сори с женой
доброго вечора! поясніть будь ласка що я роблю не так? ми з дружиною майже 6років разом, маем доньку 3 роки. усе почалося на мою думку ще коли вона була вагітна, тоді у нас був такий період що необхідні були гроші і я працював як тіки міг. вона поїхала в лікарню на перевірку там зустріла таксиста який їздив на сестриній машині. позвонив до неї з роботи питаю як що до чого вона каже що попросила таксиста щоб посидів з нею трохи. а зали вони одне одного лише 2 тижні. я цьому зразу уваги непридав. проходе ще пару днів замітив що вона зі мною не спить а в іншій кімнаті, через сон чув як до неї хтось звоне і смс пише. на ранок узяв тихо телефон і побачив що звоне цей таксист , по смс лише було від неї я тебе кохаю. запитав що таке вона сказала мало уваги до неї. я зібрав нас усіх трьох і спитав у неї кого ти любиш вона відповіла що обох , ще раз запитав каже до тебе почутя згасають а до нього тяне. але все кінчилось після того як він її розккрутив на те щоб вона взяла на нього кредит. потім вона підійшла до мене і попросила 1500гр . ось уже 3000 пройшов час а він гроші не вернув в неї був ще штраф по кредиту і тоді явсе дізнався вона розповіла. начебто началось нове життя. але кожного року у вересні перед її днем народженням ми так сваримся що доходить до розлучення. і знову той таксист що виїхав доРФ і там женився має дитину кожного року до неї дзвонить пише і пропонує щоб вона приїхала до нього, і вона це все скриває хоч я їй говорю щоб говорила розповідала усе а не так що потім мені її сестри розповідають.ось на днях перед днем народження захожу на свою сторінку у фейзбуці а її у мене в друзях нема спитав чому так вона відповіла що до її сторінки мають 2сестри старші. перед моєю матірю говорить таке що мати до мене каже як це поняти чому вона мені бреше ? незнаю кажу . вона взагалі перестала щось робити по дому. ремонт я. їсти я.стірка я.усе я . а вона говорить що їй мене бракує, що я її не слухаю. якби ж вона щось говорила ато сутками сидить в неті ,телефонвід мене приховує. до мене перед друзями агресивно даже коли на роботі перестрінемось теж.
цей раз дійшло до того що я вже незнаю що робить як правильно поступить. підскажіть будь ласка. покищо цього достатньо бо якщо писати то можна цілий роман написати.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Юрій, добрий вечір! Ситуація складна. Дійсно між Вами немає поразуміння. Ви дозволяєте дружині обманювати Вас, сплачуєте кредити, які бере на неї таксист, хочете, щоб вона про все розповідала тощо. Тобто якийсь любовний трикутник, в якому Ви займаєте відповідне місце. Щоб Ви порадили своєму другу, якщо б він був на Вашрму місті?
психолог онлайн
Юрію, доброго вечора.Ваші відносини з дружиною достатньо не прості.В першу чергу через відсутність довіри та відсутністі допустимих кордонів в поведінці.Підкажіть: чого ви хочете досягти у взаємостосунках з дружиною,якими бачите їх, чи відвідували ви разом сімейного психолога?
консультация психолога
Доброго вечора, Юрію! Ви робите те, що вважаєте за потрібне, чи не так? Але, якщо результат вас не влаштовує, то треба щось змінити в своїй поведінці. Що саме - треба розбиратися більш детально. З іншого боку - стосунки залежать від двох людей: вас та дружини. І якщо вона не захоче працювати над відносинами і змінювати іх на краще, - нічого з цим не поробиш. В будь-якому випадку звертайтеся до сімейного психолога на консультацію. Самостійно чи з дружиною.
Дополнение от автора
так дякую. вірив їй. після того всього говорив що давай сходимо до сімецного лікаря але в неї таке поняття що мов в тебе криша їде то ти і йди.
ось прийшла з роботи в мене була моя мати (вони недолюблюють одна одну) але дитину потрібно забирати із садочку кумусь от вона і согласилася. після роботи я трохи затримувався і зателефонував мамі щоб привезла доньку пізніше. і зустрілись вони біля магазину дружина каже щоб мамка дала дитину вона по магазинах сходить з нею, а дочка сказала що нехоче іти . мамка сказала що завезе тим паче що на дворі почало темніти тай бистріше йти самому чим з дитиною пішки. тай поїхали далі, у жінки небуло за що дзвонити то попросила свою сестру щоб зєднала та зєднала і говорить як поняти мамка твоя сказала навіщо тобі дитину давати. ось були у дома всі я їх звів до пари і кажу щоб небуло що той збрехав чи той питаю у своєї жінки твої слова а вона дивиця то на матір то на мене довго мовчала переходила з теми на тему але всеж сказала що то її слова . говоре що я баба а не мужик говорю скажи що я зробив таке як баба вона говоритьщо я нічого в сімю не приніс кажу а те що я устроївся на роботу і мені довелося чекати зарплату аж в кінці 2 місяця це раз, працював після роботи і це все для того щоб погасити кредит, оплатити комуналку , відати в магазин за продукти, і віддати гроші людям які позичав для нас. ти цього не рахуєш? знов переходе з теми, мамка виговорилась тай поїхала . а жінка ходила ходила плаче тай каже давай розійдемось але щоб у дитини були батько і мати. і будь ласка щоб до зарплати пожити у тебе. я сказав вибач тань якщо ми розходимось то будь ласка іди устрой своє житя щоб був дах над головою, а тоді прийдеш візьмеш до себе доньку я нічого не забороняю але я хочу налагодити своє життя якщо ти не зі мною то дай це зробити без тебе . тепір лежить у ліжку в іншій кімнаті плаче . я уже незнаю що робити.
Дополнение от автора
почему когда много долгов і я работаю чтобы их отдать и жить за свое она етого не понимаэт. и при етом мы говорили на ету тему сней она согласилась чтобы я поднапрягся и викрутил из етой борговой ямы.
Дополнение от автора
для друга ябы сказал что здесь я не советчик.
а в своей проблеме я ищу свои ошибки. которие допустил, я прекрасно понимаю что яне идеал. я немогу понять одно она говорит что во мне 60/бабы .а в чем ето выражаеца не говорит.
Дополнение от автора
хочу семю где я буду делать по хозяйству а жена по дому, рас я смог на кухне превратить потолок желтый от жира в белый (просто отмыв зго) то вполне ето моглабы сделать и женщина. да я понимаю нужно помогать . но и самому все нести на плечи тяжело.
психолог онлайн
Анна Тимофеенко
Юрій, доброго ранку! Ви не чуєте один одного з дружиною. Порадою не допомогти. Йдіть на парную терапію, або Ви на індивідуальну. Якщо Ви змінитесь, велика ймовірність, зо зміни відбудеться в родині, зокрема і в дружині.
психолог онлайн
Добрий вечір Юрій.
Дійсно, щоб покращити ваші відносини потрібні зміни. Якщо ваша дружина не хоче йти до псхиолога, почніть консультації із психологом ви самі. Тільки рекомендаціями в вашій ситуації допомогти не можливо.