Класний настрій
Добрий днь.Вто мене цікавить. Є в людини такий день. Але це рідко трапляється, що втої людини появився дуже класний настрій, такий аж на сто відсотків. Ну так сказати.Настрій буває такий що аж повністю людина відрізняється від компанії.Цю людину починає просто розривати.Що неговорив то всі угарають.Звісно потім мінятися назат нихочиться хочиться таким лишатись.Або щоб це траплялось частіще.Як можна всобі це виробити???
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
"Як можна всобі це виробити???" Назар, класний настрій він або є або його, по якимось причинам немає. Піднесенний, легкий стан людини залежить від багатьох факторів і для когось достатньо іноді якогось мінімального негаразду, і настрій вже зіпсований. Виробити його можна спробувати внушанням собі подібного стану. Але варто розуміти, що людина створена так, що їй властивий і класний настрій і кепський настрій і стабільний, нормальний настрій. Без одного не існувало б іншого. Бути веселим і енергійним це може означати - мати достатньо внутрішньої енергії, бажання і натхнення. Мати її необхідно так багато, щоб бути в змозі віддавати її кожного дня і для всих. На ваш погляд це можливо?
Спробуйте задати собі питання для чого вам необхідний це кльовий настрій і для чого вам бути в ньому постійно?
Дополнение от автора
Ну я це знаю канишно постояним я небуду.Мині це потрібно щоб,я подобався людям,і щоб нині сумно небуло.Я нехочу та інших варянтів чути наприклад тренінгів і так далі.Роскажіть ліпше.Подробніще про то що ви сказали:Виробити його можна спробувати внушанням собі подібного стану???