Як відповісти дитині на питання "що таке секс"
Хлопчик 8 років задав мамі питання "що таке секс" (саме слово він перековеркав, навіть не пам'ятаю як воно звучало в його озвучці)
Чи варто зараз відповідати йому на це запитання і якось пояснювати що це таке? Якщо так то що саме потрібно сказати, а які подробиці краще опустити? Чи може все-таки краще покищо проігнорувати це питання? Я сказала, що це важке питання, мені потрібний час щоб тобі на нього відповісти.
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Виталий Викторович Бондарчук
Доброго вечора, якщо питання задали на нього необхідно відповісти. Можна використати спеціалізовану дитячу літерату, яку спочатку варто прочитати самому, щоб грамотно оперувати термінами. Насправді наукові терміни допомагають дорослим прояснити поняття сексу та не так соромитися цієї теми. Варто розуміти, що сором який викликає ця тема у вас, може спровокувати:
- надмірну цікавість до інформації про секс (інтернет штука страшна і не контрольована);
- табуйованість цієї теми, як щось погане, те про,що не можна говорити в голос.
Звісно, це не дуже зручне питання для батьків, але дуже важливо щоб саме вони пояснили, що таке " секс", адже батьки найавторитетніші люди для дитини.
PS: подумайте чому у вас ця тема викликає стільки емоцій та страху.
психолог онлайн
Інна Грош
Виталий Викторович Бондарчук
Добрый вечер!
С ребёнком важно говорить об этом и называть вещи своими именами, иначе они начинают фантазировать об этом и потом получают эту информацию от других людей. Вы можете почитать соответствующую литературу или статьи в интернете
Доповнення від автора
Інна Грош
Ні, я не соромлюсь йому відповідати на це питання. Просто не знаю чи не зарано, а якщо не зарано, то на скільки багато йому можна про це вже знати.
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Ольга Владимировна Головченко
Перші питання про секс починаються у дітей від 3 років, питанням "Звідки я взявся?". У садочку діти піднімають цю тему "Чим хлопчики відрізняються від дівчаток?", часто намагаються активно про це дізнатися в туалеті чи у сону годину. Найчастіше проявляється інтерес, що таке секс у другому класі на цьому етапі багато хто з діток навіть бачив порно. Саме тому пропонується батькам грамотно надавати цю інформацію з правильною термінологією та акцентом на цінності власного тіла.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня.
8 років це ніяк не зарано. В цьому віці дитина вже має знати про секс. Ця інформація повинна бути відомою дитині як мінімум за декілька років до початку статевого дозрівання.
Є спеціальні книги, а також відео в інтернеті про те, як розповісти дітям про секс. Можна їх взяти за основу. Але з мого досвіду, вони більше зосереджені на анатомії статевих органів і заплідненні. Ці знання дитині необхідні, але… Це пояснення не повне і доволі однобоке. Часто дитина після нього розгублена. Тому що розмовами про секс, натяками на нього наповнений весь культурно-інформаційний простір. Дитина не розуміє чому стільки розмов коло нього, починає додумувати, слухати інших дітей, формується викривлене уявлення. Тому краще пояснити, що сексом займаються люди, які кохають один одного, в першу чергу, для задоволення. І що сексу в людей є набагато більше, ніж вагітностей.
Не варто на сексі особливо акцентувати увагу, але не варто приховувати правду чи подавати однобоко. Дитина все одно дізнається. Але якщо ви будете з сином щирі та відкриті, він відчуватиме, що ви даної теми не боїтеся. І коли виникатимуть важливі питання, зможе до вас щвернутися за правдивою інформацією. В іншому випадку діти часто збирають інформацію на вулиці, а потім бувають погані наслідки.
Також, якщо дитина слово викривила, то з’ясуйте де вона його почула і що вона вже про це знає. Бо може вона щось інше має на увазі, а ви не про те будете говорити.
В моїх знайомих дитина запитала, що таке аборт. Вони пересилюючи себе щось пояснювали, в дитини круглі очі. Виявляється вона чула пісню: «а волны бушуют и плачут и бьются О БОРТ корабля»
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день, Лєна.
На початку було б добре запитати сина, де він почув таке слово, від кого. Щоб зрозуміти в якому контексті давати відповідь.
В такому віці відносини не забарвлені сексуально. Тому детально розповідати що і як - це травмувати сина. Потрібно звернути увагу дитині, що це стосується дорослих. Як правило тих, які мають бажання мати сина або доньку.
Намагайтеся говорити просто, доступно, коротко.
психолог онлайн
Я думаю, что для Вас сейчас также важно почитать литературу о том, как можно и нужно говорить с ребенком об этом
психолог онлайн
цитата:
Як саме назвав син це слово?
цитата:
Я сказала, що це важке питання, мені потрібний час щоб тобі на нього відповісти.
Що він вам відповів на ці ваші слова?
Є важливе правило : з дітьми говорити про секс не більше, ніж вони питають.
Це вперше було питання? Спитати у нього звідки він це почув? Бути привітною, зацікавленою у розмові