Моя дівчина перегоріла до мене що мені робити?
Моя дівчина до мене перегоріла, і не знає чого вона хоче, но дала мені вибір або ми закінчуєм наші стосунки або будемо далі гуляти розмовляти підтримувати контакти і подивиться що с цього буде. Що мені краще зробити ?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Те, що дівчина вирішила припинити стосунки – це, звичайно, для Вас несподіванка.
Що ви відчули, коли Вам раптово повідомили, що Вас розлюбили? Можливо, це образа, злість, а може бути сум?
Важливо визнати, що Ви відчуваєте, тому що Вам може стати легше від проживання цих почуттів.
Після того, як Ви усвідомили свої почуття, важливо поділитися ними та прояснити ситуацію.
Поки невідомо, що між вами буде далі: це затишшя перед відновленням, продовженням стосунків або перед розставанням.
Важливо розуміти, що ця невизначеність лише з часом проясниться і все, що Ви припускатимете зараз, — лише гіпотези, а не факти. Тому так важлива пряма і відкрита розмова,
Ви можете розповісти дівчині про свої почуття та попросити її поділитися своїми.
Наприклад, розповісти, як вона Вам дорога і що новина про її охолодження стала для Вас раптовою. Запитайте, як вона відчувала себе у ваших стосунках і чому, на її думку, кохання пішло.
Коли між вами відбудеться ця важлива розмова, ще раз прислухайтеся до себе і вже на підставі отриманої інформації спільно вирішите, що робити далі: пробувати міняти щось у стосунках, зробити паузу, перейти у статус друзів чи ще щось.
Якщо вам буде важко зрозуміти один одного, можете звернутися за допомогою до психолога
Відредаговано автором 25-04-2024 02:39:21
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
МОЯ ДІВЧИНА ПЕРЕГОРІЛА ДО МЕНЕ ЩО МЕНІ РОБИТИ?
Питання складне. І ми до нього ще повернемось. А спочатку давайте з'ясуємо - чи ГОРІЛА вона почуттями до Вас раніше? Це важливо з багатьох аспектів.
По-перше, вираз ПЕРЕГОРІЛА может мати кілька проявів по суті: була захоплена? надмірно цікавилась? видавала бажане за дійсне, коли бажання кохати сильніше за наявні почуття і так далі?
Ваші відчуття "горіння" з її боку на чому будувались, можете розповісти?
По-друге, як давно Ви з нею в стосунках?
Це теж важливо, адже будь-які взаємини мають свою особисту динаміку розвитку. І лише плин часу дає відповідь, наскільки люди підходять одне одному, наскільки сильні між ними почуття...
По-третє. Варто зазирнути вглиб себе і дати собі відповідь, а що я відчув після слів дівчини.
Отже, що Ви відчули?
І про що подумали: про неї і, головно, про себе?
Можливо, що Ви якийсь не такий, тобто не здатний утримати почуття дівчини?
цитата:
не знає чого вона хоче
То, може, доречно дати їй час, щоби визначилась. Залишити її в спокої.
цитата:
дала мені вибір або ми закінчуєм наші стосунки або будемо далі гуляти розмовляти підтримувати контакти і подивиться що с цього буде.
Знаєте, є такий вибір, що називається "подвійна пастка." Там обидва варіанти неприйнятні. Пропозиція дівчини, щоправда, лише трохи її нагадує, але ж нагадує.
Тому можете розглянути інший варіант, коли свої умови озвучуєте Ви, а не погоджуєтесь на її. Бо то буде її сценарій - не Ваш(!)
І останнє. На мою думку, в здорових стосунках один партнер НЕ МОЖЕ бути зацікавленим в іншому більше, ніж той в ньому. Коли неспівмірність і нерівність, то це про емоційну ЗАЛЕЖНІСТЬ.
Словом, є над чим замислитись перед прийняттям рішення.
Відредаговано автором 25-04-2024 09:42:35
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364787 для Володимир Анатолійович
Ми с дівчиною 3 роки стосунків, але ці 3 роки були на відстані бо я служив в армії.
До армії ми 6 місяців були поруч а потім я пішов в армію, і її згорання було вже не раз, перед армії, но потім коли мені треба вже їхати служити в цей день ми зійшлись знов.
Проходить 6 місяців і вона знов перегоріла, після другого разу я звісно послав її дуже далеко, але почуття до неї звісно остались. Мені було важко але я потихеньку забував її, і коли я вже перестав думати про неї вона мені написала і ми тримали звʼязок між собою.
Коли почалась війна то я не знав що зі мною буде і признався їй що в мене досі є до неї почуття, вона відповіла взаємно і ми відновили наші відношення.
Минулого року я відчув що вона почала знову по тихеньку від мене віддалятися, і коли вже я звільнився з армії вона розповіла що я зробив багато помилок і що в неї згасли ці почуття які були в началі, і дала мені такий вибір
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
цитата:
Оно воно що. Направду, це були віртуальні стосунки. Точніше навіть не стосунки, а спілкування. Різниця, погодьтесь, величезна.
Ви зазначили, що дівчина перегорала кілька разів. То хіба це явище можна назвати коханням або ж закоханістю?! Відповідь залишаю за Вами.
цитата:
Минулого року я відчув що вона почала знову по тихеньку від мене віддалятися, і коли вже я звільнився з армії вона розповіла що я зробив багато помилок і що в неї згасли ці почуття які були в началі
Помилки можна виправляти, коли їх усвідомлюєш і маєш не лише бажання, а ще й здатність виправляти. Ви свої помилки визнаєте? Виправляти маєте бажання з урахування того, що
цитата:
в неї згасли ці почуття
Також зверніть увагу на те, що дівчина звинувачує Вас. А вона сама біла і пухнаста?
Раджу Вам звернутись до психолога особисто. Є чимало моментів, які потребують дослідження і подальшої трансформації.
Відредаговано автором 25-04-2024 11:25:47
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364791 для Володимир Анатолійович
Так я свої помилки визнав та дав їй слово що буду це все виправляти, бо зрозумів того що натворив.
Але вона сказала що не має на мене велику образу, но і ці мої помилки не забуваються а остаються як рана.
Тakoж звеpніть увaгу нa те, щo дівчинa звинувaчує Вac. А вoнa cama білa і nуxнacтa?
Вона звісно каже що такі помилки не робила, і ці всі сварки які відбувались були моєї ініціативою.
Звісно після такої розмови я її вже натякав на те що би ми розійшлись, бо зрозумів що мої обіцянки і іскрині вибачення не допоможуть, але ж почала пропонувати такий вибір або розходимось або ще спілкуємося і подивимось що с цього буде
психолог онлайн
Доброго дня!
Похоже на то, что ваша девушка просто устала - от ваших обещаний - все исправить?
Много обещали? А с того что обещали - что выполнели?
"Так я свої помилки визнав та дав їй слово що буду це все виправляти, бо зрозумів того що натворив."
А что именно вы натворили?
Можно пример?
Смотря что натворили - тоже же видь разные ситуации бывают.
Исправлять будете - это в будущем времени. А в настоящем - что уже сделали как исправили?
Она ждет от вас реальных осознаний и действий уже сейчас - потому и дала как бы испытательный срок.
"Звісно після такої розмови я її вже натякав на те що би ми розійшлись, бо зрозумів що мої обіцянки і іскрині вибачення не допоможуть, але ж почала пропонувати такий вибір або розходимось або ще спілкуємося і подивимось що с цього буде"
Понимаете если только обещать... и извинятся даже если - это делать искренне - но потом снова на теже самые грабли наступать ( через какоето время)
То смысл от этих извинений?
Вы тут в детской позиции... накосячили ... извинились... а дальше то что?
Как ваша девушка поймет, что вы действительно осознали свои косяки?
Она от вас ждет взрослой позиции - взрослого поведения - и взрослых поступков на деле... а не просто на словах понимаете.
Хотя объективно - у нее тоже своя иллюзия - ждать взрослой позиции - от юного парня - это не очень честно.
Хотя тут у каждого своя зрелость и осознанность.
Может это уже с вашей стороны манипуляция идет - пообещали исправить все... но исполнять это все не собираетесь... или передумали... или не хватает сил и решимости... не созрели еще к таким переменам глобальным.
И потому считаете - что просто извинений достаточно - но это для вас.
А для девушки видимо просто извинений не достаточно.
Ей нужна ваша решимость чтото менять и меняться самому.
Но вот готовы ли вы к этому?
Если не готовы - то это ваше право.
Всему свое время. А может вас и так все устраивает. Тогда ей - лучше честно про это сказать.
И не строить иллюзий не себе, не девушки.
Тут важна готовность - и естественность - честность.
Ну и у вас обоих уже разочарования от пройденного пути... она ожидала одного и не получила... а вы ожидали другого и тоже не получили... потому и разочарование от взаимных противоположных ожиданий.
Шанс есть на восстановления отношений - если вы искренне с друг другом поговорите.
Проясните - чего друг от друга ожидаете. И честно скажите готовы ли это исполнять - хотите ли вы этого.
И терпение если к друг другу будете проявлять и сострадание.
Ну и если вы выйдите - во взрослую позицию и возьмете ответственность уже по взрослому - за свои слова и поступки.
А девушка чуть выйдет с родительской позиции - наказания - и смягчится - даст вам и себе шанс на отношения с вами.
Если конечно вам обоим это еще нужно.