Як збільшити свою значимість перед дівчиною?
Доброго дня/вечора/ночі!
Останнім часом мені здається, що я в очах дівчини став чимось на подобі маріонетки, перетворився на "тряпку". Я її дуже поважаю і ціную те, що вона мені каже.......
Трохи про неї. Вона вчиться зі мною в одному класі. Наскільки зрозумів, вона любить підвищувати самооцінку за рахунок інших хлопців (вони постійно пишуть їй схвальні коментарі в соціальних мережах, стараються її собою зацікавити). Я десь 1,5 року обережно добивався її: просто показував, що я кращий за когось, і в результаті отримав її...Вона погодилася зі мною зустрічатися і в нас почалося позитивне спілкування...Говорили про безліч тем, та вона, схоже, сподівається на дійсно близьке спілкування...Вона розказувала мені про свої комплекси, казала, що вона дуже ревнива і ще, що їй з хлопцями легше налагодити спільну мову.....
.
Недавно, я аналізував власну поведінку і почав розуміти, що я занадто "стелюся" під неї...Я завжди намагався їй довести, що вона бажана і що вона мені дійсно подобається...По моїх відчуттях, моя значимість перед нею почала падати і тому згодом вона буде ставитися до мене "звичайно", як не до людини, яку любиш, а як до хорошого друга...В кращому випадку...Перед початком стосунків вона вагалася. Її подруги казали мені, що для неї я ідеальний друг, та не хлопець...Та я не тиснув на неї, а просто продовжував проявляти свою увагу....Згодом її "Ні" перемогло "Так" і вона стала моєю дівчиною.
Хочеться довести їй, що я її не покину. що я вірний і буду турбуватися про неї у майбутньому (я націлений на серйозні стосунки, тому почав так рано хвилюватися про значимість). Головна проблема в тому. що якщо я покажу, що нікуди від неї не подінуся, то, боюся, вона перестане мене цінувати, а то й взагалі її буде від мене тошнити. Я сиараюся бути милим показую свою надійність у різних ситуаціях, але почав розуміти, що можу перетворитися на прислугу, що виконає будь-яку забаганку..........
Мен погано від тої думки, що згодом можу стати їй непотрібним...Ми спілкуємося на філософські теми (ревність, пізнання один одного), але це може бути поверхнево....Потрібно або збільшувати рівень довіри між нами. або підвищувати власну значимість...Дорогі психологи, я не знаю що діяти...
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Такі дівчата полюбляють увагу та філософські теми, але закохуються у поганих та брутальних хлопців. Ти такий?
Якщо бажаєш її - не запаморочуй собі голову "позитивним спілкуванням", та не веди себе як добрий друг.
Але ще важливіше - більше знайомся та спілкуйся з тими дівчинами, які тобі чимось не подобаються (зовнішньо), але приємні в спілкуванні. Через це спілкування тобі стане зрозуміло, де ти "гальмуєш".
Взагалі, не зважаючи на твою зрілу увагу до власної значимості, найбіль цінна порада - підвищуй свою самооцінку і серйозність не за рахунок думки дівчини, а за рахунок власної впевненності.
психолог онлайн
"Чем меньше женщину мы любим, тем легче нравимся мы ей" - писал великий поет.
Я думаю Александр Сергеевич говорил не об отношениях без чувств. А скорее он как человек творческий был склонен слишком погружаться в чувства.
Вот такую аналогию вызвал у меня Ваш пост.
Серьёзное отношение к девушке это прекрасно, но что еще есть в Вашей жизни? Чем Вы увлекаетесь? Чем горите? В чем чувствуете необычайную лёгкость? От чего у Вас блестят глаза? От чего Вы светитесь?
Мы все идем на свет.
Нам всем нравятся довольные интересные люди, а не люди, которые пытаются нам во всем угодить.
Отношения, в которых идет игра в одни ворота, обречены.
Гармония предполагает баланс, то есть удовлетворение потребностей и ценностей обоих партнеров. Не забывайте о себе!
психолог онлайн
Привіт. Я звернула увагу, що ти говориш про майбутнє: "боюсь, що буду їй не потрібний". Це лише твої здогадки. Чомусь ти себе цим лякаєш. Що тоді відбувається зараз на даний момент?Чому ти робиш висновки, що "стелишся" під неї. І що ти вкладаєш у ці слова?Чому ти вирішив, що твоя значимість падає?Що говорить дівчина? Можливо це лише твої проекції, а можливо -ні. Найкращий спосіб провірити проекції, це дивитись на реакцію дівчини,питатись у неї, а не лякати себе здогадками. Удачі.