Я їй любов,а вона мене нах@р
Доброї ночі.
Я пишу тому,що негоден більше терпіти ці душевні болі.Я пишу і у мене зараз сльози капають.Мені дуже важко.Я почуваю себе покинутим.Мені дуже,дуже,дуже боляче зараз.Я неможу писати навіть цих строків,але мені так важко,що у мене немає більше варіантів.
З сьогоднішнього дня я думав почати нове життя і забути про минуле,про я добре згаю,що це не можливо.Її обличчя,запах,подарунки,речі,фото наші,а що саме головне це спогади мої не дають забути її.Я її дуже кохаю,мабуть більше ща своє життя,за свою маму,за все на світі.
А вона мене так підло кинула,я неможу писати,мені дуже важко зараз.
Не минає і ночі,щоб я не згадував про неї,щоб в мене не текли сьози,щоб у мене не було депресії.
Багато хто скаже,що я слабак,але я просто мію любити,але мене ніхто не любить.
Ми були разом півтора року.Їй 15 мені трохи більше.
Я завжди не розумів її характеру,але все терпів,бо людина,яка по справжньому любить буде терпіти.Проте вона мене не хотіла видно терпіти.
Ми часто сварилися і вона при сварках,всю злість на мене виливала.
Говорила,що я дебіл,слабак,говорила,що шкодує,зустріла мене.А при нашій останій переписці,я відмовився вийти на вулицю,бо у нас карантин і поліція була,тому я не ризикував лишній раз,тим паче я немаю прав на свій мопед.На що вона образилася,бо я не приїхав,якби по справжньому я дорожив нею,то би приїхав сказала вона мені.
Потім розізлилася,писала що ненавидить мене,а саме боляче я сприймаю ці погані вислови,вона мене назвала «сік@ю останьою» і сказала,щоб я відвалив,не писав до неї і забув її.Невже за такі мелоч,вона так образилася?
А те що я їй писав вірші,дарував подароки,гуляв ночами з нею,піклувався про нею,говорив теплі слова,чому вона це не цінить?А лиш погане замічає?
Де та любов?Ще недавно вона мене так любила,а тепер що?Судячи по її сторіс в інстаграм,вона все присвячує мені,якась зрада з мого боку пише,пише як любить мене попри те що ненавидить,називає мене «солодкий гріх». Для чого це?
Я не спілкуюся з нею вже 2 дні,я ділився із соц мереж і пішов у тінь.Як мені бути?
Я неможу жити так.Мені важко,Я її так кохаю,а вона так погано до мене ставиться.
Хоча мамі моїй откритки на фейстбук шле.
Я почуваюся,подавлений,зрадженим,кинутим і нікому не потрібним.Людина про яку я вже півтора роки думаю 24/24 тепер просто кидає мене.Це переломний помент і він все-таки зламав мене.Хочеться зараз розбитися у аварії,або просто стояти на грані життя і смерті,щоб вона хоч трохи почала цінити мене.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго вечора, Viktor.
Бачу як Вам тяжко і боляче, проте біль - це ознака, що Ви любите. Це не слабкість, коли Ви висловлюєте, те що почуваєте - це свобода і сміливість у відвертості.
Скажіть, будь ласка, чи Ваша дівчина вже повідомила Вас, що остаточно розлучається з Вами? По її діям помітно, що її слова суперечать тому, що вона робить (пости і сторіс в Інстаграмі). Як на мене, це психологічна гра.
Ви зазначили, що терпите її зневажливі слова щодо Вас, що викладаєте всього себе у стосунках, проте справжня близькість полягає у відвертості, взаємній повазі та довірі. Ви не маєте "терпіти", а відкрито заявляти про свої потреби та почуття у конструктивній формі. Насправді конфлікти - це родючий грунт для розвитку психологічно близьких стосунків (якщо їх правильно розв'язувати). Для любові потрібні двоє, які дивляться не один на одного, а у одному напрямку разом. Сварки можуть виникати через накопичення незадоволених потреб, невибудуваних чітких особистісних кордонів.
Проте запитайте себе, будь ласка, чи потрібна Вам дівчина яка Вас не цінує?
У ситуації із карантином хочу сказати, що Ваші дії були цілком доцільними, Ви дбаєте про свою безпеку і в цьому немає нічого ганебного. Інший момент - чому вона так зреагувала. Можливо у неї був поганий день, або накопичені образи, а це стало лише тригером, бо ситуація, насправді, не є катасрофічною. Ви не маєте бути "лицарем у блискучих обладунках" та робити все заради неї, ризикуючи і нівелюючи будь-які Ваші бажання. Це не любов.
Що я можу порекомендувати на зараз. Якщо Ви обдумали запитання і все-таки хочете зберегти ці відносини - запропонуйте їй зустрітися і серйозно поговорити про Ваші стосунки. Якщо вона не погодиться - зачекайте, нехай її емоції охолонуть. Під час зустрічі скажіть їй відверто все, що Ви почували і почуваєте за останні дні (Ваш сум, біль та Ваші згадки про неї ). Вкажіть, що Ви помітили суперечність між її словами і її діями (що вона пише в інстаграмі і переписується із Вашою мамою), що є свідченням якогось внутрішнього конфлікту. Запитайте її відкрито, чого вона хоче від стосунків, що її турбує і чого вона боїться. Обов'язково скажіть, що не подобається саме Вам у її ставленні до Вас, як Вам сумно чути від неї образи у Вашу сторону. Створіть домовленість, що Ви будете відкрито і конструктивно, без взаємних образ, виражати свої почуття та просити про задоволення власних потреб (Наприклад, "(ім'я), я зараз гніваюся тому, що ти назавала мене "козлом". Будь ласка, не роби цього більше. А зараз я хочу трохи охолонути).
Якщо Ваша дівчина не хоче з Вами домовлятися, якщо вона постійно порушує домовленості, якщо вона продовжує Вас ображати, тоді це просто не Ваша людина і потрібно розлучитися. Так, це може звучати страшно і здаватися "кінцем світу", проте дозвольте собі поплакати, погніватися, а після цього настане полегшення і прийняття ситуації. Я впевнена, що на Вас чекає людина, яка Вас полюбить так само, як полюбите і Ви її.
Удачі Вам!::smile::
Дополнение от автора
Сьогодні я получив один спам у вайбер від хресної.Це типу,як зараз популярно в мерах надсилати текст із побажаннями і застереженнями,а ще в тексті йдеться,що його потрібно розіслати 10 друзям,якими я дорожу.От я вирішив надіслати це і її.
Я подумав,що це допоможе зав’язати нову розмову між нами.
І тут вона написала «Навіщо цей цирк? Не пиши до мене буть-ласка» На що я не став відписувати,якщо вона цього нехоче.
З останьої нашої розмови минуло вже 2 дня,проте я бачу,що її емоції і думки не змінилися щодо мене. Невже це все? Невже та любляча романтична,мрійлива,тиха,скромна,красива дівчина,способна на такий поступок?
Зрозумійте мене бутьласка,оскільки зараз карантин я звіснож передиваю за себе,а що саме головне за нею.У мене сусідка приїхала з Італії,а інша з Польщі,я живу в селі і тут все досить взаємозвязано,і я можу незнаючи цього,бути перевозчику цього вірусу і цим можу наразити на небезпеку і її.Зараз дуже складний час і люблячі люди,мають цінити один одного і все розуміти,а в результаті моя турбота і холодний розум виявилися у її очах смішними.
Вона образилася,що вже одягнулася в надії мене побачити,а я сказав що не вийду,хоча готовий вже був це зробити начхавши на безпеку.Її сильно заціпило те,що вона мусіла роздіватися назад.
Потім вона мені сказала,що я поступив не серйозно і,що її батьки тепер не серйозної думки про мене.Ці слова мене підкосили.
Я тоже можу сказати,що батьки її поступають не серйозно пускаючи її на вулицю,де ділянки патрулює поліція і де вона може наразити себе на небезпеку. Але звісно тут виний я по її словах.Віть мої помилки і дії бачать усі,а я як тільки укажу на чиїсь,мене одразу критикують.
Знаєте найгірше те,що вона мене так кинула і щей вмішує у це своїх батьків,які мабуть уже поганої думки про мене.Моя репутація просто упала у їх очах мабуть,це трохи зачепило мою гордість,яка на диво ще присутня у мене,проте яку я навчився виключати,щоб терпіти усі образи,щоб зберегти наші відносини. Я звісно не кажу,що я святий і правильний ми усі люди і кожен часто робить помилки,а самі розумні люди щей роблять із цих помилок висновки і виносять уроки.Але чомусь вона дуже правильна.У мене склалося враження,що вона шукає справжнього принца,тим паче вона одна у сім’ї дівчина,наверніка її батьки виховують,що хлопець має пахати на дівчину і добиватися,вкладувати всі сили,піт і кров.Але тут в трісне запетання,а для чого? Щоб потім вона кинула цього хлопця? Бо він виявився не принцом про якого вона мріяла?
Вибачте,але принців на білих коніях не існує.Хоча я і трошки схожий на нього,бо який хлопець бути присвячувати вірші свої дівчині,терпіти усі приниження з її сторони,і просто не цінити я у її очах. Я втомився,якщо чесно.Я вже незнаю,що і як бути далі і чи хтось мене вже полюбить колись,хоча навіть,якщо полюбить мене хтось,то я вже цього не зможу зробити,бо моє серце належить тільки одній їй.Хоча вона ніколи цього не зацінить.
Знаєте що я саме більше боюся ще?
Це те,що я буду помирати і сумувати щодня за нею,а вона колись в той час буде з іншим.Буде в ліжку з іншим спати,коли в цю же хвилину я буду рвати волося на голові,від того,як я її люблю і сумую за нею.А вона буде в цей час розважатися і просто ігнорувати мене і всі мої старання і мою іскрену любов до неї.
Знаєте от як мені забути зараз про неї? Як все залишити в минулому? Як не згадувати усі наші прогулянки і поцілунки,це в двічі стає боляче,коли я пригадую це і знаю,що цього вже може і не бути,що все це прикрасне так і залишиться в минулому.
Це дуже боляче думати і згадувати про нас із нею.
Зараз у мене тільки одна думка.Це працювати над собою,щоб колись стати кращим і щоб вона пошкодувала про те,кого вона втратила.А тоді вже я буду верішувати,чи бути нам разом чи ні. Можливо це звучить зухвало,проте саме це мене штовхає до кращого і до того,щоб перш за все самому собі доказати,що я можу бути щасливим і без когось,а з часом все прийде,головне не показувати свою слабкість.
Але спершу треба навчитися не думати про неї,хоча я незнаю,як це зробити...Просто дуже болить душа,коли я згадую про те,як я її любив,а вона мене так кинула і щей принизила мене нехорошими словами.І це після всього що між нами було...
От як мені переступити цей поріг?
Я вам дуже дякую,що ви відгукнулися на мою проблему.Ви дуже хороший спеціаліст,а що саме головне ви дуже хороша людина.Мабуть пощастить вашій другій половинці дуже.Це мрія мати таких хороших людей,які можуть підтримати і порадити в складні моменти життя.
Ех якби можна було в опціях виключити режим душі і любові.Було би набагато легше жити.
психолог онлайн
Я бачу, що Ви хочете покращити і відновити стосунки із нею, проте Ви дієте не тим шляхом. Потрібно не надсилати "спам" у вайбер, а запропонувати їй зустрітися і серйозно, поговорити (як я зазначала у попередньому дописі).
Зараз карантин і Ви, зрозуміло, не можете із нею зустрітися, щоб вберегти себе і її - я це поважаю і підтримую. Напишіть їй у повідомлені, чому Ви не змогли вийти тоді і не можете зустрітися із нею зараз (бо сусідка приїхала з Польщі, а Ви можете мати латентний період захворювання, який не проявляється). Зазначте, як Ви цінуєте стосунки і зараз готові її вислухати і підтримати в режимі онлайн. Поясніть, чому Ви надіслали тоді їй спам (тому, що не знали, як почати розмову і боялися ще більше її образити).
Крім цього, завжди можна назначити серйозну розмову і через відеодзвінок у скайпі чи вайбері.
Щодо її батьків. Вам жити із нею, чи її батьками? Вас має турбувати саме ваші стосунки із дівчиною, а не з її батьками. Розумні батьки оцінюють хлопця по щасливому вигляду своєї доньки (хоча їхня оцінка немає Вас взагалі турбувати).
цитата:
Це працювати над собою,щоб колись стати кращим і щоб вона пошкодувала про те,кого вона втратила.А тоді вже я буду верішувати,чи бути нам разом чи ні. Можливо це звучить зухвало,проте саме це мене штовхає до кращого і до того,щоб перш за все самому собі доказати,що я можу бути щасливим і без когось,а з часом все прийде,головне не показувати свою слабкість.
Ціль гарна, проте мотивація хибна. Не варто нікому нічого доводити (навіть самому собі), потрібно лише навчитися бути в паритетних стосунках. Якщо Ви і розлучитеся (а я сподіваюся, що Ви з нею поговорите і цього не відбудеться), то не потрібно тримати цей біль у собі. Чим повніше Ви його переживете, тим швидше Ви відпустете старі стосунки і будете готовим до нових, кращих (із пропрацьованим фундаментом попередніх).
Сподіваюся, що хоча б чимось змогла Вам допомогти. Бажаю Вам успіхів! :)