Я, мій чоловік і моя мама: часті сварки вдома......
Доброго дня! Я недавно вийшла заміж, живемо з чоловіком і з моєю мамою в приватному будинку, все ніби гаразд, але з перших днів спільного життя я почала зі всіма сваритися.
З чоловіком дрібні побутові сварки, які більше стосуються того, хто по господарству що має робити або кому що не подобається, зазвичай несуттєві, просто ми емоційно вирішуємо свої стосунки, через 5 хвилин ми емоційно миримося і сварки сліду не лишається.
А от відносини з мамою я зіпсувала взагалі. Тут ми сваримося постійно, за будь-які дрібниці, особливо кухня, приготування їжі, господарювання - це просто нестерпно, спочатку мама всіляко мене повчала що і як має бути і постійно критикувала, що те не так і те не то, через це я дуже обурювалася і зривалася на крик і сварки...потім ми кілька днів ходимо, гніваємося, потім якось миримося, але через якийсь час все повторюється, я стала нетерплячою до мами, будь-які її питання чи поради виводять мене з себе, стараюся стримуватися, але важко себе контролювати... А ще мама постійно мене критикує, коли я якимсь не таким, на її погляд, тоном звертаюся до свого чоловіка, мовляв я маю до нього говорити шанобливіше і стриманіше..... або сьогодні: вночі ми з чоловіком трохи на підвищених тонах вирішували що робити на вихідних :-) трохи поговорили, трохи походили туди-сюди по будинку, на вулицю, на кухню, потім все узгодили і пішли щасливі спати, а зранку мама мене питає " що це за війна вночі була, чому ми сварилися?" от факт, що вона постійно все чує, бере собі до голови і потім ще й намагається в мене вияснити що це було знову мене розізлив і я знову на неї накричала, що не треба лізти в наше життя, а вона у відповідь плаче, що не лізе, просто хоче щоб у нас було все добре...... Я вже просто з розуму сходжу, як мені бути, щоб з ними не сваритися? Це взагалі нормальна ситуація? Не можу з цього вийти, бо тільки стараюся підтримувати емоції, мене вічно чимось розізлять і понеслась далі......
Вопрос от: ; Возраст: 30
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго дня Irtsia! Оскільки Ви тільки недавно вийшли заміж, те, що між вами та чоловіком з"явились "сварки" (з вашого листа) то це результат того, що на початку багато питань (побутових особливо) вимагають узгодження, домовленностей, обговорення. Тому дуже важливо на цьому етапі намагатись спокійно і доброзичливо обговорювати з ними як ви будете вирішувати те чи інше питання сумісного побуту. Спробуйте контролювати емоційні вибухи, ажде інакше ви ризикуєте виробити стиль відносин з чоловіком, де сварки стануть частим способом спілкування, і як, ризик, стане звичкою. Повага один до одного має залишатись в основі вашої взаємодії. Це стосується і поведінки чоловіка по відношенню до вас.
Щодо сварок з мамою. Спробуйте окреслити Ваші межі, де саме Ви вважаєте мама не повинна втручатись у вашу сім"ю. Спокійно донесіть до відома мами, що ви вважаєте несприйнятним. І розцініть таку розмову як можливість покращити стосунки с нею. Адже ваші стосунки з мамою не мають переплітатись із вашими стосунками з чоловіком.
Бажаю щасливого сімейного життя)
психолог онлайн
Здравствуйте, жить с мамой и мужем -это всегда испытание. Много семей на этом прогорело. А могло быть все иначе. Кто хозяйка в том доме, где Вы живете? кто хозяин? Как Ваш муж себя там чувствует? мне кажется нужно провести четкие границы между мамой и вашей семьей.