Депресії
Мені 24, але останнім часом я весь час в депресії.24 це ж так мало, а таке відчуття що в мене якийсь тягар на душі за все що відбувається в сімї чи в друзів.я вічно відчуваю себе винною.я не знаходжу зараз радості ні в чому. Я не довіряю нікому, у всіх словах шукаю якось прихованого тексту.я не задоволена ким я зараз є і що роблю.я працюю закордоном офіціантом і думаю чи потрібно вертатися в Україну чи ні. Я не знаю чи вартує створювати сімю.мене лякає ця рутина, але в той час всі друзі вихолять заміж і родять дітей і то давить.не знаю чи хочу залишатися закордоном чи вертатися до життя яке було вдома і починати ті всі щоденні клопоти..як просто почати знову отримувати задоволення віж життя і не переживати за все?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрый день!
у Вас такое чудесное имя sunnygirl. Я думаю, что такое имя было неслучайным. Скажите, а Вас родители поддерживают? Что они Вам говорят? Решение вернуться Вам или нет, можете принять только Вы сами. Вам нужно взвесить все плюсы и минусы двух стран.
цитата:
все що відбувається в сімї чи в друзів.я вічно відчуваю себе винною.я не знаходжу зараз радості ні в чому.
Скажите, почему Вы это чувствуете, откуда это? Вам кто-то говорит об этом или это Ваше ощущение? Как давно это у Вас? Депрессия - это тяжелое психическое заболевание, которое лечиться медикаментозно. Вы сами поставили себе диагноз?
Дополнение от автора
Це рішення залежить лише від мене, говорять як я вважаю за потрібне.інколи схиляються до того щоб я залишилася тут.ніби Європа краще життя і тд.
Відчуття провини було завжди.
Так діагноз я собі поставила сама
психолог онлайн
Вітаю!
У мене склалося відчуття розгубленності, безпорадності та відчаю, коли читала Ваш допис. Думаю Ви шукаєте себе... Коли людина не знає себе, не має під ногами твердої основи розуміння своїх мотивів, сенсів, можливостей - вона втрачає спокій, починає шукати себе, відчуває себе невдахою. Її дратують інші люди, тому що не розуміючи себе - їй важно налагоджувати стосунки з іншими и т.п.
Думаю Вам треа попрацювати над самопізнанням - зрозуміти яка Ви, що у Вас є, відчути свої бажання та свої мрії. Не плани, а мрії...
Друге - це розібратися з відчуттям вини. На чому воно базується? Ви винні перед ким саме? А в чому? Хто так вирішив та на якій підставі?..
Мудрості Вам!