Я не знаю, як мені бути!
Мене звати Соломія, мені 14… Навчаюсь в 8 класі, в маленькій сільській школі.Нас в класі 5.Троє дівчат, і двоє хлопців. В нас є класний керівник- Павло Ярославович.Вчитель, який мені як другий батько…Вчитель за якого я не вагаючись віддала б своє життя.Я його настільки поважаю… Він в моєму житті займає перше місце.він для мене все.)
Розумієте, наш клас, ну він такий… вчимося ми чесно кажучи не дуже, тай поведінка в нас не така як має бути…
Але ви не подумайте, я не якась там остання , не розуміюча життя дівчина
Мене турбує дуже багато питань.вчитися я можу, якщо дуже захочу..навіть дуже можу, їжджу на олімпіади, тай мама моя теж вчителька…
Школа в нас маленька, з першого по девятий клас…
Павло Ярославович, наш класний керівник, йому 39 років..він досі не одружений, дітей не має, і все своє життя присвячує школі
В нашій школі він працює, від того часу, як закінчив університет, вже 18 років…Ми його 4 клас, до нас він мав ще три класи…
Для мене особисто, він — людина,без якої я не бачу свого життя.. Все що я роблю, це стараюся, бути блище до нього, дізнатися більше про нього..Він людина З ЯКОЇ Я ХОЧУ БРАТИ ПРИКЛАД.! ВІН ДЛЯ МЕНе ВсЕ!!! багато людей з мене сміються, кажуть що я в нього закохалася ? , але ж це не так.Так, я занадто багато про нього думаю.. Але всеж…
Сьогодні він сказав такі слова :»Я не можу зрозуміти чому ви такі, чому ви не вчитесь,чому ви такі пофігісти,.За 18 років в цій школі, в мене не було ще таких дітей.Ви в восьмому класі, я хочу щоб з вас виросли люди.Якщо я незможу в девятому класі вас змінити, то піду з цієї школи, і ви будете закінчувати її, з чужим класним керівником!)»
Тоді я йому сказала -» Павло Ярославович, не кажіть так»
А він » Я на повному серйозі.
Ця людина для мене є все… Він звертався до цілого класу, але з цілого класу, я одна його ціную і поважаю…клас мій, ну вони пусті
..я незнаю про що вони думають
Я не хочу щоб він погано про мене думав.ВІН НЕ ЗНАЄ, НАСКІЛЬКИ ВІН ДЛЯ МЕНЕ ДОРОГИЙ!)
Я ПРОСТО НЕ ЗНАЮ ЩО МЕНІ ДАЛІ РОБИТИ, ЯК ДАЛІ БУТИ???
Залишився лише один рік??
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Добрий вечір, Соломіє! Дуже зворушливо звучить Ваш лист, повз нього не можливо пройти байдуже. Чому Ви вирішили, що Ваш вчитель погано про Вас подумає? Чому Ви на себе берете відповідальність за ситуацію в класі? Хто Вам сказав, що Ви серед тих, хто не вчиться і яким все без різниці? Що буду через рік, залишився лише рік - що це для Вас значить? На що Ви розраховуєте? У викладача своє життя, мабуть родина. Але друзями Ви можете бути. Приходити в школу за порадою, спілкуватися. Соллміє, це дуже гарно, що в Вашому житті є така людина, Ваш викладач
, можливо це і закоханість, але в цьому немає нічого, за що може бути соромно. Він Ваш ідеал, і Ви ідеалізуєте його - це абсолютно нормально, особливо для підліткового віку. Соломіє, не думайте про те, що буде через рік. Вчиться зараз у свого гарного вчителя життєвої мудрості і цінуйте те, що маєте зараз! Всього Вам найкращого!
психолог онлайн
Здравствуй, Соломия!
Ты пишешь, как много учитель для тебя значит. И должно быть так больно думать, что его может не быть в твоей жизни. Мне кажется, что ты переживаешь страх потерять его.
Но, мне кажется, важно помнить, что он может выбирать. И его выбор может совсем не зависеть от того, что делаешь ты. Реальность такова, что мы не всегда можем повлиять на других
Дополнение от автора
Справді, я дуже боюся втратити цю людину. І хочу зробити щось, щоб все було не просто так. Хочу запамятати кожну хвилину, кожну секунду в школі, де я так щаслива....
Ті його слова, краять моє серце)
психолог онлайн
наверное, может показаться, что он отвергает тебя этими словами и отталкивает.
Но, как я поняла, он говорит об успеваемости, еще и всего класса. Каждое слово, которое не несет тебе сигнала о том, что ему хотелось бы быть рядом с тобой, что он ценит тебя, приносит более или менее острую боль возможной потери.
Мне кажется, очень важно обращать внимание, насколько его слова действительно касаются именно тебя. И, вероятно, когда ты заметишь, что критика точно не про тебя - будет легче
Дополнение от автора
Сьогодні він ще дещо сказав. Сказав що якщо людина може і не хоче, це погано. Якщо вона не може, але хоче, то вона має старатися, і в неї все вийде, бо все дається не просто, і потрібно старатися.
А якщо вона може, і хоче.... багато говорить, але нічого не робить.. то гріш їй ціна.
Розумієте, я давно хочу змінити все, щоб він зрозумів, що це все що він каже для мене не пусті слова.
Тільки я не знаю як змінитися, як почати все спочатку, як мені бути?
психолог онлайн
Соломіє, кожен Великий шлях починається з маленького кроку.
Ти можеш починати вже зараз – не завтра, не в понеділок, не через тиждень чи у вересні – а ЗАРАЗ.
Є завдання, які треба виконати – виконай їх. Це Справжній Крок.
І кожної миті, коли є вибір (а насправді, такий «вибір» є постійно) – роби його так, як вважаєш за потрібне, не зважаючи на однокласників.
Але.
Хотілося б трошки скерувати твою увагу на Мету – все, що ти робиш, важливо робити НЕ заради іншої людини, навіть такої Гарної Людини, яка для тебе ДУЖЕ важлива. Все це важливо робити заради себе, свого майбутнього (про яке й піклується і хвилюється ваш Павло Ярославович), заради свого життя.
Дополнение от автора
Спасибі вам, те що ви написали мене дійсно зворушило.
Я хочу змінитися , але як не знаю. Хочу щоб було помітно що я стала іншою, мені і всім...
Я не знаю що зробити для того
психолог онлайн
Знаєш, є такий вислів «Делай, что должен, и будь, что будет» (я не стала перекладати, щоб не помилитися). Він означає, що коли не знаєш, що робити, то важливо робити саме те, що ти повинен (наприклад, для тебе це навчання), і тоді станеться те, що має статися.
Тому для тебе маленькі кроки у вигляді виконаних домашніх завдань, або рефератів поза межами шкільної програми, охайного вигляду та гідної поведінки, уваги на уроках та вдумливого ставлення до свого життя – думаю, що ти краще за мене знайдеш ці «кроки».
Ти хочеш змінитися – це дуже важливо, думаю, що ти сама знаєш, що тебе в собі не влаштовує, і в твоїх силах почати свої маленькі кроки до цих змін.
Є таке оповідання В. Осеєвої називається «Хорошее» (вибач, знов російською), про хлопчика Юру, який все хотів щось гарне зробити, тільки шукав він серед якихось героїчних вчинків, а близьким людям навколо нього важлива була його проста маленька допомога, і нічого героїчного…
Дополнение от автора
Думаю так я і зроблю. Хай вже тоді буде що буде.
Велике вам спасибі. Ваші слова для мене є дуже важливими.
Я буду робити так, як підкаже мені серце
психолог онлайн
Соломіє, а що ви хочете змінити в собі? Чим вчитель не дуже задоволений? Мова йде про дисципліну в класі?
Дополнение от автора
Так.. В нашому класі немає жодного відмінника. Мене підводить іноземна...
Решта предметів в мене все добре, для себе я знаю, а оцінки... які є такі є.. На них я уваги не звертаю. Буває 7, а буває і 12.
Поведінка.... Ми завжди шукаємо пригод, і завжди їх знаходимо.
Розумієте, коли мені було погано, (це довга історія, але це повязано зі школою) ми з ним дуже довго переписувалися, і я йому відкрила душу, ми говорили на тему треба змінитися, бо я йому писала ЩО НІХТО НЕ ЗНАЄ ЯКА Я НАСПРАВДІ, І ВІН ТЕЖ. АЛЕ ВСІ ЧОМУСЬ ДУМАЮТЬ ПРО МЕНЕ ДУЖЕ ПОГАНО
він написав, що він напевно буде останньою людиною яка так думає, і казав що мені треба показати себе таку, яку мене ніхто не знає., але я тоді не знала як це зробити і залишила все як є. Він на мене розраховує, і тими слова, хоче мені щось сказати, , на щось скрито натякає.
Вчора він сказав одній людині таку фразу: "я завжди добиваюся того, що мені обіцяють*", тоді я згадала, що обіцяла йому змінитися, бо він казав що в мене вірить.
Дополнение от автора
Але я не знаю, як для всіх стати іншою, як змінитися
психолог онлайн
Соломія, у вас не дуже добрі стосунки з батьками? Ви не отримуєте від мами і тата підтримки? Я перепрошую, що задаю надто особисті питання, але мені здалось, що ви на свого вчителя переносити роль батька. Він надто зблизився з вами. Йому не треба було переходити цю межу, тому що ви зараз дуже близько до серця сприймаєте його слова, ніби він від вас особисто щось очікує. Тут дуже сильно порушені рамки і дискомфорт через це. Ви підліток, а підлітки всі трохи нечемні ) Це нормально. У вас страх бути відкинутою ним/батьками, якщо ви просто будете собою, хоч і називаєте свою поведінку - "бути поганою". Думаю, що батьки вас теж відкидали, коли, на їх думку, ви були нечемні. Не знаю чи вам варто змінюватись, просто будьте собою)