Мені самотньо
Дуже часто я відчуваю себе зайвою. Де б я не знаходилася мені здається, що я лише все псую. Мені часто хочеться поділитися певною інформацією, щось розповісти особисте, але коли я починаю розмову мені здається, що людина не розуміє мене , не чує. І після цього я лише розчаровуюся і замикаюся в собі. Багато людей мене оточує, але я неможу нікому двіритися і розповісти те , що мене турбує. На Пасху я ходила в храм. Я була з своєю сімєю я майже плакала там. Всі про щось говорять сміються, а я стояла там як якась зайва річ , яка тут зовсім не сумісна.
Я прийшла додому і одразу почала плакати. Я відчуваю себе самотньою. Останнім часом я сама не своя. Я стала нервова , мені постійно хочеться спати у мене болить голова я майже нічого не роблю але постійно виснажена. Але бувають такі дні , що я занадто енергійна мені весело а потім я знову сумна і нікому не потрібна. Не розумію, що зімною відбувається. Будь-ласка скажіть ,що зімною таке?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Інна, доброго ранку! Причин того, що з Вами відбувається, може бути безліч: криза підліткового віку, Ваші особисті особливості. Коли ці стани у Вас розпочалися? Що за події в житті передували таким змінам? Якою Ви були в дитинстві? Виберіть собі психолога і попрацюйте один на один. Із задоволенням доможу!
психолог онлайн
Інна, ситуацію, яку Ви описуєте, необхідно розібрати на особистій зустрічі. З короткої інформаціі, яку Ви надали, можна зробити гіпотезу, що у Вас тривожно-депресивний стан. Щоб допомогти Вам, необхідно знати деяку інформацію про особливості Ваших депресивних чи тривожних думок. Скажімо, що у Вас на думці, коли Вам здається, що Вас не чують і в результаті Ви замикаєтесь? Про що Ви думали, коли відчували себе зайвою в колі рідних? В яких ситуаціях у Вас найчастіше виникають думки, що Ви нікому не потрібна? Як давно у Вас такі різкі перепади настрою? Всі ці деталі Ви можете обговорити з психологом і раджу НЕ ВІДТЯГУЮЧИ знайти такого і пропрацювати Вашу проблему. В таких випадках добре зарекомендувала себе когнітивно-поведінкова терапія, буду рада Вам допомогти особисто чи у скапі. Звертайтеся.
психолог онлайн
Інна, доброго дня. Ваші переживання дуже часто бувають у багатьох людей Вашого віку, це не є чимось дивним. Підтримую колег у тому, що схоже на тривожно-депресивний стан та кризу підліткового віку. Для того, щоб отримати доброзичливу та м`яку професійну підтримку в цей нелегкий час я пропоную Вам звернутися до психолога. Якщо цього не зробити зараз, то цей стан може залишитися з Вами і надалі, у дорослому житті та суттєво погіршити його якість. Звертайтеся!