Недовіряю своєму рішенню
Доброго дня!
Були різні конфлікти з чоловіком, він регулярно випивав, мені це само по собі не подобалося, і + в такі моменти сварилися. Чоловік утримує сім'ю, я працюю дистанційно, мої доходи за 2 останні роки сильно знизилися і йому це не подобається. Мені теж не подобається і я розвиваю свою справу щоб все ж вийти на нормальний дохід, але в період труднощів хотіла від нього підтримки і розуміючого ставлення. В результаті по суті проплакала 2 роки через стосунки, через випивання і що він не бачив в цьому проблеми, а я була в тривозі постійно.
Ухвалила рішення що по закінченню навчального року з дітьми поїду в інше місто, та якщо моя справа не даватиме досить доходів то влаштуюсь там на роботу, і буду просити підтримки в рідних та якось ставати на ноги сама.
Думала над різними варіантами, чи тоді з чоловіком продовжити стосунки на відстані, чи взяти паузу щоб розібратися в собі, чи розходитися.
Це рішення дало мені трохи внутрішнього спокою і надії на краще.
І ось десь місяць стосунки з чоловіком стали кращими, він не випиває як раніше, спілкується більш адекватно та дружелюбно, не проявляє претензій.
Ще в крайньому конфлікті коли він почав кричати то сказала що не буду в такому тоні спілкуватися. Він це сприйняв нормально. І ще якогось разу коли я була невдоволена його поведінкою і пояснила йому свою точку зору, то він це взяв до уваги.
В результаті я починаю думати що може насправді все нормально і даремно я вирішила вирватися звідси. Там багато труднощів які мені доведеться долати самій. Може я даремно втрачу гарну сім'ю з чоловіком і комфортне життя. Але думка залишатися лякає теж, адже нормальне життя оце останній місяць, а потім може бути все те що раніше, сльози, невдоволення, конфлікти, постійні переживання. Як буде краще для мене і дітей. Я не знаю. Якщо я піду то не знаю як чоловік віднесеться. Може зрадіє що я тоді не буду його фінансовою проблемою. Він досить жадібний і в мене часто було відчуття що я йому зайва і що я винна через витрати і тд. А може буде сумувати і шкодувати якщо я піду. Я можу шкодувати сама. Як я буду справлятися зі всіма проблемами. І сама з дітьми. + Як мені буде без нього адже він мені дуже подобається як чоловік. Якщо я піду то принаймні зможу набути нового досвіду і матиму стимул стати незалежною та здатною попіклуватися про себе. І також може бути легше коли не буде цієї нестабільності і переживань через його випивання.
Здається що насправді в цілому, загалом легше залишитися і намагатися щось владнати тут.
Питання від: ; Вік: 29
Доповнення від автора
Чи може між нами насправді щось владнатися, якщо раніше було багато невдоволення?
Чи це я обманюю себе що ніби все добре і так, щоб не йти в нове, де багато відповідальності на мені буде і ризик що буде не все ок, а може й гірше?

психолог онлайн
Я правильно розумію, ви прийняли рішення про від'їзд самостійно, він про це не знав?
Далі
цитата:
і
цитата:
десь місяць стосунки з чоловіком стали кращими, він не випиває як раніше, спілкується більш адекватно та дружелюбно, не проявляє претензій.
Чи думали ви над тим, що якось інакше стали з ним спілкуватися, через спокій у душі і надію на краще? Як це рішення вплинуло саме на вас?
цитата:
Здається що насправді в цілому, загалом легше залишитися і намагатися щось владнати тут
Судячи з описаного, ваш внутрішній стан суттєво впливає на відносини з чоловіком. Це справді дає надію, на те що відносини можна змінювати у кращу сторону. Тут питання в тому, що якщо ви остаточно вирішите залишатись, знов можуть повернутись конфлікти, бо ваш внутрішній стан знову зміниться. І ще можуть накластися сумніви щодо того "чому я тоді не пішла", та злість на чоловіка, який наче обманув, що додатково погіршить ситуацію.
психолог онлайн
Ваш муж пьет, вы похоже в созависимых отношениях. Из них трудно выходить, любая дистанция пугает. Как вас, так и зависимого человека. Эта та система, в которой вроде всем не ок, но выход из нее ужасает.
Выпивающий муж это всегда много напряжения, тревоги для второго партнера и для детей.
Что вы боитесь потерять, кроме денег?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Як на мене, Ваші роздуми вельми доречні в нинішніх умовах.
Хотів би також привернути Вашу увагу на декілька важливих речей.
Вони стосуються моделі Вашої поведінки щодо чоловіка ДО та ПІСЛЯ останніх подій.
Тому спитаю, який спосіб реагування на дорікання чоловіка Вам був притаманний ДО того, як помітили зміни на краще в його ставленні до Вас?
цитата:
На Вашу думку, через що поведінка чоловіка могла змінитись? Що на нього вплинуло?
цитата:
А як Ви ставитесь до варіанту СПРОБУВАТИ нормалізувати стосунки тут?
Наприклад, піти разом на сімейну терапію?
Або попрацювати з психологом індивідуально, адже суттєві зміни на емоційному і поведінковому рівні одного партнера доволі часто спричиняють позитивні зрушення в іншого. І це закономірно, бо сім'я - то система, де ролі, функції і процеси тісно між собою пов'язані.
Відредаговано автором 02-05-2024 12:15:00