Не можу підняти вищу ціну
Доброго дня! Допоможіть розібратись у собі: я надаю послуги у сфері мистецтва,працювала з відомими людьми,свої роботи вважаю достойними і за таку роботу колеги просять як мінімум вдвіччі вищу ціну. Я ж боюсь ставити хоча б наближену або якщо трішки попрошу більше коштів,до даю додаткові послуги,роблю все,щоб людям подобалось. Дивно,що коли пропоную ідентичні проекти своїх колег - мої клієнти готові платити більше і платять.
Сьогодні була кумедна ситуація,коли клієнт був готовий платити вдвіччі більше,а я його відмовила від великого замовлення,бо мені незручно просити та отримати таку суму.
Також взяла замовлення на невелику суму на яку піде доволі багато часу і розумію,що ці кошти не покриють моїх зусиль але не можу переступити через себе та підняти прайс. Це проблема самооцінки?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Людмила Александровна Павлова
Ірина Абрамчук
Вікторія, доброго часу доби!
Це поєднана з самоцінністю проблема.
Коли людина сама себе не ціную, вважає негідною - то самооцінка буде не вище. Ціна яку Ви ставите на свою роботу - це вартість Вашого життя. Тож прорахуйте - скільки коштує година Вашого життя по Вашому підсвідомому прайсі?
В вирішенні цього питання є два шляхи:
- робота з особистим коучем - швидно, дорого, якщо влучно оберете спеціаліста - матимете достатньо довгий результат.
- робота з психологом - порівняно довго, дешевше коуча, але не дешево та матимете результат назавжди.
Пролема, яку Ви озвучили - це питання з первинною емоцією - сором. Коли та як вона вперше проявилася в питанні самооцінки, яким чином вона сформувала у Вас відповідні думки, лексику, дії - це треа зясовувати. Далі знайти та закріпити автентичні. Ось над цим раджу попрацювати з психологом.
психолог онлайн
Виктория, добрый день!
А как Вы чувствуете, что Вам мешает это сделать? Какие есть мысли по этому поводу?
психолог онлайн
Вікторіє, доброго дня
Так, варто працювати над самооцінкою, а також трохи переосмисленням свого я.
Складається враження що вас більше хвилюють інтереси інших, ніж свої власні.
Ви переживайте як це буде сприйнято, чи зручно, чи підходить іншій людині .
Можливо десь на підсвідомості боїтеся відмови і намагаєтесь створювати як умова комфортно зручні умови для інших.
Це питання вашої цінності, впевненості у собі, і було б добре обрати психолога щоб індивідуально попрацювати над цим питанням.
психолог онлайн
Вікторія, Ваша проблема полягає у відносинах з грошима. У Вас стоїть емоційний блок на отримання грошей, точніше, страх великих грошей.
Все це відбувається на рівні підсвідомості. Причин може бути багато.
Треба розбиратися з цим, розпаковувати Ваші проблеми, щоб Ви їх усвідомили та пропрацювали.
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
цитата:
Я ж боюсь ставити хоча б наближену або якщо трішки попрошу більше коштів,до даю додаткові послуги,роблю все,щоб людям подобалось.
Вікторіє, ЧОГО саме боїтеся, якщо поставите адекватну Вашому розумінню ціну?
Уявіть таку ситуацію і проживіть її повністю, фиксуючи власні емоції.
Потім поділитесь враженнями і результатами.
цитата:
Незручно - це про що? Може, соромно, бо вважаєте себе не гідною високої платні? Може, автоматично себе принижуєте у порівнянні з колегами?
Питання - ЧОМУ?
Що це Вам дає?
Яку потребу задовльняєте в такий спосіб?
Звідки вона виникла?
Коли народилася?Ответ отредактирован автором 25-08-2022 13:30:20Ответ отредактирован автором 25-08-2022 13:30:59
психолог онлайн
Что останавливает поднять цену?
Какие мысли, переживания?
Представьте, что вы повысили цену. Какая картинка возникает в голове?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Вікторія!
Питання грошей як правило більш складне і об'ємне, ніж просто про фінанси, а часто зовсім не про них. Це як лакмусовий папірець, який відображає особливості і труднощі того, як ви будуєте стосунки з іншими людьми і як відноситесь до себе.
Щодо вашої ситуації з ціною за послугу, то варіантів може бути багато. Наприклад:
- справді може бути проблема з самооцінкою. Причому не обов'язково заниженою, буває просто скадно зрозуміти, чого я варта. Причому у різних сенсах.
- може бути несвідомий страх або сором стати багатою людиною, якщо, наприклад, в батьківській сім'ї казали, що працювати треба тяжко і багато, або, що всі багаті люди злі чи нечесні. Чи взагалі, що гроші псують людину і т.д.
- Може бути, як не парадоксально підсвідомий страх досягти успіху, бо тоді можна зустрітись з чиєюсь заздрістю, або втратою когось з друзів. Якщо покопатись, то у багатьох є якісь страхи і фантазії на цей рахунок.
- Може бути почуття сорому або провини, яке людна часто переживає, і не тільки в темі грошей.
І може бути ще ряд причин, які не помістяться в коротку відповідь. Найкраще буде звернутись по психотерапивта особисто, щоб знайти саме свої причини і особливості. Повірте, робота з гарним фахівцем багато змінить. І не тільки в темі грошей)
психолог онлайн
цитата:
Це проблема самооцінки?
Схоже на те.
Доповнення від автора
Найбільший страх - що клієнти просто підуть до більш дешевших надавачів таких послуг і тому в мене принцип краще синиця....(((
психолог онлайн
Знаете ли вы свои сильные стороны? Что в своей работе вы делаете лучше, чем другие?
Вы пишите, что вам даже готовы были заплатить больше, но вы испугались и отговорили клиента. Тогда тоже был страх, что он уйдет к другим?
психолог онлайн
цитата:
Тобто боїтесь залишитись без кусня хлібу та померти зголоду?
Де в цьому всьому адекватна оцінка якості послуг і, власне, Вас як надавача цих послуг?
Доповнення від автора
Сім'ю забезпечую лише я,тому в мене страх або мати ці гроші,або залишитись без нічого. Але це не про кусок хліба - в мене є інша робота,котра приносить хороший дохід. Тут я більше як жертва - буду працювати за 3 копійки і на 2 год довше,лише би догодити
психолог онлайн
цитата:
Тут я більше як жертва - буду працювати за 3 копійки і на 2 год довше,лише би догодити
Ну ок. І що ви хочете з цим робити?
психолог онлайн
цитата:
Сім'ю забезпечую лише я,тому в мене страх або мати ці гроші,або залишитись без нічого.
Без нічого це є і про кусень хліба.
цитата:
Але це не про кусок хліба - в мене є інша робота, котра приносить хороший дохід.
А в цій роботі Ви теж себе недооцінюєте?
цитата:
Боїтесь побачити розчаровпані очі клієнтів, а тим більше натяк на осуд?
Доповнення від автора
Так,саме страх побачити розчарування клієнтів та відмову. У теперішній роботі я теж малу з.п просила але потім мене переманила інша компанія на вдвіччі вищу ставку і мій керівник дав мені більше - як виявилось цілком залужено
психолог онлайн
А сейчас вы чувствуете, что повышение цены это не заслужено?
Вы свои преимущества перед конкурентами знаете?
Доповнення від автора
Мені здається,що послуги розваг не мали б дорого коштувати і що я б за таке дорого не заплатила,тому не можу зрозуміти чому іноді мої клієнти готові платити за це такі кошти
психолог онлайн
цитата:
У теперішній роботі я теж малу з.п просила але потім мене переманила інша компанія на вдвіччі вищу ставку і мій керівник дав мені більше - як виявилось цілком залужено
От чому Ви зрадили старій звичці, спокусившись на пропозицію іншої кампанії? Невже в той момент Ваші страхи зустрітись з
цитата:
побачити розчарування клієнтів та відмову
розчинились у повітрі?
Доповнення від автора
На роботі в мене інша сфера і ці послуги дійсно на ринку коштують дорого
психолог онлайн
цитата:
Тобто ціну визначає попит. І тому питання, чому в однакових випадках (товари/ послуги - задоволення потреб клієнтів) користуєтесь різними мотивами?