Мою дитину ображають
Доброго дня! Моєму сину 11 місяців. Ми часто гуляємо з сусідкою. У неї донька на місяць молодша. Часто виходить так, що вони в парку нас знаходять і приєднуються до "пікніка" - ми розстеляємо коврики і діти повзають і граються. Але от донька сусідки постійно шарпає, щіпає і штовхає мого сина. А він плаче. На прохання пояснити доньці, що так не можна і вчити неагресивно себе вести з іншими - вона посміялася і сказала:"ну она же девочка". І в мене питання, оскільки я молода мама вперше і хочу допомогти своєму синові - як поступати в таких випадках? Адже це тільки початок. Ми можемо їздити в інший парк гуляти, але чи це правильно? Адже і там знайдеться хтось такий ж...Як вчити сина не плакати, якщо його ображають, а постояти за себе? Він в нас зовсім безобідний і лагідний...
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Яна Валерьевна Музик
Анна Сергеевна Афиногенова
Алина Владимировна Лелюк
Вячеслав Ярмак
Доброго дня, Адріано!
Ви не повинні вчити свого сина не плакати. Він ще маленький, а дівчинка агресивна, так буває. "ну она же девочка"---це не аргумент. До того моменту, поки Ваш син не подорослішає , не навчиться себе відстоювати - це маєте робити Ви, адже Ви його мама. Покажіть йому приклад. Покажіть, що Ви на його боці, та будете його підтримувати та захищати.
Спробуйте пояснити сусідці, що Вам не підходить її пояснення "ну она же девочка". Запитайте, чи було би приємно їй, та її донці, якщо Ваш син буде так поводитись? Якщо вона не зрозуміє - скажіть, що не будете спілкуватись.
Не бійтесь відстоювати права та особистий простір Вашого сина.