Відносини з одруженм чоловіком
Пів року тому в одній з соцмереж познайомилась з чоловіком на 14 років старшим. Уже на 3 день він приїхав познайомитись (живе за 300 км) от і тоді я дізналсь, що він одружений, по його словам живе з дружиною лише заради дитини і немає ніяких почуттів до неї. Цю тему ми більше не обговорювали. Майже щотижня приїжає, буає і на пару днів, щодня спілкуємся, переписки до ночі, зве мене в гості, я теж бувало їздила до нього. Чим далі, тим бачу, що відносини набирають обертів. Він з одного боку каже, що не хоче бути стримуючим фактором для мене, щоб я не пожалкувала, а з іншого - ревнує, коли я десь йду відпочивати. Для мене робить будь-які дрібниці, все що не захочу, дорогі подарунки, сюрпризи, дуже ніжний і лагідний. Знаю що подобоюсь , знаю що манить його до мене і не хоче втрачати. Нам комфортно разом, немає ніяких конфліктів, намагаємось все вирішити обоюдно. Але незнаю скільки це буде тривати, чи потрібн я йому чи лише як забава. ??? Чи буде продовження у даних відносинах?? і як нам бути далі? Він боїться закохатись в мене, і я боюсь щоб нікому не було боляче...але і один без одного нам теж важко...(((
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Megan,Вам краще ці питання задати йому. Чи Ви для нього звбава, чи він бажає залишитись з вами і розірвати стосунки з дружиною? Як він бачить продовження даних відносин?
А як ви бачите розвиток ваших відносин? Чого Вам хочеться? Поділіться з ним. Розкажіть про свої переживання йому. Якщо він насправді цінує ваші прчуття, то у вас має вийти відверта розмова.
психолог онлайн
Доброго дня! Дякую, що написали про свою історію.
Бажаю вас підтримати. Стосунки з одруженим чоловіком самі по собі доволі комфортні і передбачувані. Одружені чоловіки -це, загалом, реалізовані, упевнені і досвідчені чоловіки. Вони уміють залицятися. І роблять це ефективно (те,що він є одружений тому підтвердження). Обговорювати його та його мотиви не треба. Мене більше цікавите ви))
Що ви отримуєте із цих стосунків такого, що не можете отримати зі стосунків з неодруженим чоловіком?
Що ви бажаєте отримати від цих стосунків? Яке майбутнє бачите з ним?
Який саме час ви готові витратити на такі стосунки (у тому режимі, який є на сьгоднішній день)?
Чи готові ви відмовитися від народження дитини, якщо він буде проти?
Будь ласка, подумайте над цими питаннями. Успіху вам))
консультация психолога
Елена Александровна Слободянюк
по його словам живе з дружиною лише заради дитини і немає ніяких почуттів до неї.
- Это обычная 100% фраза всех мужчин, которые напрямую говорят в лоб женщине - У меня есть семья я их люблю, никуда от них не уйду. Предлагаю быть тебе любовницей, соответственно отношения без обязательств.
Когда мужчины говорит что ради ребёнка, всё всё сказки. Что бы давить на жалость, и женщины верили что он больше не с кем не спит.
У Ваш отношения следующего характера -
взаимоотношения женщины с низкой самооценкой, с мужчиной с низким уровнем ответственности.
в подобных отношениях мужчины никогда не с троят серьёзные отношения с женщиной. Так как изначально отсутствует у них уважение.