Вагітність,18 тижнів
Доброго вечора,я вагітна вдруге,першій дитині 4.5,всю вагітність був поряд чоловік,з початку другої вагітності,він поїхав в командіровку мін на 8 міс,на родах його не буде,для мене сильний стрес.На час вагітності переїхала до мами з дитиною (проживаємо на одній вулиці)Страшно бути самій вдома,але не від того,що хтось може залізти до будинку (в нас будинок великий),а страх,шо стане погано, і ніхто не допоможе .Такий стан,я ще відчувала до вагітності,маю проблеми з шлунком,постійне відчуття голоду, головокружіння,хоча сама худенька.Мені здається,що в мене на фоні стресів,виникли психосоматичні проблеми.Дуже прошу допомоги,хочу виносити щасливо вагітність,і не перебувати у фоні стресу.Оскільки є старша дитину,на неї ресурсу не має,я не пам'ятаю,коли я останній раз усміхалась .Сумно через це .Хто працює з таким,відгукніться ,будь ласка !
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня, шкода не знаю Вашого імені! Я, по-перше, Вас вітаю! Це величезне щастя мати дитину, а Вам Господь дає вже другу. Я правильно Вас зрозуміла, чоловік поїхав не просто так, а у справах? І Вам він завжди допомагав і дуже Вас любить? А Ви переїхали поки жити до мами? І мама зможе Вам допомагати? Проблеми зі шлунком були і раніше? Як давно вони почалися? Ви думаєте, що проблеми зі шлунком пов'язані з Вашими страхами та тривожністю?
Дополнение от автора
Мене звати Марія.Так, чоловік поїхав по роботі .Так,помагав завжди ,в нас з ним дуже теплі стосунки.Так ,до мами,але мама маніпулює мною.Коли я повідомила мамі,що вагітна,перші слова були :"ви що не вмієте користуватись презервативамм"?І сказала,коли народиться дитина,ти все сама робиш,то нічого ,що нема чоловіка,треба було,щоб не їхав нікуди.Я тобі помагати не буду.Боляче від тих слів . Проблеми з шлунком почались,коли почали батьки лізти в наші стосунки .Вони періодично відновлювались болі.Вони навіть казали нам,що нам робити по будинку,не так купаємо дитину,не так мию підлогу,"ти нездара,ти нехлюя".Я думаю так,всі проблеми почались після народження дитини,до весілля я навіть не хворіла,а після народження дитини,почалось то одне,то інше .Таке враження,шо шлунок не може переварити тієї інформації,часто закладає вуха,напевно від того,що не можу слухати ,що батьки говорять.
психолог онлайн
Дорога моя Марічко! Ви велика розумниця, Ви так все сама добре розумієте, як справжній психолог... Та все ж потрібно виключити медичний аспект. Ви до лікаря зверталися з приводу шлунку, тим паче, що Ви вагітна? Так, швидше за все, підключилася психосоматика. І проблема Ваша полягає в межах Вашої реакції на Ваших батьків та Ваших страхів загалом. Ви емоційно дуже залежні від того, що скажуть батьки і що про Вас подумають... Ваші батьки такі як вони вже є, швидше за все, їх батьки так само себе поводили з ними. Ми вміємо любити лише так, як нас навчили... Вони Вас люблять, я абсолютно в цьому впевнена, але ось так, трохи незграбно, як звичайні прості люди... Є величезна кількість жінок, які взагалі народжують самі, і без чоловіка, і без допомоги батьків... А у Вас, дякувати Богу, є люблячий чоловік, який поїхав працювати, щоб забезпечити родину... Та і батьки допоможуть, не кинуть Вас... Як навчитеся емоційно відсторонюватися, ще і просити будуть, щоб дала можливість з немовлям посидіти... Знаєте, я впевнена, що у Вас все буде добре і Ви народите гарну здорову манюню! А от із емоційною залежністю від батьків та страхами потрібно розібратися обов'язково! Як тільки зміниться внутрішня програма, Ви впораєтеся і зі своїми переживаннями.