Как перестать накручивать себя?
Через полгода после развода я познакомилась и начала встречаться с молодым человеком.
Он довольно творческая личность, интересный.
Ничего серьезного я не планировала, мне важно было начать встречаться с мужчинами после развода, все закрутилось быстро и я захотела отношений с ним, ведь он свободен и я ему нравилась тоже.
Через две недели наших встреч я спросила что между нами происходи , он сказал , что сам не знает что происходит. И он перестал мне писать и звонить, при этом выложил сторис в инсте, что люди должны общаться и задавать вопросы если что-то не ясно.
Я в тот же день ему позвонила и он сказал, что не видит заинтересованности с моей стороны, что он меня якобы развлекает, а я просто понимаю это.
Я ему объяснила свою точку зрения, он свою, я поняла что у него очень много тараканов.
На след день он пригласил меня на прогулку, мы встретились,. Разговоров больше не начинали.
Мы гуляли, ночевали у него, катались на мотоцикле. Он мне дал много новых впечатлений.
Он меня познакомил со многими друзьями и знакомыми, я поняла, что давно он никого не приводил в компанию, я задала вопрос опять что происходит, он сказал а что непонятного-у нас отношения, я говорю-это значит что мы встречаемся?
Он сказал, что это и так понятно и что я задаю глупые вопросы, ведь все и так ясно.
Он часто при мне засматривался на др девушек, переписывался в инсте с другими, часто вспоминал бывшую, о наших отношениях разговоры никогда не заводил. Через 4 месяца мы поехали отдыхать и расстались. Я чувствую себя использованной и глупой.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Здравствуйте
Сочувствую вам, наверное не легко так себя чувствовать.
Скажите, пожалуйста, какой у вас вопрос к психологам? Что вы имеете в виду, когда пишите «как перестать себя накручивать»? В чем вы себя накручиваете?
психолог онлайн
Добрий вечір, nik1e7.
А яке у Вас запитання до психологів?
цитата:
мне важно было начать встречаться с мужчинами после развода
Чому для Вас це було настільки важливо? Як Ви переживали розлучення? Хто ініціатор і яка причина розлучення?
цитата:
І яка у Вас точка зору і у нього? В чому саме полягають його "таракани"?
цитата:
переписывался в инсте с другими
Звідки Ви про це знаєте? Ви слідкували за перепискою у нього в телефоні?
цитата:
о наших отношениях разговоры никогда не заводил.
А Ви ініціювали такі розмови?
цитата:
Через 4 месяца мы поехали отдыхать и расстались. Я чувствую себя использованной и глупой.
Хто був ініціатором розлучення і яка причина? В чому саме полягає Ваша "глупость"?
Дополнение от автора
Суть мого питання:чи нормально задавати запитання на ранніх стадіях стосунків?спочатку я накручувала себе , що він зі мною тільки заради сексуальних стрсунків. З одної сторони-познайомив з друзями, але не сказав хто я йому,причому спочатку скрізь мене з собою брав. Потім ініціював знайомство з моєю донькою, я представила його як колегу. Тобто тут я накрутила собі, що у нас нормальні стосунки. АЛЕ З іншої сторони розмови про нього, про його колишніх, про його роботу, він навіть з машини виглядає дівчат і озвучує які гарні, я озвучую , що мені неприємно, він сміється і каже, що я ображаюсь і веду себе як дитина.переписки я бачу, тому що недавно він запрошував зустрітися мою знайому,потрім я також виявилась самокруткою з його слів, тому що він же не пішов з нею, а я роздула проблему. В телефоні у нього багато фото дівчат. Я не шукала спеціально, він показував фото, серед них були дівчата. І він так каже-це моя колишня, така гарна була, ну ти тоже нічого, но фігура не зовсім ідеальна і ще щось.
Тому я й починаю ініціювати з ним розмови, якщо я не така, сому ти зі мною і що між нами.
Він і каже, що я себе накручую.
І я вже сама не розумію, що нормально в стосунках, а щоні?
Розійшлися ми тому, що він при мені запропонував своєму другу піти знайомитись з дівчатами, на що я розгнівалась і сказала про це, також на відпочинку ми багато фотографувалися і я запитала чому він всі фото без мене публікує, ми ж не перший день разом, у нас стосунки- чому він мене приховує в соц. Мережах?
Я сказала, що мені здається що він паралельно шукає іншу дівчину і не хоче щоб я відлякувала дівчат.
Він сказав, що не знає що сказати мені.
Також я сказала, що його поведінка мене ображає і так себе не ведуть маючи стосунки, він засміявся і відмовився продовжувати розмову.мені дуже образливо було, я почала плакати, а він грав у телефоні.
Наступного дня я сказала, що немає сенсу в таких стосунках. Він промовчав і до приїзду додому мене ігнорував.
Пройшов тиждень, ми не спілкуємось.
Дополнение от автора
Чому важливо будо почати стосунки.
Я відчула, що готова до стосунків з іншим чоловіком, мені захотілось знову відчути себе потрібною саме в стосунках, мені було цікаво чи зможу я знову закохатися і як воно.
Щодо розлучення:шлюб тривав 7 років, чоловік на роботі зустрів жінку, яка також розлучилась незадовго до їх знайомства.
Він сильно змінився, я його дратувала а сам ходив щасливий. Потім прийшов і сказав, що хоче розлучитись, але нікого в нього немає, просто не любить мене.
Я дуже важко переживала, тому що я дуже швидко дізналась правду і не розуміла сому я не достойна знати правду.
Також він переоформив наше авто на подругу тої жінки. Він мені розказував, яка вона хороша і як він її добивався.
Я прийняла те, що він міг закохатися, але інші його вчинки вони мене дуже вибили з колії.
психолог онлайн
Доброго вечора! Я Вам співчуваю, адже "вискочити" з одних стосунків і потрапити у схожу ситуацію дуже нелегко... Якщо я правильно Вас зрозуміла, у ситуації з чоловіком Вас більше вразила не сама зрада, а ставлення до інших питань, у тому числі, фінансових? І ще... Привертає увагу, що біля Вас з'являються чоловіки-споживачі, які не вміють нести відповідальність за свої вчинки... Ви швидко закохуєтеся?
психолог онлайн
Добрый вечер !
А в чем именно Вы себя чувствуете использованной? Как долго у Вас были отношения?
Дополнение от автора
Правда щодо чоловіків-споживачів, особливо останній заробляв в рази більше мене, але каву навіть купляла собі сама. Він вважав, що він вже потратив я на бензин, щоб до мене приїхати. Я не вмію приймати, я помітила це.
Навіть з моральної сторони я віддаю більше ніж отримую і мене це злить. Навіть останній мужчина мені компліменти не робив, зате іншим постійно, особливо останнім часом, як на зло, хоча я симпатична.
Щодо моєї влюбчивості-є таке.
Я спочатку нічого не відчуваю, а потім коли бачу увагу до своєї персони , починаю ідеалізувати чоловіка. Тобто я бачу негативні риси також, але ж якщо людина хороша, то я чекаю що з часом він побачить моє відношення, оцінить і почне сам до мене ставитись краще.
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете про запитання-відповіді, які задавали хлопцю, але нічого про власне відношення до цих стосунків. Яких стосунків хотіли ви? Як хотіли б бачити їх розвиток? Чи хотіли знайомити хлопця з дочкою? Що для вас значить "нормальні стосунки"?
психолог онлайн
цитата:
Суть мого питання:чи нормально задавати запитання на ранніх стадіях стосунків?
Якщо Вас щось хвилює, це ОК уточнювати інформацію.
цитата:
АЛЕ З іншої сторони розмови про нього, про його колишніх, про його роботу, він навіть з машини виглядає дівчат і озвучує які гарні, я озвучую , що мені неприємно, він сміється і каже, що я ображаюсь і веду себе як дитина.переписки я бачу, тому що недавно він запрошував зустрітися мою знайому,потрім я також виявилась самокруткою з його слів, тому що він же не пішов з нею, а я роздула проблему. В телефоні у нього багато фото дівчат. Я не шукала спеціально, він показував фото, серед них були дівчата. І він так каже-це моя колишня, така гарна була, ну ти тоже нічого, но фігура не зовсім ідеальна і ще щось.
Помітно, що чоловік займався психологічним абьюзом і те, що Ви сказали йому про свої переживання і припинили ці стосунки правильне рішення.
цитата:
А чи може бути так, що це скоріше втеча від почуття самотності та болі попередньої втрати? Ви відчуваєте себе важливою не перебуваючи в стосунках?
цитата:
то я чекаю що з часом він побачить моє відношення, оцінить і почне сам до мене ставитись краще.
Дуже схоже на механізм заперечення та ідеалізації дитини, щоб зберегти позитивний образ батьків. Віра у зміну батьківських фігур, що проблема в ній, а не в них.
Дополнение от автора
Я хотіла розвитку стрсунків, більше спілкування, навіть у відпустці я хотіла краще зрозуміти наші відносини та його як людину пізнати. Він 80 %часу коли ми були удвох грав у ігри на телефоні.
Для мене стосунки-це спілкування, я цікавилася його життям, мені цікаво було чим він живе, я розповідала про себе, про те чим цікавлюсь, одного разу я розповіла про проблему на роботі-я хотіла побачити його відношення, але відповідь стандартна»ясно»
З дочкою я не відразу познайомила, після того як він запропонував прогулянку втрьох, я сказала, що потрібно подумати, я не готова і не знаю як це правильно зробити.
Потім я вирішила, що мені простіше буле, якщо донька буле знати з ким я спілкуюсь, тим паче я знала, що вони знайдуть спільну мову.Але він представлений був як колега, тому що я не впевнена була в його серйощностіі що відносини будуть довгими.
Щодо самотності-так, у мене є подруги, колеги гарні на роботі, спілкування вистачає.
Але от у всіх свої сімї.
У мене ж донька і я Її обіймаю, вона мені каже що любить, я їй також.
Але мені не вистачає саме чоловічої ласки і присутності.
В останніх стосунках мені в кайф було просто від того, що він вночі мене обіймав, мені цього не вистачало в шлюбі, і саме заради цього я закривала очі на інше.
Я не знаю чому так, але саме просто спати в обіймах для мне було найважливішим в стосунках.
Дополнение от автора
Использованной чувствую, потому что я думаю , что мч изначально понимал, что у него ко мне нет чувств и намерений строить отношения.
Встречались 4 месяца, как по мне это приличный срок, чтоб понимать чего ты хочешь с этим человеком.
Человеку не хватило смелости сказать мне правду, что кроме как погулять и показать друзьям, что у него есть девушка ему ничего не нужно.
Ведь он первый месяц возил и со всеми знакомил. Родители его меня видели у них дома и он даже не представил меня, тоесть для них это норма, что сын водит разных девушек и нет смысла даже с ними знакомиться-я так думаю.
Он много работает и сказал мне сразу, что для него работа важнее всего, что нету времени знакомиться. По факту он меня использовал, чтоб после работы было не скучно и для галочки что кто-то есть у него.
В итоге после расставания он сказал, что мы расстались, потому что я веду себя как ребёнок.
психолог онлайн
«Суть мого питання:чи нормально задавати запитання на ранніх стадіях стосунків?» - це не просто нормально, а й просто необхідно. Дорослі гармонійні стосунки будуються саме на домовленостях. Це допомагає людям уникати непорозумінь, розчарувань і поводитися адекватно до того, що відбувається.
Якщо вам хтось каже, що не потрібно про щось говорити, бо це і так зрозуміло, уникає розмов, замовчує, це означає, що людина не зріла, не вміє будувати стосунки, а вирішувати конфлікти - тим більше.
Знайомство з друзями чи родичами - не є ознакою того, що у вас стосунки. Стосунки починаються тоді, коли люди якраз домовляються про те, що вони хочуть бути парою.
Стосовно всіх цих розмов про інших дівчат, іх фото - дуже схоже на маніпуляцію. По-моєму, чоловік хоче, щоб ви його ревнували і таким чином тримає вас в тонусі. І, здається, в нього прекрасно виходить. Вы хвилюєтесь, намагаєтесь його втримати і довести, що ви краща. Йому цього і потрібно. Тому що якщо людина вважає, що хтось кращий, то чому йому і б не будувати з тими людьми стосунків?
Що стосується того, що ви легко закохуєтесь, ідеалізуєте чоловіка, терпите погане ставлення - це нагадує ознаки емоційної залежності. З цим варто попрацювати з психологом. Інакше, ризикуєте часто в такі ситуаціі потрапляти. Ймовірно, ви недоотримали тепла і любові в дитинстві, тому зараз намагаєтеся «злитися» з чоловіком, щоб до отримати. А натомість, розчаровуєтесь і ранитесь. Працюючи з психологом, ви могли б це подолати і навчитися будуват здорові гармонійні стосунки.
Дополнение от автора
Пані Соломія, справа в тому, що ці дівчата не відповідають взаємністю. Він сам їм пише і постійно добавляє нових, просто бо по фото вона йому сподобалась. Іноді йому вночі дівчата телефонували і він нічого в цьому не бачив поганого.Мені також здалось, що він не вміє будувати стосунки, тому що в нього на думці тільки секс і гулянки, хоча коли він розповідав про інших жінок він мені сказав, що він мені розповідає все як є, бо я йому близька людина….
Тобто за 4 місяці я побачила в ньому багато різних людей, а його ні. Він хоче бути в центрі уваги і любить коли всім весело, це з його слів.
Вже тиждень ми не спілкуємось, тому мені здається, що він знайшов іншу, тобто не просто так він переписувався. Інакше я не можу зрозуміти його поведінку.
психолог онлайн
Скажіть, буд даска, чи з’ясували ви для себе те, що хотіли з даного обговорення?
Дополнение от автора
Так, дякую. Відповідь отримала.
Я розумію, що потрібно попрацювати з деякими проблемами.
психолог онлайн
цитата:
Можливо Вам не сподобається те, що я скажу, проте на це важливо наголосити. Ви дозволили йому себе використати.
цитата:
Але мені не вистачає саме чоловічої ласки і присутності.
Ви настільки боїтеся самотності, що готові йти в завідомо програшні стосунки і "добиватися" любові там, де її немає.
психолог онлайн
Дякую Вам за доповнення! Ви пишете "Я не вмію приймати, я помітила це.Навіть з моральної сторони я віддаю більше ніж отримую і мене це злить"... Як на мене, може бути декілька причин такого стану. Перше. У Вас на рівні підсвідомості стоїть заборона щодо прийняття допомоги від чоловіків. По факту,така собі внутрішня установка "Я сама". Друге. "я віддаю більше ніж отримую". Зазвичай виникає гнів тоді, коли ми, знову ж таки підсвідомо, налаштовані обов'язково отримувати якусь "цукерку", коли щось правильно зробили, а її не отримуємо... Тобто, працює принцип "Я тобі - тим мені". І, загалом, у цьому немає нічого погано, але не тоді, коли мова іде про близькі стосунки... Як склалися стосунки у Ваших батьків? Як, загалом, складалося життя у жінок Вашого роду?
психолог онлайн
Я бы Вам рекомендовала выбрать специалиста и разобраться в этом индивидуально