Невзаємна любов: краще мати друга чи не мати нічого?
Доброго дня! Я вже чотири роки закохана у свого друга. Ми були однокласниками і ще в школі я звернула на нього увагу. Ми подружились і спочатку здавалось, що я йому теж подобаюсь. Але він почав зустрічатись з моєю подругою. Я вирішила забути і відпустити, перед тим зізналась у своїх почуттях. Поїхала вчитись до іншого міста, але через деякий час ми знову почали спілкуватись, з дівчиною він уже розійшовся. Зараз у нас дуже близька дружба, ми прекрасно розуміємо один одного, нам цікаво разом. Ми з ним різні, він раціональний завжди, а я керуюсь почуттями.Ні в мене, ні в нього не складають стосунки з іншими, я знаю, що в мені поєднуються майже всі риси, які він хотів би бачити у своєї дівчини, але він називає мене подругою і не виходить за рамки. Що робити? Припинити спілкування, але тоді я втрачу унікальну людину, яка знає про мене все і завжди поруч, та й йому буде боляче. Я б хотіла зустрічатись з ним, але не знаю, як закохати його в себе
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго дня, Оксано. На мою думку, тільки ви можете відповісти на питання:"Що робити?". Тільки Ваша відповідь буде вірною саме для вас. Ви написали, ваш друг "не виходить за рамки" і мабуть ви для себе знайшли пояснення чому у ваших стосунках складається саме так. І читаючи ваше повідомленні можу припустити, що пояснили ви це тим, що він не відчуваю до вас бажаних почуттів. Але ваші висновки можуть бути побудовані на вашому особистому світосприйнятті, так як Ви самі підмітили, що ви керуєтеся емоціями, а друг дивиться на речі біль раціонально. Тому ваші висновки можуть бути про Вас, а не про дійсні мотиви поведінки близької вам людини. Як ви гадаєте?
Існує безліч варіантів,ви можете подумати, чому ви обираєте саме розірвання будь-яких стосунків, що спричинить біль по-перше Вам та як Ви зазначили, можливо, іншому.
Та що для Вас влюбити в себе?
Хочу зазначити, що це, звісно, мої припущення зроблені тільки з того, що Ви написали. Тому що я нічого не знаю про Вас та Вашу ситуація, окрім того що прочитала.