Відносини з чоловіком
Доброї ночі. Мене звати Оля. Моя сім'я складається з трьох маленьких діток і чоловіка. Проблема одна, що чоловік мене не сприймає як дружину. Він що вечора сидить з друзями на пиві, не переживаючи чи діти заснули, чи не голодні, і взагалі чи я є вдома. Йому байдуже, він каже ,,ти не лишиш дітей,, а сам будь де.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброї ночі. Яке у вас питання дл психологів?
психолог онлайн
Добрий ранок! Співчуваю Вам. Але Ви живите з чоловіком і приймаєте його слова, його поведінку, підкорюєтеся. Чому???? "Він що вечора сидить з друзями на пиві, не переживаючи чи діти заснули, чи не голодні, і взагалі чи я є вдома. Йому байдуже, він каже ,,ти не лишиш дітей,, а сам будь де". Який сенс йому щось змінювати у собі, якщо у нього все доброе: гуляє, дома чекає жінка, діти доглянуті... Людина має мати можливості побачити негативні наслідки своїх дій, тоді, можливо, у неї з"явиться мотивація щось міняти. Якщо дитина загубить книжку, Ви ж не скажете ій, яка вона молодець. Сказати " дуже люблю тебе, але відкладай гроші з подарункових на підручник", буде нарним негативним підкріпленням, для того щоб дитина робила висновки. Що є у Вас , у Вашому житті? Є подруги? Хобі? Чи давно робили зачіску, манікюр, педікюр...? Працюєте? Займіться своїм життям, почніить поважати себе!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
психолог онлайн
Доброго дня, Оля.
Дуже Вам співчуваю.
цитата:
Він що вечора сидить з друзями на пиві, не переживаючи чи діти заснули, чи не голодні, і взагалі чи я є вдома. Йому байдуже, він каже ,,ти не лишиш дітей,, а сам будь де.
А Ви казали чоловікові, що хотіли б, щоб він більше часу проводив із Вами та дітьми?
цитата:
Проблема одна, що чоловік мене не сприймає як дружину.
Ви казали чоловікові про це своє хвилювання? Ви казали йому, яких саме дій Ви б хотіли від нього?
Скажіть, будь ласка, що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Ви ффінансово залежна від чоловіка? Чи є у Вас час на себе, свої інтереси?
Дополнение от автора
Доброї ночі. Подруги є, але щоб я з ними випила кави, то не маю з ким залишити найменшого сина ( йому 6 місяців). Чоловік навіть не хоче залишитись на декілька хв більше ніж я сказала. Наприклад: я їду в поштове відділення по посилку, і кажу що буду за 20 хв. Я приїжджаю через 30 хв, він починає скандалити що він не має часу сидіти дома.
Зачіска, манікюр чи щось інше це не про мене, я на себе не маю часу.
Чи фінансово я залежу від чоловіка? Так тому, що я в декреті вже 6 років, які у мене можуть бути гроші, тільки те що він заробляє.
Але найперше я думаю, що боюся його морального натиску на мене: крики, приниження, називання. Це не постійно, але коли він злиться від нього всього можна очікувати.
Я просто шукаю допомоги, як з цим боротися? Може це в мені проблема, чи я щось не те роблю.
Порадьте, підкажіть.
Я тоже не стальна, але зриваюся на діток, а тоді жалію за свої вчинки.
психолог онлайн
Проблема у тому, що Ви забуваєте про себе, що дозволяєте з собою негідно поводитися, що не поважаєте себе!
Дополнение от автора
Як мені вийти з такої ситуації? Як покращити своє сімейне життя?
психолог онлайн
Йдіть на індивідуальну терапію!
Дополнение от автора
До кого?
психолог онлайн
До психолога.
психолог онлайн
цитата:
А у Вас ще на початку стосунків було таке ставлення від чоловіка? А що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає?
цитата:
А Ви б хотіли почати ходити на роботу (хоча б дистанційно)? Це дозволить Вам відчути себе менш залежною від чоловіка і, віповідно, йому доведеться розподіляти із Вами час щодо дітей.
цитата:
Ви казали чоловіку, що Ви не витримуєте і цей психологічний стан негативно впливає на дітей (вибухи гніву)?