як знайти підхід?
В мене була дівчина з якою я зустрічався майже 2 роки, ми любили один одного і зарас любим. Але ми знею розсталися через її постійну ревнивість ((((хоч здається причини тому не було))))) з її слів вона я їй»плюнув в душу» і вона ніколи небуде більше мені довіряти, і хоче мене просто забути. Ми розстались. Через рік я в знаю шо вона виходить заміш. Але мені її подружки кажуть шо вона мене все ще любить, і це її зупиняє пред тою помилкою яку вона хоче зробити.
Я не знаю як вплинути на неї, дуже її люблю і неможу… від одної думки про то шо вона робить, бо гробить вона собі життя і не дає спокою мені.Причому на контакти вона ніяк не йде.
Шановні психологи , виходячи з ваших професійних знань і житє вого досвіду як можна її повернуити? З чого почати?
Вопрос от: ; Возраст: 24
консультация психолога
Юра, а фильме "Кабаре" есть такой момент, когда героиня советует молодому человеку: "Таких женщин нужно штурмом брать". Может быть это и Ваш случай? Может она ждёт, когда Вы проявите смелость и настойчивость и завоюете её? Что Вы теряете?

психолог онлайн
Здравствуйте, Юра.
Просто поговорите со своей девушкой. Скажите о своих чувствах и услыште е ответ.
Удачи.
консультация психолога
Понимаете ли, Юра, психологи всегда будут способствовать тому, чтобы Вы смогли действовать в жизни так, как Вам больше всего этого хочется. Если у Вас получится, то замечательно - Вы все таки заявите о своих чувствах, и может быть своим примером научите так поступать и ее! Если все же она пойдет к Вам на контакт, и расскажет о своих чувствах, и если ее чувства таковы как о них говорят подружки, то удачи Вам обоим. Пока же не стройте надежд. Набирайтесь сил, терпения, чтобы сказать и в ответ услышать правду. Ну а после действуйте!