Распадается брак
Здравствуйте! Мы с мужем в браке восьмой год. Проблема в том, что мы ругаемся каждый день, и на дню по сто раз. Спим раздельно. Оскорбляем друг друга. Поговорить у нас никогда не получается. Неужели всему пришел конец и нужно развестись...
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Добрый день. Всегда ли было так? После чего началось? Что удерживает его и Вас в этих отношениях?
психолог онлайн
Здравствуйте, Марина!
Семью можно сохранить, отношения восстановить, если два человека вместе будут работать над этим. Семейные консультации у психолога могут вам помочь.
психолог онлайн
Доброго дня, Марина.
Припускаю, що Ваші постійні конфлікти пов'язані із накопиченими і невисловленими образами, незадоволеними потреби, втчею від близькості, страхами і проблемами в довірі, порушенням особистих кордонів кожного, наявністю созалежних і контрзалежних моделей взаємодії (зазвичай це основні причини).
Проте, кожна ситуація є унікальною і Ваша також. Тому потрібна більш детальна інформації для ефективнішого розгляду. Коли у Вас почалися проблеми у стосунках? Що, на вашу думку, запустило цей процес? Через що, найчастіше Ви конфліктуєте?
Стосунки завжди можна врятувати, головне - щоб ви обоє цього хотіли і разом працювали над цим. Запитайте себе - чи хочете Ви продовжувати далі вибудовувати близькі відносини із Вашим чоловіком. Нехай те саме запитання задасть собі і Ваш чоловік.
У нашій культурі конфлікт сприймаються як щось негативне, проте, насправді, правильна організація вирішення конфлікту і висловлення свої негативних почуттів - це найкращий шлях до близькості і побудови паритетних стосунків. Головне навчитися цьому мистецтву паритетної взаємодії та відвертості.
Мої рекомендації:
а) обоє зверніться до сімейного психолога із своїми запитом та пропрацюйте свої стосунки;
б) бажано, щоб у кожного з вас був додатково ще окремий, власний психолог, який би пропрацьовував ваші внутрішньоособистісні конфлікти і щоб не було "ігор за владу" у сімейного психолога;
в) для психоедукації почитайте книги Клода Штайнера "Емоциональная грамотность: интелект с серцем" або "Единство разума и сердца", Уайнхолд та Дж. Уайнход "Освобождение от созависимости", Виктории Ламберт "Личные граници. Как их устанавливать и отстаивать", Джон Грей "Мужчины из Марса, а Женщины с Венеры".
Дополнение от автора
Началось где то года 2 назад, удерживает скорее всего дочь. Почему так началось даже не могу ответить...
психолог онлайн
Происходили ли какие изменения 2 года назад? Рождение ребёнка, переезд, ещё что-то? Как ваша семья относится к обращению к семейному психотерапевту?
Дополнение от автора
Да, мы переехали в свой построенный дом. Дочь родилась до ее года от рождения все было хорошо. Я бы походила, незнаю как муж. Дело в том, что у нас в деревне нет психотерапевта...
психолог онлайн
Якщо Ви готові походити до психолога, проте не маєте можливості бути фізично присутньою, то завжди є онлайн-консультування через скайп чи вайбер. Щодо чоловіка, то запропонуйте йому консультацію в психолога, якщо він не погодиться - не наполягайте, в кожного свій темп. Вже добре, якщо Ви підете до психолога.
Кожна сім'я в своєму існуванні переживає нормативні кризові етапи:
1) криза 1 року стосунків;
1) криза 3-5 років сімейного життя;
2) криза 7-8 років життя і т. д.;
Або
1) створення сім'ї;
2) поява дитни;
3) дитина йде до школи;
4) "виліт дитини з гнізда";
5) "опустіле гніздо";
6) смерть і втрата одного з подружжя.
Припускаю, що Ви не вирішили кризу 3-5 років і зараз це додатково нашарувалося на кризу 7-8 років.
Крім цього, зміна звичного місця проживання - це зажди стрес, 1-річна дитина починає активне дослідження світу і потребує більше уваги. Чи Ви розподіляли і далі розподіляєте із своїм чоловіком обов'язки по догляду за дитиною? Можливо Ви виснажилися фізично і емоційно від надмірних обов'язків. Існує безліч факторів.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Все может измениться к лучшему, если хоть один из Вас перестанет оскорблять другого и участвовать в перепалке. В любом случае, независимо от причины конфликтов, каждый будет нести личную ответственность за личный вклад в отношения.
С уважением, Резник Галина!
психолог онлайн
Коллега выше написала о варианте работы онлайн. Как бы ситуацию в Вашей семье сейчас сформулировали Вы сейчас? По возможности, максимально лаконично. А муж? Как он бы сформулировал?
психолог онлайн
Обсуждали ли вы с мужем, что у вас проблемы в отношениях и про то, что вы со своей стороны готовы их решать? Обсуждали ли с мужем, как он видит ваше будущее?
Как получается, что вы оскорбляете мужа?
Чем вы не довольны в отношениях?