Дуже потрібна ваша порада
Доброго ранку, мудрі психологи, мені 48, і мені потрібна ваша порада,я закохався в заміжню жінку їй теж 48 має дорослих незалежних дітей які живуть окремо від неї.
Закохався у неї до безтями, це те що називається своя людина з рідною душою. Яб не розвивав ці стосунки, якби не був упевненни в щирих та взаємних почуттях коханої до мене. Кохана зразу попередила що не зможе покинути чоловіка тому що у неї дуже висока мораль і цінності і вона не зможе сказати чоловіку що вона закохалась в іншого , хоч він і їй раніши дуже зраджував і не ночував часто дома, зараз фактів зради не видно є тільки підозри, але зараз у нього така робота, що він по роботі не ночує дома і вона ніколи не знає йде він сьгодні на роботу на ніч чи ні,дуже
гнучкий графік.
Кохана розповіла мені що планує поїхати за кордон на завжди і не повертатись в Україну,а чоловіка залишити тут.
Вона мене запитала чи можу я поїхати теж за кордон з нею, я відповів що поїду з тобою на край світу, і що мене тут нічого не тримає і цею ідеєю ми довго жили, обговорювали і планували як ми там будемо жити, але у коханої не получилось з документами і за кордон ми зможемо поїхати аж через рік.
І тут я зрозумів що я не витерплю ще рік того що у моєї коханої буде секс з іншим,на даний момент ми зустрічаємося пять місяців, я став просити її щоб вона відмовляла чоловіку в сексі,щоб вона це робила за ради мене і говорив їй що вона не рабиня і не содержанка що вона вільна людина,і що мене дуже болить те що у неї є секс з іншим хоч це її чоловік, я просив щоб вона пішла спати в іншу кімнату, вона мені неодноразово обіцяла це зробити, але потім потім забирала свою обіцянку назад, говорила що не може це зробити бо чоловік тоді звинуватить в тому що у неї є інший.
Тоді я змушений був знайти привід для неї щоб вона могла піти в іншу кімнату, вона погодилась і задала чоловіку незручні питаня для нього, але він достатньо розумний і скористався наївністю дружини,і на питання не відповів,він просто сказав, що якщо ти мені не віриш, подавай на развод або я сам подам, у коханої серце зжалось, вона йому повірила в його вірності і щей попросила пробачення, ну і звісно ж не відмовила у сексіі. Раніше вона багато уникала сексу з ним, а тепер не може, бо ж сказала що вірить йому, а мене це так болить до глибини душі, як мені з цим бути, не знаю.
Вопрос от: ; Возраст: 48
Дополнение от автора
Кохана мені зізналась, що секс з чоловіком їй неприємний і навіть противний і що в неї є тільки одна поза, в який їй не боляче, сподіваюсь що вони використовують тільки цю,якось кілька днів назад я її запитав чи був у неї секс вчора з чоловіком, вона відповіла, що да, був і обмовилась що "довго він мене вчора мучив", а мені це як ножом по серцю, кров в жилах застигає, мені в любому випадку боляче, але знаючи, що їй це неприємно,то це ще більше болить.
І я нічого не можу вдіяти, я в відчаї,у мене був нервовий зрив і я вже її образив,і сказав їй що вона мене не любить, бо не можна любити і мати секс з іншим,і назвав її секс з чоловіком в грубій формі і її це дуже образило.
Я звісно ж вибачився, але розумію, що слово не горобець.
Я попросив ї звернутися до психолога, але нічого хорошого з того покищо для мені не вийшло, ось що їй написала психолог: Узнать человека, который вас любит, не так уж трудно. Он всегда даст вам свободу, ни к чему не будет принуждать, не будет уговаривать сделать что-то для него и упрекать за то, что вы для него ничего не делаете.
Человек, который Вас любит, не будет что-то заставлять делать, принуждать вас к чему-то. Тут есть очень хорошая аналогия, которая принесёт к вам понимание. Речь будет в аналогии о том, как отличается любовь от эгоизма.
Не можу зрозуміти невже це я дійсно такий ненормальний і так неспокійно реагую на те, що кохана в вечері після зізнання мені в безмежному коханні до мене і побажання гарних снів, іде в ліжко до чоловіка і має секс з ним.
Підскажіть, можливо я щось не так розумію?І як мені реагувати на цей секс і чи можна його якось уникнути?

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрий день.
Ваша кохана - жінка іншого чоловіка. Це факт. Ви - її коханець. Ви не маєте права требувати-керувати жінкою як їй жити з її чоловіком, де і як спати. Мабуть, Її вибір на даний момент жити з ним, мати секс з вами обома.
Якщо вас це так ранить, то приймайте рішення.
І ще цікаво, ви радите звернутися коханій до психолога, можливо вам необхідна індивідуальна допомога?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго дня Олександре! Я Вам можу лише поспівчувати, Ви втрапили у у дуже погану ситуацію, яка, як на мене, не має майбутнього. Ви пишете "Кохана зразу попередила що не зможе покинути чоловіка тому що у неї дуже висока мораль і цінності і вона не зможе сказати чоловіку що вона закохалась в іншого , хоч він і їй раніши дуже зраджував і не ночував часто дома, зараз фактів зради не видно є тільки підозри, але зараз у нього така робота, що він по роботі не ночує дома і вона ніколи не знає йде він сьгодні на роботу на ніч чи ні,дуже
гнучкий графік". Скажіть, про яку високу мораль жінки можна говорити, якщо вона зраджує своєму законному чоловіку? По факту, вона така ж сама, як і її чоловік. Тільки чоловік набагато кращий, адже заради кохання змінився на стільки, що перестав зраджувати... Ви звернулися до психологів за підтримкою та думкою щодо ситуації... Як на мене, вона дуже залежна психо-емоційно від свого чоловіка, тому всі її мрії, то профанація... Окрім того, руйнувати шлюб, то дуже погана справа як для неї, так і для Вас. Адже життя за такі речі не "гладить по голівці". А щодо реакції на секс жінки з її чоловіком, то вона має підстави з Вашого боку, адже внутрішньо Ви відчуваєте, якщо б кохала Вас по справжньому, з двома чоловіками одразу лягати у ліжко не стала б. До речі оцей факт ще раз свідчить по те, що вона просто з Вами "віддячує" чоловіку за його попередні зради, і продовжує кохати його. Так просто шлюби, у яких дорослі діти не руйнуються, бо вони мають набагато міцніші зв'язки аніж секс з коханцем... Тому я б радила до психолога звернутися індивідуально не тільки їй, а у першу чергу Вам. Бо виникає питання, чому у Вашому достатньо дорослому житті з'явилася одружена жінка? І чому досі у Вас немає своєї сім'ї? Як склалися стосунки у Ваших батьків?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь.Я покохав цю жінку безмежнео сильно і завязав стосунки не за ради сексу,а для того щоб жити разом,так як бобачив у неї серйозні наміри покинути чоловіка і поїхати зі мною за кордон і жити там в парі.
Я розлучений і теж маю дорослого сина.
Що до моїх батьків то мама любила тата але він помер коли мені було вісім років і мама більше заміж не вийшла.
психолог онлайн
Ви не відповіли на моє питання, щодо вашої роботи з психологом.
Чи готові ви розбиратися індивідуально?
Дополнение от автора
Кохана розуміє що поступила не гарно але пояснює це тим що дуже покохала мене і відчула в мені рідню душу,а чоловік просто гуляв з різними жінками і коли приходив до дому то говорив що хотів переконатись що ти краща
психолог онлайн
Чи готові ви розбиратися індивідуально про себе?
Дополнение от автора
Я готовий працювати з психологом,і скажу чесно що ми вже звертались до психолога і я отримав пораду почикати ще хочаб пві року і цих пів року окружити кохану ще більшою заботою любовю і увагою і можливо вона тоді прийме рішення яке мені потрібно,і та відповідь психолога що я написав вище в питані,мені такі відповіді не подобаюця і викликають сумнів в профісіонплізму тих писихологів.
Хочу доповнити що кохана теж дуже ривнива,і дуже важко перенесла те коли у мене розрядився телефон,або коли я їхав додому більши часу чим вона собі це уявляла,було багато питать,вона говорила що відповіді не потрібно що вона їх задала сама собі.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
цитата:
я отримав пораду почикати ще хочаб пві року і цих пів року окружити кохану ще більшою заботою любовю і увагою і можливо вона тоді прийме рішення яке мені потрібно
Знаєте, для мене особисто цей ваш текст не є екологічним.
Психолог не може впливати - давати поради.
По-друге, ви однозначно пишите про огортання любов'ю, задля досягнення своєї цілі. Це є маніпуляція, як на мене.
Цікаво, як ви бачите ваші стосунки в подальшому? Там буде любов чи контроль?
Дополнение от автора
Я не розумію любові без довіри,інакше це вже не любов.І те що моя кохана не хоче сексу з чоловіком і то що він ій не приємний я також віру,просто у неї такі установки сімейних обовязків що вона не можи відмовити щоб не образити його,розумію і віру шо їй дуже важко,не менше чим мнені.
психолог онлайн
Так, сімейні установки мають величезний вплив на людину... І Ваше бажання мати родину також цілком виправдане... Але, на превеликий жаль, Ви стали учасником банального любовного трикутника, де коханець відіграє роль людини, яка заповнює "пустоти" у стосунках подружжя... Ваша подруга Вас одразу попередила "що не зможе покинути чоловіка тому що у неї дуже висока мораль і цінності і вона не зможе сказати чоловіку що вона закохалась в іншого...". Тобто, вона не зможе з ним розлучитися... І те, що у неї не вийшло зробити документи одразу, свідчить саме про те, що підсвідомо жінка опирається втечі від чоловіка... Знаєте, її зізнання про секс з власним чоловіком, як на мене, вже двічі зрада і маніпуляція... Зрада своєму чоловіку і Вам. А розуміючи, що робить Вам боляче, все одно розповідає подробиці про інтимне життя... А чому Ви розлучилися зі своєю дружиною? і хто був ініціатором розлучення?
психолог онлайн
Я думаю хорошо бы в некоторых моментах снять "розовые очки" и посмотреть на свою любимую чуть по другому
цитата:
Кохана зразу попередила що не зможе покинути чоловіка тому що у неї дуже висока мораль і цінності
цитата:
Несколько противоречиво, вы не находите?
Плюс то, что она изменяет мужу с вами.
О какой морали и ценностях идет речь?
Вы оба взрослые люди, детей маленьких, которых растить нужно, нет.
И честные люди, с высокой моралью просто честно подают на развод и живут в любви и согласии с мужчиной, то есть вами.
Остальное это обман и морочанье головы вам и мужу
Дополнение от автора
Ініціатором розлучення з своєюдружиною був я,більши не міг жити в тих стосунак що були,зрад не було ні зякоїсторони.
психолог онлайн
Дякую Вам за доповнення. Я не просто так задала питання про Ваше розлучення з дружиною... Завжди за руйнацію шлюбу несе відповідальність той, хто ініціює це саме розлучення... Тобто, не "здає іспитів сімейного життя". Як на мене, те, що з Вами зараз відбувається дуже закономірно. Адже, на скільки я зрозуміла, страждала більше від розлучення Ваша дружина... І от тепер Вам "дали" таку ситуацію, при якій Ви повною мірою можете відчути всю гіркоту, коли кохана людина не може бути з Вами... Мало того, знову ж таки, на мій погляд, Ви "заганяєте" себе ще у більшу пастку, намагаючись "витягнути" заміжню жінку з родини... Сімейні стосунки, то справа тільки чоловіка та дружини. І як би там не складалося, але якщо люди живуть разом, їм це для чогось потрібне, вони зв'язані між собою єдиною долею та єдиними випробуваннями. Через які вони змінюються і стають кращими... А те, що чоловік Вашої коханки змінився на краще - немає ніяких сумнівів. І те, що вона сама підсвідомо опирається розлученню, бо відчуває, що це буде ще більшою зрадою, ніж просто секс з іншою жінкою чи чоловіком... А у цьому житті за все потрібно платити і платити своїм життям і своєю зруйнованою долею... Тим паче, що якщо Ви дійсно кохаєте її, у Вас ніхто і ніколи це кохання не відбере, піде вона від чоловіка чи ні... І я маю на увазі не інтимні любощі... То які у Вас до неї почуття?
Дополнение от автора
Дякую всім психологам за відповідь і поради,а то що Ви Алла Григоріївна пишити що чоловік моєїї коханої змінився,то тільки в тому що перестав вживати алкоголь і без причини дома не не ночує,він якоби на роботі з дуже гнучким графіком і є дуже багато причин вважати його не вірним але вже не буду про це ми вже і так принесли багато лишнього сюди.
Моя думка що зберегти сімю аби була сімя без любові гармоні і розуміння це не правильно,тим більше що вже дорослі самостійні незалежні діти,я кохаю цю жінку і навіть згоден піти з її життя за ради того щоб вона була щаслива,але в даній ситуації вона не щаслива з чоловіком і наврядчи буде,розбиту чашку не зклеїти,у неї нема до нього почутів,він її теж не кохає інакшеб не придеравсяб і не обзивав товстою бо у неї чотири кг. більше чим повинно бути по таблиці,ходи вона не так,волося за довге і йому не приємне не раз погрожував обрізати,груди третій розмір йому малий просив щоб збільшила,це все вже як ви пишете після змін,то це що любов?Це потрібно берегти?
В даній ситуації в коханної не стоїть питання вибору, чи як зберегти сімю,Тіна вже чітко визначилась піти від чоловіка ще до знайомства зі мною,вона тільки не знає як це зробити щоб не пострадала її репутація і не мучила її совість.Тобто рішення вже прийнято, буду вдячний вам за пораду для неї.
Нас важко зрозуміти,я добри знаю що зустріти свою людину з рідною душою не кожному вдається навіть за усе життя,я ніколи не думав що можна так кохати, що можна так відчути душу коханої.
психолог онлайн
Скажите, а в чем смысл вам писать обоим сюда и читать ответы друг друга?
психолог онлайн
Знаєте, до нас ставляться лише так, як ми дозволяємо до себе ставитися... Тобто, проблема не тільки у чоловікові, як на мене... І Тіні я вже про це написала... Я все ж радила б спершу розібратися у внутрішніх проблемах. Бо якщо залишити все так як є і вам зійтися, оте почуття провини, сорому, тривоги зруйнує навіть найкращі Ваші почуття і це далеко не жарти... Окрім того, що їй батьками, родиною привиті прекрасні моральні якості, залишається ще повна жертовність, аж до рабської покірності... І як на мене, "коріння" її у схильності до "злипання" з близькою людиною... І в цьому Ви дуже схожі з Тіною. Адже, як на мене, у Вас також є така схильність... Ви ідеалізуєте кохану, робите її основним сенсом свого життя, звідси і ревність... "Трикутники" створюються лише між людьми, які об'єднанні спільними проблемами... З досвіду знаю, що зачасти, як тільки людина або близькі люди починають розбиратися дуже серйозно у своїх внутрішніх проблемах, як наслідок, ситуація зовні також починає розв'язуватися самим несподіваним способом... А до тих пір, ситуація ніби блокується, застигає на місці... Так відбувається для того, щоб почалися зміни внутрішні. Тобто, щоб людина почала розвиватися... До речі, як на Вашу думку, для чого Господь зводить людей разом?