я не можу себе уявити у суспільстві, у контакті з людьми
Добрий день! Хочу одразу сказати, що у мене уникаючий розлад і я працюю з психіатром, але наразі не можу з ним зв‘язатися, тому пишу сюди. Я сама з маленького містечка, але зараз живу одна у Чернівцях, бо навчаюсь тут.
Ситуація: мені треба віддати людині речі, які їй через мене передали. Я ту людину ні разу в житті не бачила, тільки переписувалася з нею. Мені страшно думати про те, що я маю зустрітися з тією людиною, про що я буду з нею говорити? Вона цікава і подобається мені, але вже я боюся не сподобатися їй. Можливо вона може розчаруватися у мені чи скривдити мене.
Я не уявляю зустріч з тією дівчиною. Я не можу уявити себе у взаємодії з людьми не з моєї сім‘ї. Мені здається, що я як та мала дитина, де навколо всі дорослі знають, що робити, а я ні.
Я не вважаю себе поганою ззовні, але боюся, що саме моя зовнішність може не сподобатися тій людині. Боюся також, що коли буду з нею говорити, бовкну якусь дурню, що буду поводитися ніяково.
Я вже жалію, що погодилася передати їй ті речі, мені хочеться втікти і ніколи не виходити на вулицю
Питання від: ; Вік: 18
Доповнення від автора
Ще одне, про що я ніколи не встигаю розповісти своєму психіатру. У мене немає друзів і зараз знайти подружку для мене це соромно(?), мені соромно розповідати батькам про свої соціальні контакти. Відчуття, ніби це викличе гнів у мами. Наприклад: «З ким ти здружилася то ж маніяк!». (У мене був такий досвід у дитинстві) І мені трошки того навіть і страшно йти віддавати тій дівчині речі, бо може мама буде злитись через це і може та дівчина скривдить мене?

психолог онлайн
цитата:
що у мене уникаючий розлад і я працюю з психіатром
Вы принимаете медикаментозное лечение?
Психиатр назначил Вам какие-то препараты?
Если Вам плохо, Вы можете обратиться к врачу в ПНД по месту жительства.
цитата:
Ваши активизировавшиеся страхи не дадут возможности коммуницировать с этой девушкой.
Пусть она придет к Вам домой и молча заберет у Вас вещи без всякого общения. Или такой встречи с ней Вы тоже боитесь?
психолог онлайн
Доброго дня, Іра!
"Ще одне, про що я ніколи не встигаю розповісти своєму психіатру. У мене немає друзів і зараз знайти подружку для мене це соромно(?), мені соромно розповідати батькам про свої соціальні контакти. Відчуття, ніби це викличе гнів у мами. Наприклад: «З ким ти здружилася то ж маніяк!». (У мене був такий досвід у дитинстві) І мені трошки того навіть і страшно йти віддавати тій дівчині речі, бо може мама буде злитись через це і може та дівчина скривдить мене?"
Вам необхідно звернутися за допомогою до психолога і почати працювати над своєю сепарацією з батьками, особливо з мамою.
Підберіть собі на сайті спеціаліста, допоможіть собі.