Як вибирати психолога
В мене маса своїх внутрішніх тарганів з якими я не можу впоратися. В один прекрасний день всеж таки наважилась на запис до психолога. В мене були великі сподівання, мрії що моє життя кардинально зміниться після кількох ж сеансів. Але я не побачила абсолютно ніякого результату. Багато хто говорить, на це потрібно багато часу, та зусиль. Я погоджуюсь, але мої внутрішні проблеми не вирішуються. Так я розумію, що потребую цього психолога, їй я вивільняю душу, отримую якусь підтримку, але мені потрібні реальні внутрішні зміни. Як працює психологія? Чи правильний метод та спеціаліста я обрала?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Марія, добрий день! Я розумію так, що Ви працюєте з психологом, але не бачите змін? Чи обговорювали Ви це з психологом? Зміни можуть бути дуже повільними, дивлячись, над чим Ви працюєте, у якому методі працює психолог, чи маєте Ви довіру до психолога?
психолог онлайн
Мария, добрый день!
С каким вопросом Вы обращались к психологу? Что Вас беспокоит? Изменений быстрых не бывает. Психика не работает быстро. Техники дают кратковременный результат и не работают с причиной. Наша психика обладает рядом защит, которые Вы нарабатывали в течение всей своей жизни и это требует бережного обращения, ведь они Вам для чего-то были нужны. Вы встречаетесь с психологом и ему нужно время, чтобы понять, как у Вас работает психика.
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Доброго дня. Наскільки я зрозуміла, то від сесій із психологом Ви отримуєте щось (це і підтримка, і душевне вивільнення), але Вам хочеться і чогось іншого.
Що у Вашому розумінні реальні внутрішні зміни?
Психологія працює по-різному, часом зміни приходять після роботи роками, а часом і після кількох сесій.
Скільки часу Ви працюєте із психологом?
На початку роботи із психологом важливо уточнити скільки часу приблизно, на його думку, може зайняти досягнення бажаного результату. Звісно, 100%-ої впевненості він не викаже, але приблизні часові рамки окреслити може. По вичерпанню цього терміну варто обговорити що досягти вдалось, що не вдалось, чи оптимальний це результат на даний момент і чи влаштовує він Вас.
Щодо правильності Вашого вибору, то врахувавши, спершу, аспект професійності психолога (кваліфікація, досвід), думаю, варто покластись на Ваші внутрішні відчуття.
Кому як не Вам краще знати про Ваш вибір.
психолог онлайн
Мария, здравствуйте. А как Вы визуализируете изменения, которых Вы хотите? Какими они должны быть.
психолог онлайн
Добрий вечір!
Чи обговорювали Ви зі своїм психологом які саме внутрішні зміни хочете отримати в результаті? Буває є конкретна проблема, і велике бажання до змін, тоді кількість зустрічей може бути 5-10 (мій досвід, все індивідуально).
цитата:
В мене маса своїх внутрішніх тарганів з якими я не можу впоратися.
В такому випадку на зміни потрібен час. В пошуку терапевта спирайтеся на власні відчуття, є різні методи, різні підходи, кожен вибирає собі до душі.
Одна моя знайома змінила 10 психотерапевтів, поки знайшла свого, і таке буває.
психолог онлайн
Добрий день. Як Вам уявляються ці внутрішні зміни? Чи говорили Ви із вашим психологом про це? Обговорювали результати та очікування від терапії?
психолог онлайн
Добрий вечір! Завданням психолога є допомогти вам краще зрозуміти себе (поведінку, мотиви, суть) і цим знанням знайти інші можливі варіанти для змін вашого життя. Терапія це співпраця вас з психологом, і підчас і поза кабінетом. Зміни це можливість жити і вибирати інше життя, і увага, не без труднощі чи болю, модливо з цим, просто з новою силою та більшим прийняттям себе.