Як позбутися батьківської гіперопіки та маніпуляції?
Доброго дня! Моє ім'я Марія, мені 24. Я давно працюю на роботі, у зв'язку із цим минулого року довелось переїхати в місто, щоб можна було швидше добиратись до роботи. Батькам це було важко пережити, довелось поставити їх та бабусю вже перед фактом, а то вони б мене не випустили із дому. Від того моменту почалась емоційна давка, почали все списувати на те, що я така жорстока, люблю тільки себе, от поїхала, лишила їх, через це нерви їм спортила. Просять щоб часто приїжджала, а точніше маніпулюють, наприклад тим, що я винна в тому що мій молодший брат плаче за мною, погано вчиться та хворіє, бо я не приїжджаю, лишила його ( в нас з ним різниця 12, 5 років). І там є багато інших образливих мені слів. А мене від цього дуже болить всередині, я відчуваю свою вину в тому що так зробила, я думаю що я погана, жорстока людина. І я розриваюся між ними. Я не знаю що мені робити, порадьте щось, будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Юлия Анатольевна Михайлова
Маріє, доброго дня!
Співчуваю Вам. Тут потрібно зрозуміти, що поки всі не призвичаяться до нових обставин, тиск буде. Згадайте, як буває важко подолати погану звичку або привчити себе до нового режиму. Для цього потрібен час, витримка і зусилля дотримуватися свого вибору.
Перший крок Ви вже до того зробили. Це правда буває боляче та дискомфортно для сторін, але цей період, швидше за все мине з часом.
психолог онлайн
Доборого дня! Можу вам приділи 15-20 хв для консультації в цій темі безкоштовно. Напишіть особисто!
психолог онлайн
Здравствуйте. Вам не 2,или 4-е года, чтобы переживать подобный контроль родителей как что то реальное и вызывающее вину. Если все как вы говорите, то вам скорее необходимо пережить и осознать свое раздражение и гнев по поводу такого их эгоцентричного поведения. Это не вы их лишаете себя, а они вас - лишают поддержки. Поэтому хочется чтобы вы себя защитили и не чувствовали виноватой. Ваша жизнь принадлежит вам. И вам ею распоряжаться. Чем скорее вы в этом уверетесь, тем лучще. А родители примут это в итоге
Дополнение от автора
Дуже дякую, за Ваші відповіді та рекомендації. Зараз почався новий етап батьківських маніпуляцій. Через те що переїхала до хлопця жити, мене називають "дівчиною легкої поведінки", ну це поки що в легкій формі. Бабуся казала що як тільки дізнається про таке, то внучки в неї більше нема. Сиджу, та плачу.
психолог онлайн
Такого родаманипуляции - проверка, насколько Вы способны идти своим путем, выдерживая напряжение. Во взрослой жизни Вы не раз столкнетесь с похожими ситуациями, когда Ваш выбор будет вызывать разную реакцию и попытки повлиять на Вас, чтобы сделать более удобной.
Ищите тех, кто поддержит Вас здесь и сейчас в Вашем выборе, - этот навык Вам пригодится и в дальнейшем. Ищите, в чем быть с близкими открытой, о чем не рассказывать. Смотрите на то, про что можно договориться, а где невозможно.
Рано или поздно через это проходят все.