Як повірити у себе ?
Допоможіть будь ласка, тому що я остаточно заплуталась. Я ніколи не показую біль ,що я відчуваю,а коли залигаюсь сама то просто плачу гіркими сльозами. Ще я взагалі не вірю в себе ,хоча досягла того що прагнула. Я ніколи не думала звертатись до фахівця ,але я потребую допомоги.
ще до цього,я закомплексована і не впевнена в собі..
І відчуваю себе нікому непотрібною
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго вечора
Безумовно якщо ви бажаєте допомоги, треба її шукати і знаходити! Подолати і виправити можна майже все.
Є нюанс в тому що ви не повнолітня, і психолог може працювати з вами з дозволу батьків. Тож ви можете звернуться до них, розповісти про свій розпач і почуття, попросити відвести вас до психолога на консультацію.
Можете звернутися до шкільного психолога і також обговорити свій стан.
Можете зайнятися самоосвітою, зараз є дуже багато книжок з практичної психології - простих і зрозумілих.
Які впевнена вам допоможуть по іншому подивитися на себе.
(Напишіть мені у приватні повідомлення, я дам вам перелік ниг які б зрадила почитати)
Адже у одному повідомленні допомогти вам і щось змінити нереально, вам потрібна велика робота над собою.
Ви молодець що шукаєте вихід, рішення і пораду!
Я щиро бажаю вам успіху!