Як повернути стосунки?
Зустрічались з дівчиною, все було чудово, але в один момент все пішло на перелом, розійшлись, потім вона сказала що прийняла рішення розійтись, вона хоче бути одною, але перед розставанням до неї звонив колишній, і мені здається, що це він винна у цьому, вона сказала, що я для неї важливий і вона хоче бути поруч але як друг, говорили в живу і не один раз але конкретики не було і на деякі мої запитання вона не давала відповіді, просто мовчала, потім заявила, що любить колишнього, на моє запитання чо хоче вона бути з ним, вона нічого не відповіла, промовчала, вони зустрічались 4 роки назад, близько місяця і розійшлись через його батьків, але взнав від знайомого, що за прийняте рішення, вона може ще пошкодувати, так як не правильно зробила, це були її слова, я її люблю і хочу повернути, спільні друзі кажуть, що в неї таке буває, що вона це ніби спеціально робить. В даний період часу в мене тривога, хвилювання, переживання, і якась навіть мала депресія була, всі думки тільки про неї одну, і важко забути і боротись теж.
На вашу думку, є можливість того, що вона повернеться? Якщо так, то що потрібно робити
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий день, Мітя! Співчуваю... можливо дівчині теба перепочити, об зрозуміти, чого вона хоче? Чи знає вона сама відповідь на це питання? Що Ви можете робити - поговорити з нею спокійно, почекати , поки емоцї стихнуть. Хай щастить Вам!
психолог онлайн
цитата:
вона сказала, що я для неї важливий і вона хоче бути поруч але як друг, говорили в живу і не один раз але конкретики не було і на деякі мої запитання вона не давала відповіді, просто мовчала, потім заявила, що любить колишнього,
Жаль, что в вашей жизни произошла такая ситуация... И с похожими ситуациями сталкиваются многие....
Самый спокойный и эффективный способ для вас, который виден из сообщения, - это на время "отпустить" девушку, чтобы она могла разобраться со своими чувствами, и быть рядом как друг. Если вы действительно испытываете к ней чувства, то какое-то время будет тяжело, но любить вы не перестанете.
Для вас это будет большим плюсом и кредитом доверия в глазах девушки. А если вы останетесь затем вместе, это очень укрепит ваши отношения.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
на деякі мої запитання вона не давала відповіді, просто мовчала, потім заявила, що любить колишнього, на моє запитання чо хоче вона бути з ним, вона нічого не відповіла, промовчала,
Стосунки не така проста річ, як декому здається. Отже варто опиратись на реальність. От ви дівчині довіряєте? Іі словам?
До іі прохань ставитесь уважно
цитата:
потім вона сказала що прийняла рішення розійтись, вона хоче бути одною,
цитата:
вона сказала, що я для неї важливий і вона хоче бути поруч але як друг
?
цитата:
В даний період часу в мене тривога, хвилювання, переживання, і якась навіть мала депресія була, всі думки тільки про неї одну, і важко забути і боротись теж.
Переживати і хвилюватись в такій ситуаціі напевно приодньо. Але ж не занадто, ставлячи своє життя і здоров*я під сумнів. Дайте можливість розвиватись ситуаціі звичайним шляхом, усвідомлюйте своі почуття, більш уважно придивіться до своіх цінностей - самовага, мужність, витримка, справи, захоплення, дружба, родина...
цитата:
Навіщо гадати? Розберіться в собі спочатку. Це буде більш доречним.
психолог онлайн
Доброго дня Мітя! Мені здається, Ви вже зверталися до психологів раніше з приводу саме цього питання і Вам дали повні відповіді... Нікого силою повернути не можна! Хочете, щоб дівчина почала Вас поважати? Перестаньте за нею бігати, в решті решт розсердьтеся на себе та візьміть себе в руки. Займіться спортом, робіть фізичні вправи, почніть загартовуватися, плавайте, бігайте, робіть зарядку... Просто почніть розвиватися як особистість: духовні практики, навчання, цікава робота... Слабкий чоловік жінці стає нецікавим... А канючення та скарги дівчатам набридають до гикавки...