, вважаю себе занадто джорсткою та нетерплячою людиною, швидко втомлююсь, не сплю ті ще багато іншого
Навіть якщо не вдаватися до деталізації "багато іншого" + Ваш вік - на мій погляг є підстави для перевірки гормонального фону - раджу звернутися до ендокринолога та гінеколога. Якщо там все добре - тоді те, що з Вами відбувається не має фізиологічного походження.
цитата:
бо аідозрюю соціопатію
Як давно і в чому конкретно це виражається?
цитата:
в стані хронічної втоми я знаходжуся останні 5 років
Тобто 5 років Ви це терпіли і ос таки вирішили з цим розбиратися?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331678 для Наталия Павловна Венглинская
---
здається, задача психолога допомогти вирішити проблему, а не звинувачувати пацієнта у бездіяльності, але що я можу знати::biggrin::
психолог онлайн
цитата:
здається, задача психолога допомогти вирішити проблему, а не звинувачувати пацієнта у бездіяльності
А яким чином питання Ви інтерпретували у звинувачення?
психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Бородавко
Вітаю
Співчуваю вам стосовно вашого стану, думаю, вам не легко такий тривалий період бути втомленою і без ресурсу.
До речі, нетерплячість та дратівливість часто є наслідками втоми, типу такого психастенічного синдрому, коли нервова система виснажується.
Чи думали ви про те, після яких подій такий стан почався? Можливо, його щось спровокувало.
Які ще зміни відчуваєте в тілі, окрім постійної втоми та проблем зі сном?
А головне, спробуйте задати питання психологам, якої очікуєте допомоги.
психолог онлайн
Взагалі у мене чудове почуття гумору. Але тут було щось дуже тонко... Та й не чекаєш якогось сарказму від людини, яка ставить питання психологу.
психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Бородавко
цитата:
Вивчу дитину адекватного психолога в універі, мабуть, бо на мій погляд - вагон роботи зі мною.
Ваша дитина не може бути вашим психологом!
Якщо ви знаєте, що з вами вагон роботи, то просто Виберіть психолога та працюйте за вашим запитом.
психолог онлайн
цитата:
На этом сайте психологам запрещено рекламировать себя и предлагать свои услуги.
В чем Вам необходима помощь, если Вы уже решились на работу с психологом?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331700 для Виталия Юрьевна Мельник
ще одна читати не вміє)))
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331707 для Светлана Владимировна Киселевская
мені потрібно перевірити з точку зору професіонала, чи є моя проблема психологічною, чи це звичайна фізична втома (це перше). А друге - чи є я соціопатом, як меня здається. Тестам в інтернеті не вірю, тому хочу первинну консультацію з фахівцем
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Щодо соціопатії, то діагноз в нашій країні може поставити тільки лікар психіатр.
Щодо втоми, то в першу чергу, вам потрібно пройти загальне медичне обстеження, щоб переконатися, що у вас немає фізіологічних причин, що так впливають на ваш організм і знесилюють вас. Наприклад, проблеми зі щитовидною залозою можуть давати таким симптом, недостача певних вітамінів та мікроелементів. Але це загалом до лікаря.
Якщо ви вже таке обстеження пройшли і у вас все добре, то тоді вам потрібно шукати психологічну причину. Оберіть психолога, щ яким вам комфортно спілкуватися і працюйте. Звичайної фізичної втоми не може бути 5 років. Навіть якщо у вас мега виснажливий спосіб життя, то це теж психологічне питання, що змушує вас саме так його організовувати, працюючи на виснаження. Можливо, ви постійно від чогось відчуваєте напруження і це забирає у вас силу. Загалом, варто розібратися, бо цей період у вас затягнувся.
психолог онлайн
цитата:
тому хочу первинну консультацію з фахівцем
Протестировать и проконсультировать Вас сможет любой психолог.
Вам нужна помощь в поиске специалиста?
Или что Вы ожидаете получить на форуме, если никто не сможет написать Вам, что он работает с Вашим запросом?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331717 для Светлана Владимировна Киселевская
от і проконсультуйте мене)) візьметесь?))
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
ще одна читати не вміє)))
Подібні ваші відповіді дають характеристику вас як особистості. І скоріш за все, мова не про культуральну сторону.
Коли людина втомилася, вона шукає підтримку, співпрацює, а у вас тут хаха на стьобі.
Зверніться, на всякий випадок, до психіатра. Хай щастить
психолог онлайн
цитата:
от і проконсультуйте мене)) візьметесь?))
Думаю, это надо обсуждать в личной переписке. Мои координаты есть на моей странице.
психолог онлайн
цитата:
Я не люблю людей
От здивували. Наспарвді тих, хто любить людей, не так вже й багато. Та й як їх можна любити загалом?! Якщо є почуття, то до конкретної людини, скажімо, до батька, матері, дружини, дитини, брата, сестри, бабусі, дідуся...
А Ви, до речі, кого-небудь з цього переліку любите?
цитата:
розратована
Причини роздратування усвідомлюєте?
цитата:
немає ресурсу
На що витрачаєте ресурс?
цитата:
вагон роботи зі мною.
Може й так, але краще не перебільшувати.