Допоможіть розібратися в самій собі.
Я Оля, мені 26 років, одружена, маю маленьку донечку 9 місяців.Дуже люблю свою доню та чоловіка. Ми з чоловіком дуже мріяли про дитину, проте я довго не могла завагітніти, коли це сталося я відчула себе найщасливішою. Чоловік у всьому допомагав. Народилася донечка перший місяць чоловік взагалі не відходив від мене та дитини, готував прибирав, тим паче що мені зробили Кесерів розтин. Чоловік військовий, його перевели на попереднє місце служби, ми переїхати в місто де проживають наші батьки здавалося все чудово, чоловік поруч донечка підростає рідні підтримують. Та не так сталося як гадалося, у чоловіка знайомі, друзі, прогулянки, а я з дитиною вдома сама, треба і приготувати і попрати, поприбирати, і звичайно доньку глядіти. Чоловік повертається з роботи і з друзями на пиво, каже не довго, частіше за все мене не запрошує, тому як доні вже свій режим коли спати коли їсти, тому я не можу ввечері з маленькою скласти компанію чоловіку. І тому щоб його не образити відпускаю на зустрічі з друзями. В самої друзів не має, тому частенько ходжу до мами, чи відвідую бабусю в іншому містечку. Після народження дитинки я взагалі забула про себе, вся моя турбота це дитина та чоловік, донечка чистенька нагодована вигуляна на свіжому повітрі, чоловік чистий, нагодований, приголублений))))у домі чистенько і завжди готова їжа. Чоловіка бісить те що я надзвичайно турботлива мама, та ще й прискіплива до порядку. Якщо раніше його це ніяким боком не зачіпало я сама прибирала готувала, прала, то зараз потребую його допомоги хоча б догляді за дитининою. Здебільшого він відмовляє, або робить після сварки. Ми стали дуже часто сваритися, він почав мене товкти, не бити а штовхати, кажучи що я сама в цьому винна, я багато чого сталу забувати, або просто не пам’ятаю що мені сказали чи попросили, відчуваю себе служницею в своїй родині, яку використовують кому як треба. В мене не маю часу для самої себе,навіть не можу виспатися не те що вночі але й вдень, займаюсь хатніми справами. Я сама ловлю себе на тому що кидаюсь на людей без всякої на то причини. Допоможіть мені розібратися в самій собі.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго дня Оля! Насправді будь-яка молода мама дуже потребує допомоги і це мають розуміти рідні, найближчі люди. Допомога рідних потрібна для того, щоб Ви елементарно могли відпочити та набратися сил, для того щоб доглядати за дитиною та виконувати хатні справи. Але крім цього, на мою думку, як Ви, так само і Ваш чоловік потребуєте психологічної допомоги. Оберіть собі психолога, з яким Ви би змогли попрацювати над вирішенням своїх проблем. Ця робота може бути "наживо" (якщо психолог буде з Вашого міста) або онлайн (через Скайп). Проблеми краще вирішувати, коли вони тільки з"явились і не допускати погіршення. На все добре.
психолог онлайн
Доброе утро, Олечка, на лицо физическое и эмоциональное истощение, которое связано с первыми несколькими годами по уходу за ребенком, счастливая мама это отдохнувшая мама и, если у Вас вокруг столько помощников, почему бы их не подключить себе в помощь? За это время Вы можете выспаться, сходить в салон красоты или тренажерный зал и уделить время себе. Вы также можете записаться на танцы или любое другое занятие, которое Вам по души и где Вы сможете проводить время наедине с собой. Основная зона риска в семье, после рождения ребенка-это потеря мужско-женских отношений и переход исключительно в детско-родительские.
Если родители у Вас под боком, Вы можете попробовать договориться и оставить им ребенка на один вечер или выходной и устроить романтический ужин или поход в кино и провести это время вдвоем с мужем. Постоянная любовь к порядку может быть сублимацией Вашей сексуальной энергией, то есть Вы свою женственность и сексуальность переводите в другой формат, что лишает Вас возможности оставаться прежде всего женщиной для Вашего мужа, Вы выступаете в роли заботливой жены и мамы для ребенка, а этого может быть недостаточно. Поэтому попробуйте по новому расставить для Вас приоритеты, что для Вас важнее порядок в доме или сохранение отношений? Вы также можете воспользоваться поддержкой специалиста, который поможет Вам в возвращении Вас, как женщины и улучшении качества Ваших отношений с мужем. Удачи Вам м терпения!!!