Я - алкоголичка
Три роки тому назад я вперше випила,це було для того,щоб зняти напругу перед сексом. Відтоді, я час від часу так робила. Я розслаблялась, секс получався розкутіший, мені подобалось. Останніх півроку я почала дуже часто випивати - і перед сексом, і тоді,коли йшла десь у компанію відпочивати. Тоді я ставала дуже-дуже комунікабельною. Адже, по життю, я дуже соромлюсь щось сказати чи зробити. Останніх півтора місяці, з того часу,як я пішла у відпустку - я випиваю кожен день! Прямо по 200 гр горілки в день. Лягаю спати, відключаюсь і все. Живу я одна, ніхто не бачить, що випиваю, а мені так - добре. Я не хочу виходити на двір, я не хочу говорити із людьми. Випила - забулась, проспалась, і знову. Потім вийшла на роботу, і кожен ранок я починаю із стаканчика горілки, так мені легше збиратись на роботу, йти, працювати. Але у мене почали трястись руки, я боюсь,що хтось із моїх пацієнтів це побачить ( я працюю лікарем) Боюсь, що почують запах горілки. Але, зупинитись - не можу. Я напиваюсь до безпам*яті, а потім в такому стані - сплю ( це, окрім свого любовника, з яким я зустрічаюсь останні 7 років ) іще із чотирьма мужчинами. Вони всі із різних міст,і про існування один одного - не знають. А в п*яному стані я виробляю в ліжку все, от так вони до мене і іздять. Я набрала уже 2 кг ваги ( а я завжди дивилась за свохм зовнішнім виглядом). Але горілка збиває у мене тивогу на рахунок зовнішності. Я за 2 тижні уже двічі! прогуляла роботу, тому що просто ,п*яна проспала.
Коротко про себе : 34 роки, не одружена, дітей не має. Любовниця 7 років. Працюю лікарем. Живу окремо від батьків. Але у маленькому місті, де мене всі знають. Отримати консультацію і допомогу від психотерапевта я не маю змоги - до обласного центру 110 км. По скайпу я пробувала - не сприймаю я людину без контакту особистого. І консультації по 300-400 гр ,які є у нас у Луцьку, із моєї лікарської зарплати - непідйомні! Крім того, я кожних 2 дні купую по пляшці горілки, якби це страшно не прозвучало із вуст молодої,освіченої жінки! Я не знаю, що мені робити. Я сп*юсь.
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Віолетта, добрий день! Ви велика молодець, що так відверто і детально розповіли про себе психологам. У Вас вже є залежність, і Ви бачите її наслідки. Алкоголізм - це хвороба, хронічна, може призвести до летального кінця. Як лікар наслідки Вам зрозумілі. Те, що жінки швидше за чоловіків спливаються, не є міфом. У жінок менше ферменту, що розчепляє алкоголь. Віолетта, сама Ви не впораєтесь, Вам потрібна допомога. Я розумію, що психотерапія дорого. Є групи Анонімних Алкогліків, подивіться в інтернеті, де вони є у Луцьку - це безкоштовна допомога, де працюють за 12 корковою програмою подолання залежності. Йдіть туди, Ви отримуєте допомогу, підтримку, зможете змінити має життя! Краще йдіть на живу групу, гірший варіант, але як альтернатива знайдіть таку групу у скайпі. Цей рух Анонімних Алкоголіків є по всьому світу, люди виліковуються і починають жити своїм життям. Алкоголізм - це хвороба як запалення легень, гастрит тощо - Ви ж не соромились цих хвороб? Чи можно силою волі вилікуватися від них? Так де із алкоголізмом! Бажаю всього найкращого, впевнена, що Ви будете щасливою!
психолог онлайн
Віолетта хотілось би щоб було так, що б можна було вирішити той емоційний дискомфорт, який наштовкнув вас на вживання алкоголю, з допомогою пари слів, фраз и т.п.
Залежності, в тому числі і алкогольна, в своєму ядрі несуть завжди недоформоване вміння особистості бути емоційно незалежною. Так емоційно ми завжди в залежності з іншими, але говориться про ступін зрілості вміння володіти своїм внутрішнім світом та створювати конструктивні відносини.
Як ви думаєте від чого ви втікаєте в алкоголь? Що б вам хотілось би забути, про що не думати?
Краще спати ніж відчувати що....?
консультация психолога
Віолета, нажаль, залежність неможливо вилікувати одними словами і підтримкою. Згодна, Анонімні алкоголіки, як частина програми з видужання, Вам необхідна. Окрім того, порахуйте скільки грошей Ви витрачаєте на горілку, точно не менше ніж коштує психотерапія? Подумайте над цим.