Як жити далі після насильства ?
Після дня народження подруги мене вирішив відвезти мій хороший друг. Ми з ним завжди були у прекрасних дружніх відносинах, він ніколи мене не ображав.
Ну і от він приїхав по мене, я сіла у машину і тут все почалось ...їхати потрібно було десь 30хв до мого дому, але прибула я туди не раніше ніж через годину. Він був тверезий. Почав до мене приставати, я його відштовхнула і після цього він розізлився і почав кричати на мене, що він усі ці роки мене любив, обмежив мені рух, що я не могла нікуди втекти. Мені було дуже страшно, я вся тремтіла, плакала, а він ще більше злився. Я була без сил, та ще й він у 2 рази більший від мене і набагато сильніших...такщо шансів у мене не було. Він почав мене роздягати, я упиралася, просила щоб він не робив цього, але він не слухав, відштовхувала його, але йому було всеодно. Я просто вже не знала чи я доїду додому взагалі.. Після того як він скористався мною, він поїхав, але він весь час зупинявся і питав чи я розповім це батькам і вибачався ..ставав на коліна, але я нічого не відповідала, він злився ще більше, кричав і піднімав руку на мене...я просто хотіла щоб це поскоріш закінчилося...
Коли я приїхала додому вже всі спали, тому ніхто не знав про цю ситуацію.
З кожним днем мене переповнюють переживання і страх, я незнаю що з собою робити. Вчора мені було дуже погано і я все ж таки вирішила поділитися цим з татом. Тато мене підтримав і сказав, що розбереться з цим хлопцем, так як він його добре знає.
Я незнаю, що мені робити, мені важко і не по собі після пережитого?
*Це вже вдруге мене домагаються, але цей раз гірше, тому що був інтимний акт, тому надіюся, що я не вагітна, тому що я це не в силах пережити.
Вперше до мене приставав один хлопець десь коли мені було 12 років.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте, Emilia9.
Очень сочувствую вам, что так случилось.
Хорошо, что вы поделились своим горем с папой, и он вас поддержал.
Можете ли вы заявить в полицию на этого человека?
Допустимо ли это для вас и вашей семьи?
Есть ли возможность обратиться к психотерапевту, чтобы пережить весь страх и ужас произошедшего с вами, рядом со специалистом?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Я вам очень сочувствую. Это ужасно.
Вам нужна поддержка и помощь. Позаботьтесь о себе и найдите психотерапевта, который работает с травмами сексуального насилия. Чем скорее вы получите помощь, тем лучше будет для вас. Самостоятельно такое пережить, без последствий для психики, невозможно.
Очень хочется вас поддержать.
Поделиться с родителями вы можете?
Рассматриваете вариант обратиться в полицию?
психолог онлайн
Дуже співчуваю Вам... хто може Вас підтримати?
психолог онлайн
Доброго дня
Дуже співчуваю, що вам довелося таке пережити. Ніхто не має права робити з вами нічого, проти вашої волі. Обов'язково зверніться в поліцію. Ніколи не соромтеся того, що з вами сталося. Ви в цьому не винні. Гвалтівник повинен бути наказаний і він є небезпечним не тільки для вас в майбутньому, але і для інших дівчат. Не слухайте, якщо хтось вмовлятиме вас не ламати долю хлопцю: ваше життя не менше цінне, ніж його, ви не маєте щось терпіти і мовчати. кожен відповідає за власні дії і цей хлопець не виняток.
Скажіть, буд ласка, чому ви не розповіли батькам одразу? Чому не розбудили сім'ю і не пройшли медичної експертизи одразу? Ви були в стані шоку чи було страшно перед батьками?
Вам потрібно звернутися до психотерапевта за допомогою у переживанні травми. Повірте, ви це переживете і зможете жити щасливо. Те, що з вами сталося не робить вас поганою. Просто зараз у вас багато страху і болю, які потребують пропрацювання.
психолог онлайн
Очень вам сочувствию. Обязательно поработайте с психологом, который специализируется на травмах связанных с насилием. Это вопрос не одной-двух консультаций, а терапии на протяжении какого-то времени. Касательно возможной беременности можно сделать УЗИ и посмотреть в зависимости от дня цикла есть ли или был зрелый фолликул. И если что - таблетка. Пожалуйста, позаботьтесь о себе и разделите эту боль и страхи с близкими вам людьми и обязательно - с психотерапевтом. Очень-очень жаль вас.