Зрада близької людини
Маю двох дітей. Син і донька. Обоє одружені. У сина дружина і двоє діток. До недавніх пір - чудова сім'я. Невістку любила як рідну дитину. Допомогу надавала яку потребували: гроші, догляд за дітками, влаштування на роботу ( яку захотіла). І ось недавно я зловила невістку з коханцем. Виявляється мій син знав, що вона йому зраджує.....А я не можу справитись, що так розтоптали мою довіру....
Вопрос от: ; Возраст: 57
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго дня! Якщо Ваш син в курсі, то чому саме Ви так переймаєтесь цією зрадою? Так, Вам неприємно, але це стосунки між Вашим сином та його дружиною. І якщо одна з подружжя зраджує, то винні в цьому обидва. Тож може нехай вона сами розбираються в тому, щоб сталося?
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте!
Сожалею, что так произошло.
цитата:
Виявляється мій син знав, що вона йому зраджує.....А я не можу справитись, що так розтоптали мою довіру....
Вы на кого больше злитесь в этой ситуации? На невестку или на сына?
Это жизнь сына с невесткой и разбираться в этой ситуации им самостоятельно.
Что бы Вы хотели для себя?
Что могло бы вас поддержать в этой ситуации?
психолог онлайн
Доброго дня! Розумію Ваш стан, адже чим сильніше довіряєш людині, тим болючишим може бути розчарування. Як, власне, і сталося з Вами. А тепер ще і "підключилося" розуміння того, що Ваш син вже все знає давно... І тепер окрім емоцій щодо ставлення до Вас невістки, ще і образа, гнів, розчарування і т.д., щодо її ставлення до Вашого сина і, можливо, нерозуміння того, що відбувається... Так, можна порадити Вам самоусунутися від стосунків сина та невістки, бодай самі розбираються, але... Своїм почуттям просто наказати зникнути неможливо... На мій погляд, проблема комплексна і потрібно розбиратися не тільки у тому, що зробила невістка, а і у тому, чому син саме так реагує на її дії... Адже, коли розумієш причину проблеми, вже набагато легше пережити і все, що відбувається... Бо з'являється можливість і якось діяти у правильному напрямку... певно, краще за все було б, якщо б Ваш син та невістка звернулися за сімейною терапією до психолога, але... Потрібне їхнє бажання... Тому я б саме Вам порадила звернутися індивідуально, щоб у всякому випадку, розібратися зі своїми почуттями і розуміти, що Ви можете робити далі...
психолог онлайн
Что конкретно вас беспокоит ? В данном случае если ваш сын знал, то это уже их отношения и их проблемы, в данном случае вопрос к вам.