Хлопець хоче більше сексуальної близькості ніж я
Ми молода пара, поки ще разом не живем .У мого хлопця почався ніби другий перехідний період,коли він приходить ,весь час розмовляє про секс ,мацає мене цілий час(раніше я сама говорила коли хочу )Проблеми як такої немає ,я рада що збуджую свого хлопця ,але питання в тому ,що мені так часто секс не потрібний.Ми розмовляли про це ,і хлопець сказав що в ідеалі хотів би займатися займатися сексом кожний день при можливості ,натомість для мене зона комфорту це раз в неділю ,а може і рідше .Він сказав в такому разі він готовий терпіти і не хоче мене примушувати ,що 3 разів в неділю вистачить (просто ласки не рахуються )
Натомість я відчуваю що для мене це всерівно якось багато .Може моя сексуальність розкриється більше коли ми будемо жити разом ,бо зараз ми не можемо часто бачитися ,а як бачимось то не завжди є охота.
Чи значить це що ми сексуально не підходим один одному ?Чи можливо дійти до рішення яке задовольнить обоїх ?Чи може це взагалі маніпудяція певна ?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Якщо вас обох турбує це питання, то вам з хлопцем ліпше за все буде звернутися до сексолога.
Якщо у Вас потреба в сексі не більше разу на тиждень, а у хлопця - щонайменше три рази на тиждень, то Ви не в змозі задовольнити його потребу в сексі, не переступивши через свою. Переступати через потреби власного тіла не варто, тому що це буде шкідливо для Вашої психіки.
Також варто розібратись у питанні, що для Вас і для хлопцем взагалі є сексом. Є вагінальний секс, оральний, анальний і взаємна мастурбація (останнє деякі люди за секс не рахують, але це також він). Також є проміжкові варіанти, на кшталт мастурбації в присутності другого партнера, інтимної переписки/відеочату, сексуалізованих взаємодій без контакту зі стативими органами партнера, тощо.
Можете поговорити з партнером на тему того, що саме з цього ви обидва хотіли б робити і наскільки часто. Зрештою, якщо у хлопця значно більша потреба в сексі, ніж у Вас, йому може допомогти самовдоволення. І якщо йому високе лібідо причиняє дискомфорт, він може звернутись до лікаря і здати аналізи на гормони.
психолог онлайн
Были ли у вас раньше с кем-то сексуальные отношения?
Испытываете ли вы желание сексуальное к своему МЧ?
Как вы себя чувствуете во время секса?
Получаете ли удовольствие?
Как давно вы с МЧ встречаетесь?
Какие у вас отношения?
Какой вы себя чувствуете в этих отношениях?
психолог онлайн
цитата:
Чи значить це що ми сексуально не підходим один одному ?
Заочно сложно что-то ответить на этот вопрос.
цитата:
Чи можливо дійти до рішення яке задовольнить обоїх?
Сделать это можно будет на семейной консультации с вами.
цитата:
Чи може це взагалі маніпудяція певна?
Где и в чем Вы видите манипуляцию?