Що робити
Морально погано. Не можу спокійно сидіти, коли повітряна тривога. Коли прильоти і висталяють фото мертвих людей, це мене вбиває. Не можу їсти спокійно, буває зразу добре пару годин , а потім так погано, що не можу розібратись хто я де я і що буде далі . Ще дуже давить школа , зразу після повітряних тривог + були прильоти , я не можу спокійно сидіти в мене болить серце , а вони кажуть під‘єднуватись до уроків , як завжди..
Питання від: ; Вік: 15
подобається: 1 з 1
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Если Вам
цитата:
Морально погано
тогда Вам нужна помощь психолога.
Вы можете попросить родителей найти и оплатить специалиста для индивидуальной работы с Вами?
Так как Вам нет 18 лет, психолог может консультировать Вас (даже на форуме) только с их согласия.
психолог онлайн
Екатерина Владимировна Конивщинская
Добрий день!
Ваш стан є нормальним в цій ненормальній обстановці.
Попіклуйтеся про себе: не дивіться новини (телеграм, ютуб ) взагалі поки що. Потім перейдете на 1 раз на день (краще вдень, а не вранці та ввечері).
Поробіть дихальні вправи: вдих на 4 сек, затримка на 1 сек, видих на 6 сек. Робіть в комфортному для Вас ритмі впродовж 5-10 хв. 2 рази на день або за потреби (коли відчуваєте неспокій). При вправах спробуйте вдихати так, щоб при вдиху підіймався живіт, а не грудна клітка, ніби там надувається кулька.
Робіть вправи релаксаційні для тіла. Намагайтеся розслабити все тіло по черзі від ступнів, гомілок, колін, бедер і далі. Називаєте собі частину тіла і розслаблюєтет її. Можете знайти в ютубі подібні вправи на розслаблення.
Тримайтеся! Ми переможемо! 🇺🇦
Якщо буде дуже важко, звертайтеся за допомогою до психологів. Але у Вашому випадку (Вам немає 18 років) це зі згоди батьків.
психолог онлайн
Иногда обычные вещи помогают отвлечься, уроки помогут вернуться к той реальности что была раньше