Доброго вечора. Проблема у стосунках з дівчиною. Вона говорить, що ставиться до мене, як до дркга (до подруги чоловічої статі). Що цим робити?
Майже рік тому познайомився з дівчиною, ми спілкувалися просто певний час, потім довго не бачилися і ніби забули один про одного. Через певний час при випадковій зустрічі в мене ніби запалися іскра в середині і я дуже хотів з нею зустрічатися. Далі декілька тижнім ми зустрічалися, потім вона сказала: "Ти класний, але я сприймаю тебе виключно , як друга , а не як хлопця. Ти для мене ніби подруга чоловічої статі. Нам класно разом, але ти для мене лише друг і нічого більше ніколи не може бути". Ми просто дружили близько місяця, потім знову почали зустрічатися ,як хлопець з дівчиною. Дуже часто бачилися, ходили гуляти - я запропонував їй ніби офіційно зустрічатися - вона погодилася. Пройшло пару днів і тепер вона каже знову : "Ти для мене лише друг, я думала, що щось зміниться, але нічого не змінилося - давай будемо просто дружити". Я сказав НІ, бо вона мені подобається як дівчина і я хочу бути з нею разом, хочу серйозних стосунків. В решті-решт вирішили зробити паузу і не спілкуватися тиждень. Що робити в такій ситуації? Я дуже хочу бути з нею разом, як хлопець і дівчина, а в подальшому одружитися з нею.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Валентина Юрьевна Гайденко
Романтичні стосунки - це дуже часто непросто. Ніколи ще нікому не влавалося збудувати стосунки самотужки - це завжди роблять двоє. Я думаю, Ви погодитеся, що коли пара приймає рішення почати зустрічатися, то воно має бути спільним - важко уявити собі міцні стосунки (зустрічання, дружбу, шлюб), які б будувалися на примусі. Спроби "підштовхнути половинку до правильного рішення" також поки що нічим хорошим не завершувалися, наскільки мені відомо. Можу сказати, що пауза у стосунках (коли вже виникає така ситуація) дійсно дає змогу розібратися із власними почуттями і бажаннями, тому Ваше рішення не позбавлене здорового глузду. Щоби краще зрозуміти своє ставлення до людини (Ваше до Неї та Її до Вас) ніколи не є зайвим краще познайомитися із нею (ти паче, якщо Ви плануєте шлюб). Ніколи не думайте, що знаєте людину достатьно добре. Людина - завжди загадка. Але якщо ви разом із Нею спробуєте краще пізнати внутрішній світ одне одного, то в певний момент, скорше за все, знайдете той варіант стосунків, який задовільнить вас обох. Друзі, вороги, колеги, коханці, конкуренти між собою ставляться одне до одного схожим чином. Не часто ми зустрічаємо стосунки "Ти мені друг, а я тобі ворог". Це тому що опоненти досить добре знають одне одного, щоб називати один одного друзями і т.д. А ось коли "Я тобі симпатизую, а ти мене недолюблюєш", то це означає, зазвичай, що "хтось чогось не знає".
консультация психолога
Здравствуйте, Анатолий!
Любые отношения мужнины и женщины - это отношения между людьми противоположного пола, со всеми вытекающими последствиями.
Вам не бросились в объятия, но от вас не отказались. Немного терпения и толерантности, ситуация вырисуется более понятной для вас обоих.
Если все таки она будет настаивать на своем - значит не ваша половинка.
С уважением, Валентина.