хочу змінити себе
Якшо себе і свої стосунки з оточуючими описати окртко то получится наступна картина:
-Я постійно тримаю емоцієний і психологічний барєр з людьми, завжди на своїй "хвилі".
-Постійно порушую правила і норми які заведені і колективі,організації і суспільстві.
-Мої внутрішні "зажими" не дають мені можливості повноцінно спілкуватись,тобто мій внутрішній діалог набагато багатштй ніж його зовнішнє проявлення.
Це три основних пункти які заважають мені повноцінно взаємодіяти з суспільством.Я хочу мати нормальні гармрнійні стосунки з людьми,але в даний момент у є неприйняття мене людьми.Мене вважають,дивним і дурним,їх дратує моя антисоціальна поведінка.Посуті таким я з людьми і є.Але на одинці із собою я абсолютно протилежний тому який є у суспілстві. Наприклад спілкуючись з людьми в інтернеті,мене співрозмовники описують як дуже розумну і цікаву людину,хорошого вспіврозмовника,в реальному житті усе навпаки.
Я хочу змінитися в кращу сторну,скільки я разів сидячи вдома і пригадуючи свої дії обіцяв собі поводитись і спілкуватись по іншому.Але тільки виходячи в люди я зразу мінявся і все як завжди...хоч мені і здавалось шо я поводжусь оптимально комфортно для себе та інших,але приходячи до дому згадуючи свою поведінку знову розумію шо повожусь як завжди. Я зовсім не можу зрозумітисебе,чому так і шо зімно.
Тому я вирішив взнати вашу думку,чи моживо мені змінити модель власної поведінки і у чому її причина,ше хочу позбутись тих "зажимів" які сковують мої думки і слова.Дякую...
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрий день, Олег.
З якихось життєвих причин, Ви росли зкутим хлопчиком. Який вмів гармонійно існувати в компьютерному світі. Але життя реальне, де необхідно спілкуватися з живими людьми. І це викликає труднощі, так як більша частина Вашого життя проходила в нереальному світі. Там можна робити помилки. Виправляти їх без проблем. Помирати і народжуватись декілька разів на день.
А в реальному житті все по іншому. Все справжнє і зробивши помилку, відчуваєшь себе більш пригніченим, так як про цю помилку дізнаються оточуючі люди. Дізнаються значимі для Вас люди. Від цього соромно і хочеться заховатись. Алеж всьомі в нашому світі треба вчитися і спілкуванню також. І те, що Ви написали про свою проблему, це вже крок до успіху.
З повагою.
консультация психолога
Здравствуйте, Олег!
Вы действительно умный и интересный человек. Вы знаете каким хотите быть, и как нужно себя вести. Но не можете, потому что интеллекта, знаний здесь недостаточно. Вытесненные эмоции не дают вам вести себя так, как Вы запланировали. Психотерапия поможет Вам научиться иногда отключать свой интеллект и просто чувствовать себя, свои желания. Осознанные эмоции не мешают прогнозировать свое поведение.
Удачи Вам.