Залежність від мастурбації
Доброго дня. Така проблема. Відчуваю провину після мастурбації. Мастурбую один-два рази на тиждень, інколи рідше. Зараз дівчини немає. Коли була, то все рівно інколи мастурбував, хоча статеві акти були без проблем. Здається, що коли покину це діло, то життя зміниться на краще, але коли кидаю на великий термін, то нічого в принципі не міняється. Отже, це проблема в голові чи дійсно мастурбація шкідлива?
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Доброго дня, Denis!
цитата:
Така проблема. Відчуваю провину після мастурбації.
Перед ким відчуваєте провину? І, власне, за що, адже зі своїм тілом можете робити щозавгодно?
цитата:
Зараз дівчини немає. Коли була, то все рівно інколи мастурбував, хоча статеві акти були без проблем.
Як вважаєте, займались самозадоволенням через звичку або все ж таки відчуття інтимної близькості з дівчиною не давало повного задоволення?
цитата:
Здається, що коли покину це діло, то життя зміниться на краще,
Що саме маєте на увазі, думаючи так?
цитата:
але коли кидаю на великий термін, то нічого в принципі не міняється.
Окрім тимчасової перерви на великий термін, що ще робите, аби відбулись зміни? До речі, які по суті зміни мають відбутись, на Ваш погляд?
цитата:
Отже, це проблема в голові чи дійсно мастурбація шкідлива?
Коли вона Вас виснажує, вганяє у почуття глибокої провини, то, напевно, так.
Доповнення від автора
Доброго дня. Відчуваю провину перед всіма людьми. Коли йду по вулиці навіть, таке відчуття, що люди мене осуджують самим поглядом. Інтимна близькість давала повне задоволення, мастурбував інколи, коли вона була втомлена або не було можливості через різні хвороби, або коли просто мені хотілось, а їй ні. Хоча вона про це знала і не засуджувала за це. Такого щоб по декілька разів на день, такого не було, мастурбую, коли відчуваю збудження. Інколи при перегляді порно, інколи просто так. Займаюсь спортом, працюю, допомагаю рідним. Здається, що якщо кину, то люди інакше дивитимуться на мене. А так, таке відчуття, що люди ставляться до мене не так, як до інших, зневажають просто так. Хоча, повторюсь, коли кидав це, на перший тиждень-два появлялась впевненість в собі, а потім все одно якийсь страх перед людьми.
психолог онлайн
цитата:
Хоча, повторюсь, коли кидав це, на перший тиждень-два появлялась впевненість в собі, а потім все одно якийсь страх перед людьми.
Та яке іншим людям діло до Вас? Невже їм нічим зайнятись?
Мабуть, через проекцію на інших людей Ви самі себе звинувачуєте, вважаючи мастурбацію гріхом.
Деякі мої питання пропустили
цитата:
дається, що коли покину це діло, то життя зміниться на краще,
Що саме маєте на увазі, думаючи так?
цитата:
А так, таке відчуття, що люди ставляться до мене не так, як до інших, зневажають просто так.
Це саме відчуття чи є певні прояви зневажливого ставлення. Якщо є, наведіть приклади.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329595 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Відповідаю на питання. Думаю, що зміни відбудуться у ставленні до мене, осибливо жіночої статі. Можливо стану більш приваблимим для них. Оскільки я навіть не симпатичний. Плюс погано виказую букву "р". Окрім тимчасової перерви на великий термін, я читаю всілякі форуми про утримання від мастурбації. Там звичайно більше пишуть про користь мастурбації, а не утримання. Хоча й сам по собі розумію, що довго утримуватися шкідливо для здоров'я.
психолог онлайн
Откуда у вас представление, что мастурбация это плохо?
Как связана ваша привлекательность для девушек и мастурбация?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Денис
З того, що ви описали про власну ситуацію, у вас немає ознак залежності від мастурбаціі. Ви молодий чоловік репродуктивного віку і, звісно ж, у вас є сексуальні потреби і ви іноді відчуваєте збудження. Оскільки у вас на даний час немає сексуальної партнерки, то іншого способу реалізувати це збудження, окрім мастурбаціі, немає. Якщо ви припините мастурбувати, то, швидше за все, будете постійно відчувати родратування в напругу. Вам буде важко зосередитись на чомусь, бо ви будете постійно думати про секс.
Думаю, що справа взагалі не в мастурбаціі, а у ваших обмежуючих переконаннях. Хто саме вам передав думку про те, що мастурьація шкідлива?
Також ваажаю, що вам варто сконцентруватися не на мастурбаціі, а на покращенні взаємин з людьми в цілому і на стосунках з собою. На власній самоцінності і впевненості в собі. Стосунки з людьми в цілому, і жінками, зокрема, залежать від того, як ви до себе ставитесь і як спілкуєтесь з людьми, подаєте себе у стосунках. Але явно не від того чи мастурбуєте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329604 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Постійно в голові сидить таке твердження, що якщо перестану мастурбувати, то вся набута енергія піде на те, що стану більш привабливим для жінок
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329605 для Соломія Лехіцька
Дякую Вам за відповідь)
психолог онлайн
Кто-то же это утверждение поместил вам в голову. От кого такое слышали? Кто говорил, что мастурбация это плохо и тп?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329621 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Утверждение, что мастурбация это плохо, исходит больше из прочитанных мною форумов про воздержание. Вроде как люди потом чувствуют себя увереннее, девушки иначе смотрят на парней, легче знакомиться с ними. Плюс некоторые девушки, с которыми я общался, негативно к этому относились. Считали это аморальным, неправильным. Но это где-то 2 из 10 так. Остальные нормально к этому относились, некоторые и сами этим занимались, мол такая потребность
психолог онлайн
Люди все разные, и чужой опыт не факт, что вам подойдёт
Как у вас складывались отношения с девушками?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329630 для Валентина Михайловна Жемчужникова
В плане отношений я жил только с одной. С другими встречался недолго. В интимном плане никаких проблем не было, ну пару раз может из-за усталости. Искал девушек больше по душе и характеру. Главное в человеке для меня это доброта и человечность. Поэтому продолжительное время жил только с одной. Последнее время общался с двумя девушками в разное время, до интима не доходило. Но в итоге они меня обманули, взяли в долг и пропали. В общем, за всю жизнь, нормальные отношения были только с одним человеком
психолог онлайн
цитата:
Мастурбую один-два рази на тиждень, інколи рідше. Зараз дівчини немає. Коли була, то все рівно інколи мастурбував, хоча статеві акти були без проблем.
Ви помічали, в які моменти виникає рішення мастурбувати?
Вцілому, ваш запит - на індивідуальну роботу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329649 для Виталия Юрьевна Мельник
Мастурбую, коли збуджуюсь. Після напруженого робочого дня, наприклад, перед сном. Або після перегляду порно. Рідко вранці у вихідний, коли добре висплюсь. Ну це коли дівчини немає, з дівчиною дуже рідко
психолог онлайн
Скажіть, буд ласка, як давно ви розійшлися з колишньою дівчиною і по якій причині?
Чи правильно я розумію, що ви відчуваєте труднощі при знайомстві і спілкуванні з дівчатами, і в цілому у вас є страх перед людьми? І на вашу думку, ці труднощі і страхи зникнуть, якщо ви припините мастурбвати?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329671 для Соломія Лехіцька
З дівчиною розійшлися 1.5 роки тому. По причині різних планів на майбутнє. Так, перед людьми є страх і перед дівчатами. Але не всіма. Є люди, до яких я відразу звикаю і мені легко з ними весь час. А є такі, що довго їх знаю, але дискомфорт весь час перед ними. І так, на мою думку, ці страхи зникнуть, принаймні повинні зникнути, якщо покину мастурбувати
психолог онлайн
А каким образом пропадут страхи после того, как перестанете мастурбировать?
Разве страхи возникли от того, что вы начали мастурбировать?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329685 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Наверное Вы правы
психолог онлайн
Ваш запит на індивідуальну роботу. Якщо ви хочете вирішити ваше питання.