Проблеми з колишнім
Мій колишній то з'являється то пропадає, а коли я хочу його забути він знов з'являється, і каже що скучає і любить, але на серйозні поступки він не здатен, і коли я хочу з цим покінчити, він мене тривожить вже більше року так, під час карантину ми з ним не спілкувалися і мій психічний стан покращився, я стала спокійною, не нервувалася і от знову він є, тепер мене це сильно тривожить, я починаю цю проблему обговорювати сама з собою, проговорюю в голос і сама даю відповідь і пораду, але мені зараз дуже тривожно і я не знаю що робити ???
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
коли я хочу з цим покінчити, він мене тривожить вже більше року так, під час карантину ми з ним не спілкувалися і мій психічний стан покращився, я стала спокійною, не нервувалася і от знову він є, тепер мене це сильно тривожить, я починаю цю проблему обговорювати сама з собою, проговорюю в голос і сама даю відповідь і пораду, але мені зараз дуже тривожно і я не знаю що робити ???
Здравствуйте, а что мешает вам прямо сказать парню, что вы не хотите больше с ним продолжать общение?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте. Поделитесь, какие советы себе даёте в этой ситуации? Для чего продолжаете принимать парня, если хотите разорвать с ним отношения?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день!
цитата:
але мені зараз дуже тривожно і я не знаю що робити ???
Як Ви самі можете пояснити, з чим пов'язана Вага тривога? Чого саме Ви боїтеся?
психолог онлайн
Виктория Костюкова
Alla777, доброго времени суток!
Мои коллеги задали Вам ряд очень правильных вопросов. Честные ответы на них помогут Вам увидеть ситуациЮ с другой стороны и, очень может быть, самой понять с чем Вам над поработать.
цитата:
але мені зараз дуже тривожно
Что именно Вас тревожит? Что самое худшее может произойти?
По тому, что Вы описали, у меня сложилось впечатление, что один из первых вопрос с которым я бы Вам советовала разобраться - это границы. Похоже Вы сами не знаете свои границы, и, соответственно, окружающие их не соблюдают. И при таких обстоятельствах тревожное состояние неизбежно, так как человек всегда будет ощущать себя не защищённо и в опасности.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
Дополнение от автора
Він мене зрадив, і після цього ми розійшлися, але я його ще любила і не могла різійтися і пробачила, але після зради він нічого не робив в кращу сторону, а в гіршу, і я не могла це терпіти, але кожного разу коли він появлявся він казав як любить але це були тільки слова, дій він не робив ніяких, а тільки повторював свої помилки, я проговорюю собі які він зі мною вчиняв і що він не моя людина, щоб заспокоїти себе, і не вестися на його слова, але йому це не подобається
психолог онлайн
цитата:
але йому це не подобається
Это его отношене влияет на Вас? Если "да", то каким образом?
Дополнение от автора
Він робить так що я відчуваю себе винною, і маю робити все так як він хоче, я йому не потрібна, все що його цікавить це чи я його не забула і чи пам'ятаю
психолог онлайн
Виктория Костюкова
цитата:
Він робить так що я відчуваю себе винною
Ключевое в этом - "я відчуваю" - тобто це Ви присвоююте почуття до тих слів, до тих дій які ініціює хлопець. Це Ваша ємоційна інтерпретація. З цим і треа розбиратися - в чому Ви самі себе не можете пробачити, в чому Ви сама себе засуджуєте?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
До чого підштовхує Вас почуття вини?
Дополнение от автора
Я відчуваю свою вину в тому щоб нього є почуття ( якщо вони справжні) а в мене вже немає, я відпустила, я відчуваю ніби його придаю, хоча з моєї сторони жодного разу не було зради, а він мене зрадив як фізично так і душевно, і коли я йому пояснюю що треба рухатися далі, його его не дає йому спокою " як так мене не люблять і не хочуть"
Дополнение от автора
Я не можу причинити біль йому, хоча він мені багато болю приніс, він цього не розуміє і каже, що нічого страшного не сталося, але так не можу, зараз в світі така ситуація з вірусом, що я не можу його заблокувати, щоб не спілкуватися
психолог онлайн
Виктория Костюкова
цитата:
Я відчуваю свою вину в тому щоб нього є почуття
То есть Вы присваиваете себе право на эмоции и чувства другого? Вы решаете кто что должен или будет чувствовать и добиваетесь этого?
психолог онлайн
Ви вважаєте, що почуття завжди можуть і повинні бути взаємними? В чому полягає Ваша зрада?