Як, позбавитись від жаги до ультранасильства?
З дитинства, я мав сильні проблеми з психікою, батьки вважали, що зі мною все добре тому діагнозів немає, проте три спроби самогубства, дві з яких невдалі через інстинкт самозбереження, а одна через погано затягнутий пасок який розв'язався під моєю вагою, це наврядчи норма.
З часом я почав глушити це все алкоголем, а від стресу лікуватись цигарками: дійшло до легких наркотиків. Але, усе ж мій єдиний друг допоміг мені впоратись з собою. Згодом, я кинув палити. Почав перші стосунки: вперше сильна закоханність, перший цілунок, перший секс - все було вперше. Кінець цих стосунків був важким і швидким, я знову спробував глушити свій біль легкими речовинами, та алкоголем, але оскільки це не допомогло, я кинув і ці звички.
Вже більше ніж пів року я чистий. Та останні 2 місяці у мене все частіше з'являється бажання вбивати все живе, що є навколо, останнім часом мені дуже важко впоратися з цим бажанням. Єдине, що мене заспокоює моя кохана дівчина. Та коли її нема поряд це бажання знов і знов мене тероризує. Найстрашніше, що виконати це бажання надто просто, воно для мене, як торт на столі перед голодною людиною і чим далі тим голод сильніший. Воно з'являється різко неочікувано, найчастіше коли я в людному місці, сам на сам з сторонніми, або тваринами і коли я йду поблизу незнайомців і навколо нікого, окрім незнайомця і мене. Я думаю це якось пов'язано з тим, що як я був малий, то хотів жорстокої розправи над тими хто з мене знущався: кожен день, з року в рік...
Мати теж знущалась з мене, а татові було не до цього...
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
цитата:
Вік: 16
Вам нужна помощь специалистов.
Для этого надо обратиться к родителям и попросить их найти психолога.
Так как Вам нет 18 лет, специалисты имеют право консультировать Вас только с согласия родных.
психолог онлайн
Доброго дня.
Якщо ваші батьки не вбачають проблему у вашому стані та відмовляються знайти спеціаліста- ви можете самостійно звернутися до лікаря психіатра у будь якій державній поліклініці, лікарні.
Жоден лікар не має права відмовити у допомозі.
Ваш стан, думки безумовно потребують компетентної допомоги лікаря.
Попробуйтеся про себе зараз, щоб уникнути в майбутньому великої біди.
психолог онлайн
Добрий день, KPTFH!
Добре, що Ви звертаєтеся за допомогою. Добре, що усвідомлюєте, що з цим треба працювати.
Ви праві, такий стан може бути пов'язаний з дитинством і потребує психотерапії. Але оскільки Вам дуже важко себе стримати і бажання причинити насилля у Вас з'являється несподіванно, то це може потребувати медикаметозної підтримки. А за нашим законодавством це робить тільки лікар - психіатр.
Дуже шкода, що Ваші батьки не бачать проблеми.
Шкода, що Ваше дитинство було таким болючим і над Вами знущалися. Співчуваю Вам.
психолог онлайн
Добрий день, ви сказали що тримає вас в узді ваша дівчина, не могли би ви більше розповісти про ваші стосунки? Як ви себе почуваєте разом з нею?
А також якщо можете й про друга, який допоміг вам вийти з важкого стану, як це було?
Ці думки, які виникають вони нав'язливі? Чи можете ви прослідкувати чому вони виникають?
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Хорошо, что вы понимаете, что вам нужна помощь.
Нужно обратиться к психиатру, а затем к психотерапевту (не психологу) и работать с ним.
Предположу из того, что вы пишите, в вас много ярости, гнева, а еще боли и много тяжелых переживаний, чувств. И все это пытается найти выход вначале через зависимости, сейчас через постоянное желание сделать больно кому-то другому.
Нужна серьезная, длительная работа с психотерапевтом.
Но вначале психиатр
психолог онлайн
Доброго дня.
Вам потрібна допомога лікаря-психіатра, тому що агресія може бути наслідком психічного розладу, прояви якого коригуються медикаментозно.
Маю для Вас дві добрі новини.
По-перше, Ви можете самостійно звернутись до психіатра у психоневрологічний диспансер, не питаючи дозволу у батьків, у Вашому віці це за законом можна. І прийом у лікаря буде безкоштовним, платити доведеться лише за медикаменти. Потрібно взяти з собою паспорт, щоб зробити в реєстратурі карточку. Далі Вас направлять до лікаря, який запитає про Ваше самопочуття та симптоматику розладу, аби поставити діагноз.
Госпіталізувати Вас не будуть, адже Ви тримаєте себе у руках і не плануєте когось вбити прямо зараз. Скоріш за все, лікування буде амбулаторним (в домашніх умовах за рецептом лікаря).
Чи поставлять Вас на облік - питання складне. У Вашому випадку, облік може полягати в тому, що треба буде раз на пару місяців-півроку приходити до лікаря і розповідати про свій стан, бо Ваш стан мені скидається на щось хронічне або на розлад особистості (але точно це може визначити лише психіатр). На працевлаштування це все не вплине, тому що роботодавець не буде знати про Ваш психічний стан, але у вас буде ряд обмежень на працевлаштування на деякі посади (військовий, поліціянт, пожежний тощо).
По-друге, у Вас збережена критичність мислення стосовно свого стану, тому прогноз терапії, скоріш за все, добрий.
Людям з хронічними психічними розладами окрім медикаментозного лікування показана ще й психотерапія, щоб знайомитись зі "своїим демонами" і приручати їх. Ви пережили знущання з боку матері, а це травма, яку теж добре було б опрацювати.
То ж, Ви можете попросити батьків записати Вас до психотерапевта, або самостійно звернутись до клінічного психолога у психоневрологічному диспансері. Ще один варіант - дочекатися повноліття і обрати психотерапевта самостійно, але краще з цим не затягувати.
консультация психолога
мені здається, що у вас проблеми не з психікою. хто б що не казав, більшість переживає бажання вбити, покарати інших досить часто, проте деякі навіть не признаються собі в цьому. виникає питання чому це виникає? враховуючи те, що вам 16 та юнацький максималізм (хоча вік може бути несправжній), жорстокий світ, який влаштований не так, несправедливо. чому ви хочете вбивати інших? часто таке буває через розчарування в суспільстві ("потребление", жажда наживи, нелюдяні стосунки) чи може ви хочете знищити інших через те, що вони щасливо ходять живуть не переживаючи та не співчуваючи вашим стражданням? (якщо так, потрібно працювати з травмою та станом "жертви").
самогубство, алкоголь, наркотики, можуть свідчити про глибоке почуття провини, сильний стрес та внутрішю біль, з якою неможливо жити і раз ви не змогли піти (втекти) з цього світу, тоді доведеться його зруйнувати.
можливо вина пов'язана з тим, що ви не змогли довести матері, що достойні любові
причин може бути дуже багато.
що не так, з людьми яких ви хочете вбити? що вам в них не подобається? через що ви вважаєте, що вони достойні знищення?
Відредаговано автором 10-05-2023 18:42:28