Чи потрібно звертатись до психіатра
Намагаюсь написати якомога коротше, перепрошую за досить довгий текст. На перший погляд сама проблема може бути не серйозною, скоріш це просто остання крапля. До такої реакції на буденну ситуацію призвела сукупність попередніх подій. Мені 38. У 20 років мала страшну неоперабельну онкологію, через неї періодично виникали проблеми з кров'ю, а саме тромбоцитопенія. Робила аборт двійнят за медичними показаннями. У 14 році на війні загинув хлопець. Потім стосунки із старшим чоловіком, військовим, він помирає через проблеми із серцем. Наступні стосунки з нарцисом, аб'юзером і психопатом, який знущався, душив, є поріз на тілі, розсічення на лбу (шрам), зламане ребро. Маю вищу освіту (викладач), все життя працювала, з порядної родини. Маю міому в матці великих розмірів, яку скоріш за все видалятимуть з маткою разом. 6 місяців на препараті гозерилін, зупиняє цикл жіночий, перед операцією треба, це дорівнює хімічній кастрації, чоловікам його теж колють. Гормональна встряска для організму страшна. Може це і призвело до неадекватної поведінки. А саме: зараз випадково трапилась інтрига із одруженим чоловіком, що мене добило. Мене заклинило на впевненості, що я у нього закохана, і є страшні ревнощі до його інших коханок. Розумом ясно, що це нісенітниці, але я про це думаю цілодобово, хочу накласти на себе руки через неможливість контролювати свій психічний стан, але ж це просто божевілля. Важко адекватно себе поводити, працювати, жити. Почались панічні атаки. Припинити спілкування не маю сили волі, але і просто з ним бачитись і аморально, і деструктивно, і весь час думати де і що він робить - жах. Що можу зробити в цій ситуації?
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
ЧИ ПОТРІБНО ЗВЕРТАТИСЬ ДО ПСИХІАТРА
Добрий вечір. Так.
цитата:
я про це думаю цілодобово, хочу накласти на себе руки через неможливість контролювати свій психічний стан,
Раніше таких думок не було?
цитата:
Почались панічні атаки.
А панічних атак?
Неможливо не помітити кількість стресів у вашому житті, кількість травматичних ситуацій, смертей, насильства, важких відносин та хвороб. Одразу виникає питання, до якості вашого життя з цим грузом. Можу припустити, що і у дитинстві у вас було немало подій, про які варто було б проговорити із спеціалістом. Вам потрібне серйозне лікування із психотерапевтом. Після перевірки у психіатра. У вас справді важка історія, і у неї може бути важкий фінал. Хотілось би вам допомогти. Чи можете ви попіклуватись про себе і звернутися до спеціаліста? Якщо пропрацювати те, що ховається за смертями, хворобами і іншими вкрай важливими негативними проявами у вашому житті, ви зможете жити набагато кращим життям. І отримувати від життя більше приємного.
психолог онлайн
Ох, сколько же тяжелых событий и переживаний вам выпало. Я вам очень сочувствую.
Вам нужно обратиться к психиатру. И вам нужна длительная психотерапия. Потому что медикаменты, конечно, помогают, но уж слишком у вас травматичный опыт, который нужно прожить, переработать, разместить все переживания. Именно психотерапия поможет вам облегчить ваше состояние, поскольку любые переживания, любой опыт, который не прожит, тянется за нами, периодически влияя на наше настроение, отношения, на самочувствие. Это такой себе невидимый груз, который все тяжелее и тяжелее с годами становится.
Поэтому вначале визит к психиатру, потому к психотерапевту.
психолог онлайн
Доброго дня, Annette!
цитата:
ЧИ ПОТРІБНО ЗВЕРТАТИСЬ ДО ПСИХІАТРА
Моя думка - неодмінно звертатись. І чим скоріше, тим краще(!)
цитата:
Припинити спілкування не маю сили волі
Сила волі тут ні до чого. Ви, напевно, здивуєтесь - а як же інакше?
Можна по-іншому. Варто лише позбавитись потреби бути в безперспективних стосунках. Потреби страждати, бо увесь Ваш попередній досвід на такі висновки виводить.
цитата:
стосунки з нарцисом, аб'юзером і психопатом, який знущався, душив, є поріз на тілі, розсічення на лбу (шрам), зламане ребро.
А перед тим ціла черга суттєвих втрат і відповідних переживань.
цитата:
Що можу зробити в цій ситуації?
Почати взаємодію з психологом. Тобто терапію, аби розібратись в деструктивному сценарію, що мимоволі реалізуєте.
Пропрацювати багато психологічних травм і позбутись іх негативного впливу на сьогодення.
Розібратись і , вірогідно, відновити почуття самоцінності, яке буде завжди спрацьовувати на порозі спокуси вступити в деструткивні стосунки, захищаючи Вас від поганих наслідків.
Відредаговано автором 06-05-2024 13:55:51