Мій чоловік піклується про іншу
Добрий вечір. Недавно появилася така дилема - співробітниця чоловіка. Дилема - тому, що її забагато: у розмовах, у нашій машині...Почну з того, що ми одружені рік, все у нас гаразд, чекаємо на першу дитинку. Не конфліктуємо, у нас завжди є що до розмови. Але останнім часом мені стало важче у побуті: організм втомлюється, думаю через вагітність. І я помітила, що мій чоловік приділяє насправді більше часу іншій,а на мене звалює все. Робота по дому завжди на мені, кухня, ремонт. Я не проти, я з радістю і любов\
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Пробачте, чомусь питання розбилося. Я не проти, я з радістю і любов'ю все роблю. Але і проблеми також розв'язую я: якщо щось з машиною - вирішую я, бо мій чоловік на роботі і не може...якщо з квартирою - вирішую і бігаю по інстанціям я...бухгалтерія, ведення документації...все. І я була не проти, бо розумію, що він втомлюється, що багато працює, що поки я не працюю - я можу на себе взяти все це. Але якось ввечері він прийшов і почав розповідати, що Ані (цій його підопічній) так важко на роботі...що над нею підшучують хлопці в офісі і він її захищає...прозвучала фраза, що вона така симпатяшка була з темним волоссям, показав фото. Постійно підвозив її після роботи. Коли я була за кермом, то вона також сідала. Нічого ТАКОГО. Якось одного разу дорогою додому ми розмовляли втрьох про дитинство і тут мій чоловік спитався:\"А ти гралася в резиночки?\".Тон був надзвичайно ніжним...ну знаєте, такий голос, яким ваш чоловік розмовляє до вас, коли ви на одинці. І я вже набрала повітря, щоб відповісти, як тут вона почала відповідати і він дивився на неї. І тут моє серце наповнилося сірою ревністю...Але я промовчала. Через декілька днів ми виявили на машині пошкодження і треба було викликати даі. І знову ж таки - все це на мені. Я зірвалася, бо постало питання: чому постороння дєвка має протекцію крутішу президента від мого чоловіка, вищу зп у свої пів року стажу, ніж була у мене при 3 роках стажу на такій ж посаді; як так-мене,вагітну,він не береже -ганяє по інстанціях,при тому, що мені розповідає, як їй важко?! Ми поговорили. Я сказала, що мене це не влаштовує. Нехай її чоловік зустрічає її після роботи. Якщо ще раз вона сяде в машину-йому доведеться її звільнити.Пройшов місяць. Ми про це забули.Але вчора прозвучала фраза докору, ніби-то тепер через мене він не може підвозити друзів після роботи...Питання до вас: я забагато взяла на себе? Треба його навантажити так, щоб не вистачало часу на дєвку?Як зробити так,щоб він хотів піклуватися про мене? Буду дуже вдячна вам за допомогу!

психолог онлайн
Добрий день, Емма!
Схоже на ситуацію, коли в сім"ї переплуталися ролі, але треба уточнювати з Вами, чи це саме так. Я напишу, а Ви подивитеся, як це відгукнеться у Вас.
Тобто ніби Ви зайняли роль чоловіка, оберігаєте його, робите спави, які мав би робити мужчина, ремонт, машина, квартира, бухгалтерія... А чоловік у свою чергу не хоче, або не може зайняти роль жінки у вашій парі, от і знайшов для себе ту, з якою може почуватися справжнім чоловіком. Він може її захищати від колег, думати про те, як їй важко і т. д.
І ще одне скажу, що в сім"ї з"являється третій, або третя тоді, коли між двома є невирішені конфлікти, та невидима, або видима напруга у стосунках.
Бажаю Вам розібратися з проблемою та бути щасливою жінкою, та дружиною.Ответ отредактирован автором 01-05-2015 00:34:29