Не можу розібратися своїм життям своїми почуттями
Добрий вечір!! Мене звати Марта мені 25 повних років. Вже який час не можу розібратися у своєму житті. У своїх 25 років я жила чотири рази гражданським браком, не враховувати те що ще зустрічалася багатьма. Я не можу прожити з людиною більше 2-х років . Чомусь пропадає саме почуття до тої людини яку я дійсно кохала до якої тягнуло, без якої я думала ,що життя не можливе. Но проходив рік і мої почуття зникали. В даний момент я живу одна, но є молодий чоловік до якого також немає тих самих почуттів. Но мої батьки ого дуже люблять і кажуть це моя судьба він дуже добрий, для кожної дівчини такий чоловік мрія.... Ще у моєму житті залишився колишній гражданський чоловік якого я дійсно кохала но пройшов тот час моїх почуттів і я його покинула. В даний момент він хоче все повернути. Що зі мною не так?я сама відштовхую людей а через деякий час я осмислюю що я роблю великі помилки у своєму житті но повернути час буває занадто пізно. Як мені зупинитися? як мені зрозуміти, що мені потрібно? як зрозуміти саму себе...?? Що зі мною не так що я хочу в цьому житті..
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день Марта.
Удивительная реакция на ваш текст - хочется замедляться, замедляться. Такое ощущение, что вы куда-то бежите. А вот от чего или зачем - пока не очень понятно.
Не знаю, кто вам впарил такую фигню, что с вами что - то не так, но он был не прав. НЕТ ТАКИХ КРИТЕРИЕВ. Просто нужно разобраться кто вы, какая вы, куда так торопитесь, и отпадет желание называть себя не такой. Вы просто будете знать особенности своего устройства, свои способы заботиться о себе и предъявлять себя. А потом само собой придет понимание - а чего та уникальная и неповторимая Марта хочет.
И поверьте, с такими запросами лучше обратиться за помощью специалиста. Это достаточно глубокие запросы, чтобы справляться самому. И такая работа может кардинально улучшить вашу жизнь.
Поищите психолога в своем городе или в скайпе можно. Не оставайтесь в одиночестве.
психолог онлайн
Добрий вечір, Марто!
Щоб не казали Ваші батьки чи хтось ще, жити з людиною доведеться Вам, а значить і обирати лише Вам. До того ж зі сторони багато що не видно, а от у спільному житті вилізає -ой-йой. Тож не піддавайтесь на різні вмовляння.
По-друге, з чого Ви взяли, що з Вами щось не так? Навпаки, період закоханості триває як раз рік (плюс-мінус). В цей час побачити людину повністю справжньою не можливо - так працює психіка. А от коли закоханість згасає, тоді можна вже роздивитись, хто поряд. І зрозуміти, по дорозі в житті вам, чи ні. Інша справа. якщо всі стосунки зупиняються приблизно на одному і тому "місці". От тоді треба розбиратись, що Вам заважає. І це питання саме психотерапії: для того вона і була створена, щоб розбиратись з такими питаннями, і з питаннями "Як мені зупинитися? як мені зрозуміти, що мені потрібно? як зрозуміти саму себе...?? що я хочу в цьому житті..." також.